1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Suggestie:

Posten van filmpjes met prachtcommentaar van Olav Mol of Faalgrapjes van Allard Kalf.

Ben vooral benieuwd naar jullie reacties op het moment dat Liuzzi, in Hongarije 2008 geloof ik, bijna de safety car van de baan tikte en een tractor raakte. :+
    Waar zat je met je Italiaanse hoofd. :lol:

Het is alleen dat bijna alles door FOM word gebanned, dus kan nu al niks fatsoenlijks vinden op YouTube. :mad:

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nurburgring 2007. ;)
    En het is "Zo de knetters zeg, dan mis je er een paar met je Italiaanse hoofd. :)

3. JeePee

JeePee Guest

Karts en auto's kun je moeilijk met elkaar vergelijken. Het is ook altijd afwachten als een toptalentje uit de karts in een auto stapt, of het dan wel lekker gaat. En helemaal bij zo'n evenement. Hetzelfde als dat je geen waarde moet hechten aan de uitslag van de RoC.

Nurburgring 2007 ;)

Edit:// What he said.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2011
  4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    'Schumacher gebruikte verboden hulpmiddelen'

7 december 2011

Jos Verstappen denkt dat Michael Schumacher in 1994, het jaar waarin de Duitser zijn eerste wereldtitel behaalde, met verboden elektronische hulpmiddelen reed. De Limbuger was dat seizoen de teamgenoot van Schumacher bij Benetton.

"Ik weet gewoon dat zijn auto destijds anders was dan mijn auto", vertelde Verstappen, die volgend jaar weer ergens wil gaan racen, in een interview met NUsport. "Ik dacht steeds: dit kan gewoon niet! Ik rem op de limiet en ga zo hard mogelijk de bocht in. Wat moet ik nog meer doen? Bij Schumacher lukte het wel en bij mij niet. Dat klopte niet."

Verstappen, die in 1994 bij Benetton debuteerde en dat jaar derde plaatsen scoorde in de Hongarije en Belgiƫ, vermoedt dat Schumacher gebruik maakte van verboden elektronische hulpmiddelen. "Ze zullen dat nooit toegeven, maar ik ben daarvan overtuigd. Ik heb het later nog eens aan Flavio Briatore, die mij naar Benetton had gehaald en daar toen teambaas was, gevraagd. Hij zei: 'Laten we er maar niet over praten.' Dan weet ik genoeg."

Sinds 1994 was het verboden op met elektronische hulpmiddelen als tractiecontrole te rijden. Het team van Benetton werd destijds ook al beschuldigd van valsspelen. De FIA stelde een onderzoek in en trof verboden software aan in de Benetton B194, maar kon niet bewijzen dat die software ook daadwerkelijk was gebruikt.

bron: www.gpupdate.nl

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wat een suggestieve onzin en wat een azijnzeiker zeg...

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Verstappen :F: .

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hij komt geld tekort. :cool:

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Die vriendschap tussen hem en Schumacher is zeker flink bekoeld de laatste jaren. Samen op vakantie gaan etc. Anders zou die dit niet zeggen. Beetje rare opmerking 17 jaar na dato.

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Typisch bericht. Verstappen die weer een excuus heeft voor zijn slechte prestaties en Schumacher die weer eens vals gespeeld heeft :+

10. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, laat Grosjean maar rijden met zo'n vriendin in de paddock! :thumbs:

Ik kan de link niet openen maar dit was de quote:

En Verstappen heeft vermoedelijk gelijk maar dit zijn wel veel te oude koeien uit de sloot. =(

11. JeePee

JeePee Guest

Officieel: Grosjean naar Lotus (Renault).

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Goede keuze van Lotus Renault. Grosjean heeft een super GP2 seizoen gedraaid. Hebben ze meer aan dan aan een Petrov of Senna.
    Nu hopen dat Sutil een stoeltje krijgt. Zou het leuk vinden als hij bij Williams aan de slag kan. Jammer dat Maldonado er in 2012 nog zit.

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet het nog maar zien met Grosjean.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is natuurlijk altijd afwachten hoe iemand het gaat doen. Maar het is een betere keuze als Petrov of Senna. Petrov heeft in 2 seizoenen eigenlijk niet echt iets laten zien. Senna heeft in 2010 weinig indruk gemaakt, ok het was wel in een HRT, maar toch. En in het bijna halve seizoen dat hij dit jaar voor Renault heeft gereden, heeft hij ook weinig indruk gemaakt. Grosjean heeft flink huisgehouden in de GP2 dit jaar, dus verwacht best wel wat van hem. Hij is enorm gegroeid en volwassen geworden t.o.v. z'n vorige F1 avontuur.

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Als het afwachten is, hoezo zeg je dan steeds dat hij beter is dan Petrov en Senna? Dat moeten we dus nog maar afwachten.

16. JeePee

JeePee Guest

17. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Laat Kimi het maar rustig aan doen met de sneeuwschooter 8)

Oud filmpje, maar deze blijft ook leuk :D

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh Coulthard en Edwards samen voor BBC volgend seizoen. Edwards is altijd goed bij BTCC.

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1

Vond Brundle maar boring. Ben blij dat hij nu komt.

20. JeePee

JeePee Guest

Officieel: Ricciardo en Vergne in 2012 bij Torro Rosso.

Deel Deze Pagina