1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Pff jammer.

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, beide verdienen een kans maar Alguersuari en ook Buemi deden het prima in de laatste races. Vooral voor Alguersuari hoop ik dat hij er volgend jaar bij is. Hij zal in ieder geval in de F1 blijven want hij heeft veel complimenten gekregen de laatste tijd. Misschien derde rijder bij Red Bull?

En nu is Ricciardo dus niet meer bij HRT, misschien dan van der Garde?

3. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe het met het Verstappen/Dakar 2012 verhaal afgelopen is ?
    Hij moest toch eerst z'n rijbewijs halen...

4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    HRT zou ik gewoon voor passen maar goed..

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Erg jammer dat Alguersuari en Buemi eruit moeten. Vooral Alguersuari heeft veel indruk op me gemaakt de 2e helft van het seizoen. Hoop dat we hem in 2012 terug zien op de grid. Kans is groot bij HRT, maar vind dat hij wel beter verdient!

6. JeePee

JeePee Guest

Ik weet niet... Ik vond Alguersuari niet slecht en best een toffe gast, maar ik heb niet het idee dat het een toekomstig wereldkampioen is. Dat kunnen Ricciardo en Vergne wel degelijk zijn, dus in dat opzicht vind ik het geen slechte keuze van STR. Ik verwacht ook wel een interessant gevecht tussen die twee.

Ik niet. De la Rosa is nou niet de aller snelste meer, maar staat wel bekend als ouwe ervaren rot. Iemand als vd Garde zou best eens met regelmaat sneller kunnen zijn dan hij, en dat is toch een leuke toevoeging op je CV die je wellicht verder brengt.

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Alguersuari is nu toch pas 21? Misschien 22 en je zag duidelijk progressie bij hem. Toekomstig WK gaat idd wat ver, hoewel je het niet weet omdat ie wel steeds beter werd. Waarom je nu al zegt dat de twee nieuwe rijders wel WK kunnen worden, is mij een raadsel. Maar in een Toro Rosso gaat niemand WK worden iig. Buemi was opzich gelijkwaardig aan Alguersuari, maar naar mijn idee bleef hij teveel op 1 niveua hangen. Toen ie net debuteerde zag het er goed uit, maar hij groeide niet door vond ik.

8. JeePee

JeePee Guest

Vettel, Hamilton, Alonso en Raikkonen waren ook allemaal hartstikke jong toen ze de F1 binnen kwamen (waarbij die laatste nog amper een auto gereden had), maar vanaf de eerste meter uit de pitbox zag je al dat hun wat speciaals waren. Of dat nou in een Minardi of een Sauber was, ze toonde direct rauwe snelheid. En dat mist Alguersuari. Red Bull is op zoek naar een nieuwe wereldkampioen, en niet naar een regelmatige podiumpakker. Dus proberen ze nu Ricciardo en Vergne. Niks mis mee in mijn ogen.

Edit:// Di Resta en Hulkenberg officieel bevestigd bij Force India.
    Edit2:// Verstappen NIET naar Dakar. Papieren niet op tijd rond.
    Edit3:// Dudes, reageer eens! :+ What the fuck is dit voor foto 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2011
  9. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Straks over 1 uurtje op RTL7: F1 jaaroverzicht 2011 :+

10. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Teveel Vettel, ik pas dus. :+

Vette foto van 'King' Alonso trouwens. :p

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat uitgerekend Jeepee een foto van King Alonso post :+

/Edit: En wat betreft Verstappen, het zal ook een keer wel rondkomen. Enige dat ie kan is vechten, daar komt ie nog wel regelmatig mee in het nieuws.

Laatst bewerkt: 25 dec 2011
  12. JeePee

JeePee Guest

13. JeePee

JeePee Guest

Ticket voor de GP van Canada besteld! :D Eerste bocht. Dit wordt ongeveer m'n uitzicht:

Fuck yeah.

14. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    jaloezie hier

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
  16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nice man! Toffe plek om te zitten! Zou graag ook weer een keer naar de F1 gaan, maar voorlopig zit dat er even niet in.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    icm een vakantie of ga je puur voor de race naar Canada?

18. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    +1. :9

19. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Nice!! Mooie plek.. Ga zelf aankomend jaar naar Spa, eerste live-race ooit. Camping erbij geboekt, met een man of 6, moet wel een feestje worden! Viel me ook nog wel mee, incl. weekendticket, camping en pendelbussen naar het circuit ongeveer 200 euro pp kwijt. (Rijden zelf met caravan naar Belgiƫ.)

20. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat valt mij ook flink mee :eek: Welke plekken heb je dan?

Deel Deze Pagina