1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 8 jan 2012.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Doornbos was waardeloos inderdaad. En daarbij, wat zien zij nou meer dan Olav? Ik zie de meerwaarde niet.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Een racers oogpunt die Olav mist. :)

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk eerlijk gezegd dat wel mee valt. Olav doet al jaren het commentaar. Ik denk dat iemand die een aantal jaar F1 gereden heeft (en ook alweer een tijdje terug) niet een toegevoegde waarde heeft.

Als het iemand is die Olav af en toe wat influistert maar verder z'n mond houd, vind ik het prima.

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Het is gewoon het hele pakket van RTL7 dat rammelt aan alle kanten. Tja en als je dan vorig jaar lekker BBC hebt gekeken, gaat dit gewoon tegenvallen.

Aan de andere kant, er zijn gelukkig nog 10 races die wel uitgezonden worden op de BBC :cool:.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
  5. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    idd, die interviews en voorbeschouwing van de bbc waren gewoon veel beter. Ik trok alleen het constante gegeil op mclaren met Button en Hamilton niet zo goed.

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Was dat zo? Is me nooit opgevallen.

Nu vind ik het wat Button betreft wel terecht hoor. :+ Hij reed met Brawn en McLaren heel consistent.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoeft niet per se F1 te zijn. Maar een rijder naast hem is altijd een toevoeging.
    Je ziet dingen die je alleen leert en hebt meegemaakt als je zelf geraced hebt.
    Dat hoorde je altijd goed bij David en Brundle. :)
    Dat kan je niet aanleren in een commentaar box. :)

8. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Eerder was het inderdaad leuker. 2 uur lang voorbeschouwing, Olav op locatie, interessante interviews.. Maargoed, ben allang blij dat het bij SBS weg is. Wellicht zonder reclame, maar godallemachtig wat werd je daar link van die achterlijke sms-spelletjes, Hans Kraaij junior en andere mensen die werkelijk geen fuck van de hele F1 af wisten.

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Huh, hoe lang is dát geleden, bij SBS6? Kan ik me niet eens herinneren. 8)

Wat ik bij RTL echt waardeloos, was die voorbeschouwing vanuit de studio. :emo:

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft helaas allemaal met geld te maken. Het is nu eigenlijk alleen Olav in een hokje en soms is die op locatie en soms niet.

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, I know. Jammer. Ik vond dat RTL een heel mooie voorbeschouwing kon geven toen ze nog op locatie waren, dat was zelfs mét Allard nog te pruimen. Gewoon omdat ze van alles konden laten zien.

Nu is het een beetje summier. Maar ja, niets aan te doen. Toch raar dat er in deze miljoenensport, niet genoeg geld is om wat journalisten/verslaggevers op locatie te krijgen.

12. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    De mol heb centjes genoeg lijkt me :'-(

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
  14. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ah hij rijdt ook op een nat wegdek, best jammer want ik was wel benieuwd of hij de eerste plek van Vettel kon afpakken. Nu kan het misschien wel vergeleken worden met die van Hamilton, al moet ik even terugzien hoe nat het bij zijn ronde was.

Anyway, de droge antwoorden zijn niet verdwenen. :9

15. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Haha geweldig :lol: Zit Bbc 2 in het standaard upc pakket of niet ?

Laatst bewerkt: 10 mrt 2012
  16. JeePee

JeePee Guest

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    jup

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    BBC 2 zit toch gewoon op iedere TV. ;)

19. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ziggo heeft het voor analoog eruit gehaald helaas, dus niet iedereen heeft het meer.

Trouwens wel verbazingwekkend hoe open die uitlaten van die Ferrari zijn, had dat nog niet eerder gezien.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is raar dan. Want ik heb gewoon analoog Ziggo en kijk het gewoon iedere week. ;)

Deel Deze Pagina