1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 8 jan 2012.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Maldonado. _O_

Nummer 5 alweer. 8)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooie overwinning van Maldonado. Heerlijk om iedere keer iemand anders te zien winnen.
    Mooi voor Williams ook.

BBC blijft geweldig btw. Mooie keuze om steeds Beastie Boys te gebruiken dit weekend voor clips.

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Mooi voor al die Maldonado afzeikerds. Heel knap gereden.

En jammer van Perez weer, die blijft maar problemen hebben.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou lekker dan. :D

5. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Zo dan!

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Laatst bewerkt: 13 mei 2012
  7. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Held Maldonado!

-Edit-
    En voor mij ook held Hamilton, hij leert eindelijk met banden om te gaan. :+

Laatst bewerkt: 13 mei 2012
  8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hamilton had in lap 38 z'n laatste pit stop gemaakt, ik dacht dat hij het niet ging redden, maar hij echt een goede prestatie geleverd. Niet eens zo veel achterstand in WK.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Stond gisteren na de kwalificatie compleet verbaast door Maldonado, maar wat die jongen vandaag heeft geflikt is echt super te noemen. Snel, strak en foutloos! Zo verdient voor het Williams team en zo super voor Maldonado. Hij had vorig jaar een paar rare fouten, maar was lastig te zeggen wat ie kon. De Williams was namelijk zo enorm slecht. De eerste races had ie al laten zien dat ie gegroeid was, maar vandaag maakt ie het af zeg! Echt te hopen dat Williams en Maldonado dit vol kunnen houden. Enorm strakke race van Alonso ook! Ferrari heeft een vooruitgang geboekt! Alonso tenminste.

En dan Mclaren, tja, wat moet ik ervan zeggen. De zoveelste keer dat het team de race verkloot. Er moet daar serieus iets gebeuren, anders gooien ze zelf de kans op een wereldkampioenschap weg. Wat een bende daar. Hamilton heeft het goed gedaan van zover komend. Button was echt een drama vandaag. Vettel damagecontrol en Webber en Massa beide kleurloos.

Die brand bij Williams is echt verschrikkelijk! Hoop dat iedereen er ok uitkomt zeg. Die foto van Maldonado met iemand op z'n rug, wat een held die Pastor!!!

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is zijn broertje die een gebroken been heeft btw.
    Moeten het ook niet teveel overdrijven. ;)

11. JeePee

JeePee Guest

The fuck... Maldonado 8)

12. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    5-5-5 en met Lotus kan dat volgende race wel 6-6-6 worden! Heerlijk siezoen :)

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vraag me af welk team nou de beste auto heeft. Kan me niet herinneren dat ik een seizoen heb gezien waarin ik dat na 5 races nog niet wist. Ik heb nu zelfs totaal geen idee. Naast de 5 auto's die gewonnen hebben, hadden Lotus en Sauber ook al een race kunnen winnen.

14. JeePee

JeePee Guest

Overall Mclaren. Maar als je loeiheet is, dan komen Lotus en Red Bull opzetten. In de kou kan Mercedes nog een beetje meedoen.

De sweetspot van de banden is zo klein nu. Je zag in Barcelona al dat toen halverwege de race de temperatuur wat begon te stijgen en het asfalt warmer werd, Kimi en Romain ineens hard op gang kwamen en ook Vettel als een warm mes door de boter ging.

Ik moet zeggen dat ik het niet heel leuk vind. Prima dat sommige auto's op bepaalde banen wat beter zijn (logisch) maar het hoeft nu maar 5 graden te verschillen en de hele volgorde is weer anders. Goede engineering wordt niet beloond zo. Het mag van mij allemaal iets consistenter.

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  16. JeePee

JeePee Guest

Deze is pas tof:
    Nadat Maldonado en Alonso een half uur in hun eigen taal het standaard persconferentie riedeltje hebben voorgezegd, is Kimi aan de beurt :cool:

[yt]aiXDQHQxY3s[/yt]

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik vraag me af, in dat stukje van Kimi, of daar niet nog Fuck de FIA bijhoort? :+

18. JeePee

JeePee Guest

Waarom zou Kimi 'fuck de FIA' zeggen?

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    hahaha wat een legend

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Koning! _O_ Ik heb ook het idee dat Kimi in zijn beginjaren gewoon uit zichzelf wat terughoudender enzo was, maar dat ie 't nu ook wel een béétje speelt. En ook gewoon de draak steken met anderen. Held. :cool:

Deel Deze Pagina