1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 8 jan 2012.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Kubica én Raikonnen én Kobayashi in de F1. :cool:

2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Fixed

3. JeePee

JeePee Guest

Fixed

4. Remco

Remco Guest

Z'n naam is ook pittig, bij Ferrari kregen ze het ook niet juist gespeld. 8)

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Kobayashi is toch wel een stuk minder dan die andere twee. Perez heeft gehakt van hem gemaakt in Monza.

En inmiddels heeft Raikkonen dat ook gedaan met Grosjean. Je had dit topic moeten zien toen ik dat voorspelde voordat het seizoen begon :emo:

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb je altijd geloofd Fisico, waren er serieus mensen die écht goede hoop voor Grosjean hadden? :eek:

7. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    qua snelheid valt het wel mee. Grosjean maakt alleen domme beginnersfouten.

8. JeePee

JeePee Guest

Perez heeft ook bijna altijd de betere strategie. In Monza kon Perez ook zo'n lange eerste stint op de hards rijden, omdat Kobayashi 'gehakt' van hem had gemaakt in de kwalificatie.

Ik vind nog steeds niet dat je gelijkt hebt. Tuurlijk, het punten aantal van Kimi is veel hoger dan dat van Grosjean nu, maar dat komt door zijn uitvalbeurten. Qua snelheid is Romain een blijvertje wat mij betreft.

Waarom zou je geen hoop voor iemand hebben die een seizoen eerder een heel GP2 veld oprolde?

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Gewoon, gevoel? En blijkt niet misplaatst te zijn. ;)

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Weet niet of Perez bijna altijd de betere strategie heeft. Maar als dat zo is, dan is het een slimmere coureur dan Kobayashi. Tuurlijk, hij bedenkt die tactieken niet alleen maar als hij het bijna altijd beter voor elkaar heeft dan Kobayashi dan kun je dat wel constateren want een coureur heeft natuurlijk wel iets aan eigen inbreng in strategie keuzes.

Grosjean is bijna altijd langzamer dan Kimi, ook als ie geen fouten maakt. Hij gaat qua snelheid idd goed mee opzich. Maar ik denk dat die Lotus ook gewoon heel goed is. Ik denk dat Nick Heidfeld dat ook wel gekund zou hebben, degene die vorig jaar opeens weg moest voor Bruno Senna |:-

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Slechtste. Keuze. Ooit. :'-(

12. JeePee

JeePee Guest

Kobayashi kan wel anders willen, maar als jij wel in Q3 staat en je teammaat niet, heb je weinig keus. En start je een keer P2, is er een startcrash buiten je schuld om...

Is dat een schande dan? Tijdens de kwalificaties had 'ie Raikkonen aardig bij de ballen (al heeft Kimi nu wel een betere setup gevonden, dus even kijken hoe dat de komende races gaat) en in de races... tja, hoeveel mensen zijn er nu sneller in racepace dan Raikkonen?

En hoe goed is de Lotus? Ik denk amper sneller dan de Williams en de Sauber.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Eens! :'-(

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Verschrikkelijk nieuws over Sid Watkins. Deze man heeft immens veel betekend voor de sport. RIP

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Jij hebt het in je vorige post over 'bijna altijd' de betere strategie en nu kom je steeds alleen terug op de strategie van Monza. En in Spa stond Perez 4e en was ie ook in de crash betrokken. En volgens mij had Kobayashi sowieso al een niet echt goede start toen. Los van die crash zou die volgens mij ook plekken hebben verloren. En Webber stond bijvoorbeeld in Monza ook buiten de top 10 en die reed niet even naar P2, terwijl die een nog betere auto heeft dan Perez. Het was dus ook wel klasse van Perez en niet alleen maar tactiek.

Ik denk dat de Lotus beter is dan de Sauber. Van Williams weet ik het niet. Lotus komt op elke baan wel mee met de top of subtop, terwijl Sauber dat alleen kan op de snellere circuits. In Monaco en Hongarije was de Sauber slecht.

16. JeePee

JeePee Guest

Lees het ook ja. Helaas =(

Maleisie en Canada ook. Ik zeg trouwens nergens dat Perez voor hem onderdoet ofzo. Het zijn beide talentjes (geen toekomstige WK's denk ik), ze kunnen beide hun hoofd koel houden en van mij mogen ze nog lang in de F1 blijven. Perez mag van mij Massa vervangen en zo plaats maken voor Frijns bij Sauber! :)

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hier het bericht van Sid Watkins:
    http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/283957/sid-watkins-op-84-jarige-leeftijd-overleden/

18. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Nu beeld je de Williams en Sauber af alsof het een van de slechtere auto's van het veld zijn, dat is niet helemaal reëel.

19. JeePee

JeePee Guest

Lekker bezig Kubica 8)

Ongedeerd gelukkig.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Debiel dat die weer gaat rallyrijden. De grootste kans om weer gewond te raken is daarin wel.

Deel Deze Pagina