1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 8 jan 2012.

1. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Michael Schumacher dat inmiddels alweer 42 (?) jaar oud is zou gewoon moeten stoppen met formule 1.
    Hij gaat er sowieso op achteruit en kan zich beter bezighouden achter de schermen, ervaringen delen aan nieuwe opkomende talenten!

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
  3. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Had juist gelezen dat hij genoegen zou moeten nemen met minder salaris bij McLaren..

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat is dus niet zo. ;)

Hoe dan ook, zoals de foto van Dakar al laat zien, Hamilton en Rosberg hebben voor de F1 zo'n beetje in alle competities en klassen al tegen elkaar gereden. Ben benieuwd hoe het nu uitpakt.

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
  6. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Trouwe fans die vaker tickets hebben besteld voor een grand prix?

Waar doen jullie dit? Ben van plan om 2013 naar Monaco te gaan (Tribune K High) Hoor graag ervaringen over ticketshops!

x.

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Mja, nu gaat hij 25mln per jaar verdienen bij Mercedes, met de vrijheid om meer eigen deals binnen te halen. Ik gok dat hij de 100mln over die 3 jaar wel gaat halen hoor :+

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat van die prijzen die niet mee naar huis mochten, vind ik maar onzin als dat echt zijn reden is. Hij heeft zijn hele opleiding bij McLaren doorlopen, dus dan wist ie dit heus wel. En anders had ie direct na Melbourne 2007 al moeten opstappen toen hij zijn eerste podium pakte. Sowieso moet hij in zijn jeugd wel wat van Hakkinen of Coulthard hebben meegekregen. En dan ook nog zeggen dat ie zijn hele leven voor McLaren blijft rijden omdat die hem de kans hebben gegeven in de F1. Goeie coureur die Lewis, maar wat betreft uitspraken hoef ik hem niet meer serieus te nemen vanaf nu.

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    :emo:

Een mens kan nooit veranderen? En later terugkomen op dingen die hij ooit gezegd heeft? Spijt krijgen van beslissingen en nieuwe besluiten nemen?

Doe niet zo belachelijk man. 8)

Ik kan me helemaal voorstellen hoe je in het begin van je carrière vooral gefocust bent op het racen en winnen, maar na een tijdje wil je er meer voor terug (voor het geld hoeft 't niet meer). Als je dan in zo'n gesloten bedrijf als McLaren zit, kan dat best vervelend zijn.

En eens wat anders kan ook leuk zijn.

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Deze vragen had Lewis zichzelf moeten stellen voordat ie die uitspraken deed. Ik wordt zelf een beetje moe van al die sportmensen met dit soort uitspraken. Hoe vaak hoor je een voetballer niet zeggen als ie een transfer maakt dat ie naar een droomclub gaat, hoe slecht die club ook is. Moet je hem eens horen als ie na 3 weken op de bank beland. Het gaat gewoon allemaal om het geld en dat maakt verder niets uit, maar hij moet dat gewoon zeggen dan of helemaal niets. Maar geen onzin vertellen, want dit is gewoon een te lange periode dat hij daar gezeten heeft. Als ie na 1 of 2 jaar weg was gegaan had ik er misschien nog wat van geloofd maar nu niet. Net Alonso, die zou ook nooit voor Ferrari gaan rijden en waar rijdt ie nu? Nu wil ie juist alleen maar voor Ferrari rijden. Zeg dan gewoon niets.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Mercedes-Benz heeft de helft van zijn gehele opleiding betaald. Hij heeft in junior klasses voor Mercedes geracet en is twee handen op een buik met Haug. Kortom, hij stapt over van opleidingsteam naar opleidingsteam.

En hij had bij McLaren meer kunnen verdienen dan nu bij Mercedes AMG. Dus je bent (1 niet goed geïnformeerd (2 slaat wartaal uit.

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat Mercedes zijn loopbaan deels betaald heeft zal best, maar dat team bestond nog niet eens tijdens zijn opleiding. Het ging om McLaren toen en Ron Dennis. Dat Mercedes nu een eigen team heeft, komt hem alleen maar goed uit. En als het niet om geld gaat, weet ik niet wat wel maar ik geloof dat van die prijzen niet. De periode is te lang om je daar nu ineens aan te storen. Waarom naar een minder team gaan dan?

13. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Denk je dat hij nooit in de fabrieken geweest is waar nu de techniek voor de wagens van Mercedes gemaakt worden? Denk je dat Mercedes compleet nieuwe faciliteiten heeft aangemaakt sinds ze een Formule 1 team hebben? Denk je dat Mercedes zijn complete staff heeft aangenomen sinds ze een team hebben? Kortom, ook tijdens zijn opleiding heeft hij genoeg te maken gehad met de mensen, locaties, technieken en ideeën die nu het Formule 1 team maken.

Dat staat nog helemaal los van het feit dat ik het een ongelooflijk domme keuze van Lewis vind, maar dat heeft een hele andere reden.

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Misschien moet je ff de zin lezen die erachter staat.

En uiteraard had ik het over het team Mercedes GP dat nu actief is in de F1. Dat het merk Mercedes bestond wist ik ook wel. Maar als McLaren destijds met Renault motoren had geracet was ie net zo goed daarvoor gaan rijden. Het ging om McLaren en niet Mercedes, het contact was met Ron Dennis.

Laatst bewerkt: 3 okt 2012
  15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Misschien moet jij je minder aanstellen Fisico. :+ Hamilton gaat weg naar Mercedes, so be it. Tof!

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nee, ik heb nog geen argumenten van jullie gelezen die mij hebben overtuigd dus blijf bij mijn standpunt. En overigens interesseert het mij niets dat ie weggaat, want nu gaat Perez naar McLaren. Dat vind ik wel mooi \o/ Enige wat ik zeg, is dat ik dit soort uitspraken gewoon dom vind omdat je eigenlijk al weet dat ie ze toch niet waar maakt en dat blijkt nu ook.

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ga lekker Fisico volgen naast de baan _0/

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
  19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dus als jij feitelijke onwaarheden presenteert als waarheden en andere vervolgens met feitelijke waarheden aangeven dat je ongelijk hebt, blijf je bij je standpunt?

Good luck with that. :thumbs:

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer.

Deel Deze Pagina