1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 8 jan 2012.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Check m'n vorige posts anders. 8)

2. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Jammer gezien er een grote naam weggaat, maar verders een hele verstandige keuze. Zoals ik al eerder zie hij moet zich zelf buiten de schermen bezig houden bij wellicht opkomende top teams.

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Wat voor feitelijke onwaarheden dan? Dat Mercedes de loopbaan van Hamilton deels heeft betaald geloof ik wel. Maar het is een feitelijke waarheid dat hij destijds zijn woord aan Ron Dennis en McLaren heeft gegeven. Een tweede Mercedes team bestond toen nog niet. Het ging hem puur om dat team. Daarom zei ik dat als McLaren toen met Renault motoren had gereden dat ie dat net zo mooi had gevonden.

Degene die een feitelijke onwaarheid heeft gepresenteerd is Hamilton zelf met die uitspraak over zijn hele leven voor McLaren te blijven rijden, want dat doet ie gewoon niet. En dat van die prijzen geloof ik wel dat Hamilton dat gezegd heeft. Maar ik geloof Hamilton zelf niet. Dus ik ontken niet dat hij dat heeft gezegd, maar ik zeg dat ik hem niet geloof. Dat mag toch? En dat is het enige wat ik zeg en dan komen jullie allemaal maar te zeiken over Fisico of onwaarheden en wartaal. Check dan zelf de feiten. En meer zeg ik er ook niet over, want zo groot is dit item nou ook weer niet verder. Wou alleen mijn mening kwijt van het zoveelste voorbeeld van een sportman die de waarheid imo niet spreekt en doelde dus op die twee uitspraken.

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom spreekt iemand de waarheid niet als hij 5 jaar geleden (Toen was hij 21..), nog dacht dat hij voor de rest van z'n leven bij McLaren wilde racen? Hij is er wereldkampioen geworden in 2008, en sindsdien is het hem nooit meer gelukt door meerdere factoren.

Dat jij fan bent van Fisichella is hartstikke leuk, en het siert je dat je hem nu nog altijd als ava hebt, maar niet iedereen is altijd zo zeker van zijn zaak. Soms maakt iemand een keuze, en wenst daar later op terug te komen, vanwege financiële redenen, persoonlijke redenen (Misschien wil Nicole liever een Mercedes dan een McLaren. Je weet het niet :+), what so ever. Dat is toch niet zo gek?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol totaal F1 vergeten.
    Vind deze races ook minder. Rare tijden om Live te kunnen kijken.

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nog meer mensen die nu kijken?:+
    E: Heerlijke start:lol:.

Laatst bewerkt: 7 okt 2012
  7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Vond het eigenlijk een leukere race dan verwacht, er gebeurde in ieder geval genoeg.

En die Grosjean mogen ze een ban voor het leven geven.

8. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ja want hij kom er zelf ook zoveel aan doen..

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Uh ja?

10. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Dat geschreeuw om Kamui was wel even een kippenvel momentje hoor_O_

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha ja, dat was erg gaaf.

Verder een prima race. Helaas de start gemist, die ga ik nu maar eens meteen kijken. :9

12. JeePee

JeePee Guest

Gisteravond de race gezien.
    Leuke race. Vettel op P1 is altijd goed, Massa op het podium vond ik ook wel tof en Kamui op het podium in z'n thuisrace was ook heel vet. En Alonso out + Kimi de schuld geven :emo: "All the time you have to leave the space", Alonso?

Vettel mag 'm pakken dit jaar. Dan wordt 'ie de jongste en meest ondergewaardeerde 3x WDC ooit.

Kimi nog steeds 3de in de standings. Echt HOE? :D

13. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    De media weet dat wel flink op te blazen ja.. Alonso geeft alleen aan dat hij niet goed snapt waarom Kimi daar niet liftte. Ik durf niet te zeggen dat ik het daar mee eens ben want dan ben ik weer een fanboy, maar Kimi zag hém wel, en Alonso zag Kimi nauwelijks. Maargoed, met dat schuld geven valt het allemaal wel mee, daarna zegt Alonso direct dat het niet anders is en dat hij gewoon pech heeft gehad. "It's motor sports."
    Fuckit, race-incident. Jammer voor mij, mooi voor de fans van andere coureurs. Best aardige race, niet heel schokkend, erg tof voor Kamui en Massa.

14. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    :emo:

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zal wel hetzelfde "geluk" zijn waardoor Alonso eerste staat

16. JeePee

JeePee Guest

Alonso gaf in een interview met Sky Kimi gewoon de schuld en Montezemolo zegt dat Alonso in Spa en Suzuka is uitgevallen door fouten van andere. Alonso mag Di Resta en Raikkonen wel van de baan drukken, maar als Vettel (Monza) en Rosberg (Bahrein) dat bij hem doen wordt er een potje gejankt. Beter duren zijn races dit seizoen nog vaker maar een paar meter.

17. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Inderdaad, was het maar zo dat het door de media was opgeblazen. Helaas is dat niet echt het geval. Alonso is een zeer getalenteerde coureur, het is gewoon jammer dat hij soms op deze manier uit de hoek komt.

En over vreemd uit de hoek komen gesproken
    Zucht.. Lewis, dork!

Verder was het een toffe race en een geweldig podium voor Kamui! Jammer van Perez, want die was ook wel lekker bezig tot dat foutje.

18. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Was idd jammer van Perez. Hij had duidelijk de snelheid ook in de race. Hopen dat ie dit jaar nog een podium kan pakken, maar het is vooral uitzitten dit jaar. Volgend jaar moet ie zich gaan bewijzen bij McLaren in ik hoop een WK-auto.

20. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82

Deel Deze Pagina