1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 8 jan 2012.

1. JeePee

JeePee Guest

Eurosport skipped gewoon de ontknoping van de Word Series by Renault :'-( Stomme tennis pot op Eurosport 1 en een herhaling van het snooker op 2.
    Frijns iig 3de nu en Bianchi 5de! :)

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Domme actie van Bianchi. Maar ja, lang ga ik daar niet over klagen daar Frijns nu met 4 punten voorsprong de laatste race in gaat. Slim rijden, zorgen dat ie of voor of in ieder geval dicht bij Bianchi blijft en het is binnen :)

3. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Dat wordt bloedstollend spannend morgen. Zou wel bazig zijn om in drie jaar tijd de formule BMW, WSR 2.0 en WSR 3.5 te winnen_O_

4. JeePee

JeePee Guest

Frijns in de kwalificatie voor race 2 nu op P3 en Bianchi op P6. Maar het gaat iets harder regenen en met nog 10 minuten te gaan worden er geen tijden meer verbeterd :D Outsider Sam Bird op P14. GOED BEZIG FRIJNS!

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The fuck. :D

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het ook gedaan en zeker bij Bianchi.

7. JeePee

JeePee Guest

Karma voor Bianchi :D

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik Frijns was, zou ik met Damon Hill op de foto gaan :+.

9. JeePee

JeePee Guest

Prost en Hill die de bekers uitdelen :lol:

10. Remco

Remco Guest

'bekers', ongelooflijk. Lelijker dan dat worden ze niet. 8)

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    It's a 25 sec 'drive through' added to Frijns' race time. Drops him out of the points but he is still FR3.5 champ. Glenn_autosport op twitter.

Opzettelijk of niet, het juiste gedaan. KAMPIOEN _O_

12. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Zeer ironisch idd:lol:

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Bianchi gaat er een rechtszaak van maken. Wat een vervelende klootzak is het toch.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Rechtszaak gaat misschien wat ver maar ik kan mij de woede van Bianchi goed voorstellen. Denk als in een vergelijkbare situatie Vettel Hamilton er zo had afgereden dat jij er ook anders over zou denken :+

15. JeePee

JeePee Guest

In other news:

Bas Schothorst denkt erover na om naar de politie te stappen wegens poging tot doodslag. Z'n teammaatje roste in de 1ste bocht een tweetal van een ander team eraf, waardoor de 3de overgebleven voor eigen rechter ging spelen, en hem 3x eraf wilde beuken nadat hij op een ronde gezet werd. Wat een mongool.

[yt]s2Bpoa0x3NE[/yt]

Racelicentie is al afgepakt uiteraard.

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wauw, wat een dwaas.

17. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Begrijpelijk toch. hij wordt gewoon geelimineerd door Frijns die Maldonado-achtige actie uithaalt. Als die venuzelaan dat bij je geliefte Hamilton doet is het weer zeiken en nu is Bianchi een vervelende klootzak. Meten met twee maten jongeuh!

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hm, ik heb een paar keer nu het incident gezien, incl beelden dan vanaf de auto van Bianchi.
    Ik vind het vrij lastig om te zeggen. Vooral vanuit de rear-cam vanaf de auto lijkt het erop dat Frijns zijn lijn probeerde te houden (hij zit net voor het moment van raken nog binnenkantbochtcurb) en Bianchi misschien vervolgens iets teveel naar binnen stuurt en Frijns raakt.
    Dat Frijns vervolgens wat meer naar buiten gaat lijkt meer door het contact te komen dan dat hij Bianchi van de baan wil rijden.
    Een Maldonado achtige actie wil ik het niet noemen, hij kwam wel van ver. Maar het zag er niet uit als een onmogelijke actie.
    Echter is Bianchi volledig in zijn recht om het aan te kaarten natuurlijk. Uiteindelijk gaat het ook om een kampioenschap. Echter zou ik er (zoals ik het incident zie) zeer vreemd vinden als het gehonoreerd wordt.

[yt]Pln1b3pGwW0[/yt]

1.12 ongeveer is de rear car view

Het contact is iets later als dat ik in mijn hoofd had. Maar ook als je de lijn van Magnussen ziet vervolgens dan lijkt het er wel een beetje op dat Frijns de racelijn vasthield voor het contacts.

19. JeePee

JeePee Guest

Ik vind het ook diep triest. En al helemaal omdat het ook van Bianchi afkomt. Maldonado mag amper in zijn schaduw staan.
    Komt nog bij dat Frijns geen enkele schade had en op de baan bleef. Hoe hard kan de tik geweest zijn? 8)

20. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Maar goed he het was geen hard contact nee. Maar hij wordt wel uitgeschakeld door Frijns terwijl hij de titel kon pakken. Volste recht om het aan te kaarten dus. WE kijken iets te veel met roze bril als Nederlanders.

Deel Deze Pagina