1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2013

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 14 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kimi wou hem wel even een mep verkopen lees ik net. :+

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik kan mij dat goed voorstellen. Was ook een erg onbezonnen actie, zeker nadat Perez een paar ronden daarvoor al min of meer een waarschuwing had gehad. Schijnt trouwens dat Perez kimi de schuld geeft he, tenminste dat hoorde ik van een collega.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Jup, Kimi gaf hem te weinig ruimte :emo:

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is die Crofty een vervelende schreeuwerd zeg. Brundle is wel een legend.

5. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    dus het klopt, jonge jonge, wat een plank voor zijn kop heeft ie dan. Het is een talentvolle coureur hoor, daar niet van. Maar hij rijdt lang genoeg in verschillende klassen om echt wel in te moeten zien dat dit zijn schuld was.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waar is Mol met zijn commentaar op deze race zoals met Liuzi toen? :'-(

7. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Van mij mogen ze Perez, Grosjean en Maldonado hun superlicentie afpakken, maargoed. Ik vind de Fia in deze ook belachelijk inconsequent. Een stevige scheet in de cockpit is al direct "Under investigation", maar een Perez die kamikaze stijl gewoon veel te hard in gaten duikt die er niet zijn wordt zelfs beloond. Het sloeg werkelijk waar nergens op dat Alonso die plek moest teruggeven.. Het was óf samen eraf, of even binnendoor steken. Perez was er imho nog niet eens langs.

En als dat dan het enige was geweest, tsja. Inschattingsfoutje moet kunnen. Maar hij blijft het daarna gewoon opnieuw proberen.. Wat een mafkees.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Perez is veranderd. Vorig jaar was die zoals Button. Smooth en een toffe coureur.
    Begin van het jaar was die ook nog zo. Maar toen heeft McLaren gezegd dat die het beter moest gaan doen. Bahrein was gelijk de reactie daarop. Om zich te bewijzen doet die nu rare dingen. Momenteel werkt het wel ook al vind Button het niet leuk maar het is een kwestie van tijd dat die te ver doorgaat en zoals Grosjean ( die ook nog best rustig was in het begin vergeleken met vorig jaar) en grootste randdbiel Maldonado word.

9. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    In de GP2 is het nog een groter drama. Kijk alleen al naar Cecotto, die is erger dan Perez, Grosjean en Maldonado bij elkaar. Wat een idioot.

10. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Tja, Perez en Grosjean hebben vind ik veel talent, maar ik kan het niet oneens met je zijn. Talent ja, goede coureurs nee. Nog niet tenminste. De potentie is er, maar niet op deze manier.
    En het is wel een beetje zoals Hybrid zegt, vorig jaar was Perez een stuk meer berekenend en kalm en was het juist Kobayashi die de kamikaze inhaal acties deed. (overigens met meer succes als dat Perez het dit jaar doet). Dus op zich kan Perez het wel. Echter heeft hij totaal geen reclame voor zichzelf gemaakt in Monaco.

11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Perez had in Monaco last van stevige zelfoverschatting, zowel van zichzelf als van de auto. Stond raar te kijken toen Alonso die plek moest inleveren. Uiteindelijk gerechtigheid dat Perez alsnog uitviel.

12. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Dat Alonso die plek terug moest geven is ronduit te gek voor woorden. Perez liet Alonso geen enkele keus.
    Jammer alleen dat die gerechtigheid ten koste ging van Kimi.

13. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Als hij dit serieus heeft uitgekraamd dan is die kerel nog dommer als ik dacht. Tuurlijk, we geven elkaar aan het eind even flink de ruimte. Pfffffffffffffffff.

14. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ja Perez, iedereen moet gewoon maar aan de kant en ruimte voor jou laten. Weet je wat, beter idee, wat als iedereen nou bij de start stil blijft staan zodat jij meteen vooraan rijdt. Sheesh wat een pannenkoek. Nee het ging zo lekker clean bij Fernando, en Jenson is meteen ook weer jouw beste vriend want die vond ook dat je het in die bocht zo goed deed. Wat een bord voor zijn kop (egh, mits hij dit idd zo gezegd heeft ;) )

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Die gast is niet helemaal bij z'n paasei. Wat een teksten. :lol:

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is nu de reden waarom ik Mol zijn commentaar zo mis bij dit soort races. :'-(

17. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    +25! Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik het commentaar van Coronel goed te doen vond. Enthousiast, interessant.. Mag van mij elke week wel bijzitten.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Was best aardig inderdaad. Doornbos vind ik ook wel aardig.

Overigens worden de nieuwe banden toch nog niet in Canada geïntroduceerd. Wel krijgen de teams twee setjes van het nieuwe type voor de training.

Ik hoop dat Lotus het weer goed doet.

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij heeft ook een zeer prettige stem voor commentator.Net als Doornbos overigens. Heb hen liever dat Albers of Verstappen eigenlijk, ook al hebben die meer ervaring in de F1.

20. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Verstappen vond ik idd ook niks, maar Albers spande de kroon. Met zijn gelul over "wij" als het over F1-coureurs ging. "Wij voelen dit zo goed aan." "Wij zijn hier natuurlijk op getraind." Pff.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina