1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2013

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 14 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeg ook niet dat dat fijn is.

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zou waarschijnlijk precies zo reageren als Hamilton doet hoor. Gewoon eerlijk en geeft zich zelf de schuld. Je hebt ook van die baby's die alleen maar andere dingen de schuld geven. 'Meeh de banden waren slecht. Meeh er zat iemand voor mij. Meeh ik moet poepen.'

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar gaat het mij ook niet om. Vind het prima dat die zichzelf de schuld geeft. Gaat mij meer de manier op. Als een klein kind staat die daar. Zeg gewoon het ging kut, mijn fout en morgen lekker racen voor me beroep. Was nog verbaasd dat die niet weer over zijn vriendin ging hebben en hoe moeilijk die het heeft. Is een van mijn favoriete coureurs maar wordt een beetje moe van die "down" houding als het even tegenzit.

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die blik en reactie op die laatste vraag waren gewoon onprofessioneel. Hij krijgt een aardig bedrag om z'n rondjes te rijden, en daar hoort een normale reactie op journalisten wel een beetje bij, hoe pissig je ook op jezelf bent op zo'n moment.

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een bullshit. Hij reed tot deze sessie een foutloos seizoen, dus hij houdt zich niet bezig met randzaken.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Altijd juist. Laatst ook weer met die vriendin van hem. "I dedicate this to Nicole"
    Ga weg met die boulevard troep. Moet over racen gaan.
    Maar dat was me punt ook niet.

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Waar maak je je druk om, ze zijn niet allemaal zo kleurloos als Di Resta gelukkig. Lewis heeft wat meer te vertellen dan de bandjes of het verkeer, iets wat ik als fan kan waarderen.

Laatst bewerkt: 7 sep 2013
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ook. Maar niet op die manier.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Je kunt ook niet naar zijn interviews kijken als je nu al weet dat die dit gaat zeggen wanneer die een slechte prestatie heeft gemaakt. ;)

Ik stoor mij nog altijd meer aan het Nederlandse commentaar en die verschrikkelijke manier van presenteren van Eddy Jordan op de BBC. Zelfs Allard Kalf was nog leuker in zijn dagen, met zijn vage grappen. David Coulthard doet het daarentegen naar mijn idee ontzettend goed als presentator en interviewer, maar komt ook omdat die nog racet en bovendien jarenlang in de Formule 1 heeft gezeten.

Als coureur zijnde heb ik het liefst Mark Webber na een incident met Vettel. Die man is echt ijskoud dan in interviews, maar tegelijk zoveel meer pro dan Vettel. Vettel heeft een goede auto, maar vind zelf Alonso en Hamilton betere coureurs. Zet die in de Red Bull van Vettel, met zijn afstelling en ze knallen er nog wel een halve seconde af van de top tijden van Vettel.

Maar bij al het bovenstaande denk ik dan maar: Niet kijken als het je niet boeit of irriteert. Ik kijk vanmiddag niet, puur vanwege de eerste startrij en wat daarna volgt. Ben blij dat Jarno Trulli niet meer mee doet, want dat zou de huidige F-1 een nog grotere optocht maken. Vettel gaat hem pakken, maar voor de rest denk ik een oersaaie race.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Regen. :)

11. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Cool

Beetje rommelige start, maar here we go Ferrari!

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Auto Motor und Sport als bron hoog zitten en die melden nu net als meerdere sites, dat Raikkonen naar Ferrari een ''done deal'' is.

13. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Zou nice zijn. :)

14. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Massa ligt er allesinds uit, dat is ook een "done deal".

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Komt er nog een samenvatting vanavond op tv?

16. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Zou het een vreemde stap vinden voor raikonnen

+ Dat ik een schijthekel heb aan ferrari. 8)

17. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Las het ook, met de toevoeging dat ze volgend jaar Red Bull, met een relatief onervaren coureur, willen aftroeven door 2 extreem consistente (en steengoede) coureurs elke race weer punten (en podia) te laten pakken.. Best geloofwaardig. Al heeft Ferrari altijd een "tweede viool" gehad, en dat wordt met Raikkonen wel een probleem, maargoed.. Ik ben benieuwd!! Bring it on..

Overigens: http://www.dumpert.nl/mediabase/6561540/89f76864/mclaren_viert_50_jarig_bestaan.html

Waar zijn de tijden dat Nederlandse TV ook de budgetten had voor sit soort filmpjes.. Anderhalf uur durende voorbeschouwingen.. Olav Mol op locatie.. Pitspost.. Voorspellen met Alan.. Zucht.

18. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Weet niet hoe officieel de Fernando Alonso facebook is, maar daar wordt zojuist dit geplaatst:

"Welcome to Kimi, for the 2014 Saison !"

Die spelfout maakt het wel erg fout, maar de rest van die pagina lijkt redelijk echt..

19. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
  20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij zeiden ze ook pas deze Woensdag of Donderdag.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina