1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2013

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 14 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, ik vond het deze race ook opvallend slecht. Had het op een gegeven moment ook Ayrton Senna bij Williams, maar bedoelde natuurlijk Bruno Senna. En Albers verbeterde hem toen niet eens.

Daarna wordt ik zo moe van Albers die bij elke bocht moet beschrijven wat je als coureur voelt.

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Volgens mij had hij het gewoon over Ayrton? Ik weet niet meer precies waar het gesprek toen over ging moet ik wel eerlijk zeggen. Maar Ayrton kan.

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik weet het ook niet meer precies. :+ Maar dacht dat het over de verschillende rijders van Williams ging en wat daar veranderde enzo.

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Albers is een vreselijk ventje inderdaad, ''kijk en dat doe je dan zo en daar insturen'', heeft werkelijk waar zelf niets gepresteerd.

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Hij kan natuurlijk zelf wel een aardige pot rijden, ongeacht of hij iets gepresteerd heeft of niet.

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jensen Button óók weg bij McLaren. :eek: WTF?

Bron: https://www.facebook.com/JensonButtonOfficialPage?hc_location=stream

Of gaat Vodafone weg...? Dat denk ik niet eerlijk gezegd. Raar bericht. Of toch wel? Meh.

Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wut? :eek:
    Wacht even hij bedoeld het is de laatste race met Vodafone. Die gaan weg toch?

Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat lijkt me ook logischer klinken. Anders had in het bericht wel gestaan dat hij "een nieuwe uitdaging zoekt" etc. etc.

9. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Er staat toch, I'll be sad to see them leave. Hij blijft gewoon dus, Vodafone is out.

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Had je en dag eerder moeten zeggen. Tot dan toe was het wel een incident. Afgelopen race heeft hij pas voor het eerst echt laten zien wat hij kan en dan een heel weekend lang. Want in Canada was ie weer heel slecht in de race. Maar jij hebt waarschijnlijk gelijk, want in de paddock zijn ze ook lyrisch over hem. Maar ik had het tot nu toe nog niet gezien. Noemde in mijn vorige post ook de tussenstand tussen hem en Maldonado in kwalificatie en races. Dan overtuigt ie gewoon niet tegen één van de minst getalenteerde van het rijdersveld.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vettel:cool:

Donut zonder helm:D

12. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Webber reed zonder helm,,,niet vettel :)

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    haha...heb ik niet goed opgelet dus :+

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zonder helm was wel vet.
    Hopelijk houden ze dat erin die donuts.

Seizoen was niet heel bijzonder helaas. Volgend jaar gaat het hopelijk leuker worden met allemaal nieuwe wagens en motoren. Btw bij Sky zei Ted iets. Ze vroegen hem wat ga je het meeste missen van dit seizoen. En toen zei die lachend ik ga Pic missen. Dus die gaat weg waarschijnlijk dus hopelijk zien we van der Garde volgend jaar weer. Hij rijdt wel achteraan maar blijft toch leuk om een Nederlander op de grid te zien en hij deed het best goed voor zijn eerste jaar. Zeker de tweede helft.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    2e helft van het seizoen heeft v/d Garde het echt niet verkeerd gedaan hoor! Heeft een aantal volwassen races gereden.

Toch wel een soort van blij dat het seizoen erop zit, was alles behalve spannend. Hoop dat we volgend jaar toch echt wat meer spanning krijgen!

Vind dat Grosjean echt heeft laten zien dat hij in de F1 thuis hoort. Vorig jaar was het nog een brokkenpiloot, maar met name de 2e helft van het seizoen heeft hij het echt prima gedaan!

Rosberg heeft laten zien dat veel mensen hem toch echt onderschatten. Rosberg werd ten dode opgegeven met de komst van Schumi voorgaande jaren en dit jaar met de komst van Hamilton, maar vind dat hij echt heeft laten zien niet onder te doen voor Lewis.

Webber, vind het jammer dat ie gaat! Begrijp het echter wel. Webber was echt een no nonsense man en zei altijd waar het op stond. Vond het een van de meest sympathieke coureurs op het paddock. De uitloopronde met de helm af in de auto was echt een mooi gezicht! Ga hem toch volgend jaar zeker missen op de grid.

16. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ben erg benieuwd hoe alle auto's gaan rijden met de 1.6'jes. Ik gun Frijns wel een plekje, maar die heeft er de centjes niet voor denk ik.

Webber naar WEC is leuk. Vind ik de laatste tijd een veel leuker kampioenschap dan F1 met natuurlijk Le Mans, maar ook leuke races op Silverstone en SPA. :)

Laatst bewerkt: 25 nov 2013
  17. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Vind WEC ook steeds mooier worden om te zien, vooral als je naar de prototype klasses kijkt, wat een dingen zijn dat. Porsche ook weer terug in Le Mans, wordt een mooi seizoen denk ik.

Verder heb ik F1 amper gevolgd dit seizoen, vond het niet om aan te zien eigenlijk.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    To be fair zijn er betere competities idd. WEC, American Le Mans Series, V8 supercars.

19. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Nou dit seizoen is voorbij, ik heb de tweede helft amper gekeken. Wat een contrast met 2012.

20. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Matig seizoen inderdaad...
    Wanneer onthullen ze de nieuwe auto's eigenlijk?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina