1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2013

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 14 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Gelukkig zien we er nog wat van op de momenten dat hij gelapt wordt door de coureurs in de voorhoede. :+
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja inderdaad, zoveel zien we hem niet. :+
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Race gisteren live gezien, groot scherm, in HD. Enige waar ik me aan stoorde waren Doornbos en van Dam. Nu voor het eerst echt gehoord en na ongeveer 5 minuten was ik wel klaar met ze. Zo hoef ik niet iedere race het commentaar te horen. Dan nog liever de Duitsers, zoals toen met Villeneuve en Ralf Schumacher in 2001 in Melbourne: Um Gottes Will. De manier waarop dat eruit kwam getuigd van commentaar met passie.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gelukkig vond Doornbos de hartslag wel steeds een belangrijk punt...
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ook zoiets ja en dat viel zelfs mijn vrienden op die nog op stap waren geweest. Zelfs een goede kennis die vanaf 14:00 uur zaterdagmiddag tot 6:00 uur zondag ochtend aan het bier had gezeten. Dan is die Doornbos idd wel heel erg. 8)
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Je weet het nooit. Er zijn soms van die coureurs die helemaal opleven als ze in de F1 komen (of de klasse waar ze graag in wilde komen). Uiteraard kan ook het tegenovergestelde gebeuren, een veelbelovende coureur die het gewoon niet waar kan maken in de F1.
    En na één race F1 is er gewoon nog niets te zeggen over Van der Garde, laten we hem gewoon de kans geven. Einde dit seizoen zal men een goed idee hebben van zijn capaciteiten in de F1 en dan met een beetje mazzel rijdt hij volgend jaar ook mee en kan ie zich meer bewijzen met een jaartje ervaring onder de riem.
    Ik vind het in ieder geval tof om weer een Nederlander in de F1 te hebben!

    Vind het wel opmerkelijk dat mensen zich zo hebben kunnen ergeren aan die twee. Zoals ik al eerder zei het kan zeker beter, maar zo erg als jou vond ik het toch ook niet. Jammer dat je het zo ervaart in ieder geval.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh ik erger me ook niet dat gaat ook te ver. Maar echt goed is het ook niet en dat is wel jammer want dat maakt een race meestal nog leuker om naar te kijken. :)
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    dom van Alosno om niet meteen te stoppen
     
  9. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Wat een faal van Alonso 8)
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    moedig van Vettel om als koploper als eerste te switchen naar droogweerbanden

    Edit//Hamilton8):lol:
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2013
  11. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Hahaahah Hamilton inderdaad 8)
    Mclaren is btw duidelijk nog niet op punt hoor.
     
  12. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Hamilton:lol:
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Haha, Hamilton, ik zat me te bescheuren. Dat gaat ie nog in lengte van jaren horen.

    Matig commentaar trouwens. Waarom vroegen ze zich niet direct hardop af waarom Alonso niet naar binnen ging? Was echt een belachelijke beslissing. Ik mis Olaf (of de BBC)...
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Klopt dat was idd slecht maar verder is Albers imo wel redelijk
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Albers is prima, die heeft info en is goed als co-commentator. Maar ik vind die andere gap zo impulsief reageren steeds. Als een supporter, concludeert ook te snel dingen, zoals met Webber die die vleugel van Alonso er af zou rijden. Irritant.
     
  16. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Lol toen Hamilton voor de 2e keer de pitstraat inreed zag je de mensen van McLaren al wijzen dat hij door moest rijden naar de juiste pitbox 8):lol:
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vond doornbos wel leuk commentaar geven vorige week. Wisselen doornbos en albers elkaar af?
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    "Mark is too slow, get him out of the way":D
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat een laffe twat die Vettel.
     
  20. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, daar gaat Ronald van Dam z'n F1 team in F1 manager... oftewel Force India out!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina