1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2013

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 14 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Respect voor Hamilton door te zeggen dat eigenlijk Nico daar zou moeten staan.

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Doornbos vond ik wel erg leuk. Waarom heeft sport 1 Olav niet benaderd?

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    "I just did a Jenson":lol:

@Danny; Olav zit ook bij Sport1 voor de reportages ter plekke maar daar hebben wij de eerste 2 races niets van gezien. Ga er van uit dat dit pas met de Europese GP's komt

Laatst bewerkt: 24 mrt 2013
  4. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je voor Olav Mol bij Veronica zijn met de samenvatting vanavond. Hij zat vandaag wel in de voorbeschouwing van sport 1 (hoe kort en matig dat ook was) maar wel met Veronica shirt en microfoon.

5. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Vettel heeft excuses aangeboden aan Webber in een persco met de Britse pers... Teamorders heeft ie dus genegeerd.

edit: sorry dubbelpost

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Lekkere P3 voor Hamilton en natuurlijk een geweldig moment bij die box van McLaren, haha _O_. En wat is Button een droeftoeter, we hadden op het podium gestaan, blijven dromen :lol:.

7. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Mooi gevecht tussen Webber en Vettel, gewoon laten racen die lui!

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vond de kritische vragen op het podium opvallend. Spannende race. Ook netjes gereden van Grosjean, mag best gezegd worden. Vraag me af waarom Alonso niet naar binnen is gegaan. Balen! Had de race nog interessanter kunnen maken.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Enige reden mbt Alonso die ik mij zo kan bedenken is dat ze hem niet meteen naar binnen wilden laten komen met de kans dat hij 2 ronden later weer naar binnen moest voor droog weer banden. Dus liever wat langzamer rijden en kijken wat het weer doet...

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik vind dat we Sean Connery maar even moeten inhuren tegen Goldfinger. :cool:

11. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Klopt, is inmiddels bevestigd:

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Leuke race. Actie van Hamilton bij pitstop was echt prachtig. :D Mercedes doet het heel netjes tot nu toe. Die hebben nu ook tenminste twee coureurs die aan elkaar gewaagd zijn en iets meer de diplomatiek tussen elkaar kunnen bewaren (als je dat zo kan zeggen) dan de twee kemphanen bij Red Bull. Webber deed de naam van het team vandaag wel eer aan. :+ Mooi dat Vettel op zijn vingers werd getikt door Christian Horner.

Die beelden van Ross Brawn en Christian Horner tijdens die gevechten tussen de teamcoureurs op de baan. :lol:

13. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Maar Vettel laat zien dat hij echt een groot coureur is. Iedere grootheid in de F1 had die slechte kant die alles doet om te winnen. Schumacher heeft zijn momenten gekend, Senna en Prost zeker ook. Ik vind het gezeik op Vettel dus ook onzin. Ik hou wel van die ruthlesnes van hem.

"Being a racing driver means you are racing with other people, and if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver." - A. Senna

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Prachtige pit stop van Hamilton ook bij McLaren. :lol:

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zag Olav tijdens de pitwalk van Brundle. Hij stond achter hem toen Brundle met Giedo bezig was.

Verder wel een leuke race. Moest wel lachen om Alonso en Hamilton.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

17. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    2,05. Wow! En dan nog de race niet winnen. :+

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Eerste trailer. :)

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Weet niet, ziet er erg dramatisch uit?

Geen idee of het zo was.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft een film natuurlijk. Maar het is wel echt door F1 fans gemaakt en ze gebruiken echte F1 wagens. En ze filmde ook vaak tijdens de echte Grand Prix. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina