1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2013

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 14 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hunt en Lauda's rivaliteit is legendarisch, vergelijkbaar met Senna en Prost.
    Buiten de racebaan was Hunt ook een wildebras en ook op de baan was hij niet beroerd om hier en daar een tik uit te delen.

Het 'dramatische' is imo zeker van toepassing. De trailer ziet er imo wel goed uit, ben eigenlijk wel benieuwd. Het geeft in ieder geval meteen een beeld van de romantiek en drama van de F1 in dat tijdperk. Want het was gewoon zo als Lauda ook in de trailer zei, die gasten hielden er gewoon rekening mee dat ze XX% kans hadden om dood te gaan als ze in de auto stapten.

Jaren 70 was het gewoon normaal dat per seizoen 2/3 doden vielen. En dan nagaan dat het toen al veiliger was dan de periode van Jackie Stewart waar er seizoenen waren dat gewoon 5/6 coureurs het leven lieten. Waaronder een paar die levend zijn verbrand.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, dat wist ik dan weer niet. Maakt het inderdaad een stuk spannender. Ben benieuwd!

3. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Klopt, de veiligheid van nu is natuurlijk heel goed, maar ergens mis je wel een stukje minder spanning dan in die tijd. En ook buiten de baan is de Formule 1 (te) veel veranderd vind ik.

Trailer was heel gaaf, ben zeer benieuwd, ga hem dan ook zeker in de bioscoop kijken. :D

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Goed gedaan van Hamilton. :)
    Caterham auto lijkt dit seizoen zelfs langzamer dan de Marussia lol.

Bij Red Bull was iets vaags aan de hand. Heel vreemd.

Laatst bewerkt: 13 apr 2013
  5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Quali niet gezien maar mooie startopstelling. Drie bazen vooraan en Vettel mag in gaan halen :thumbs:

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Webber naar de laatste plaats. Door de brandstof. :)

7. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad mooie opstelling, gaat leuke race worden en gun het zowel Hamilton, Raikkonen als Alonso.
    Foutje van Red Bull met de over te houden brandstof van Webber of zou het opzet zijn
    om hem uit de buurt te houden van Vettel... :emo:

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zie Rosberg ook nog wel winnen als hij snel voorbij Raikkonen en Alonso komt

9. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Vooral buiten de baan is het teveel veranderd. De charme, het magische van de F1, wat er zelfs nog in jaren 80/90 was is gewoon weg. En dat is imo grotendeels de schuld van het sponsorbelang.
    Als het gaat om veiligheid, dan vind ik het nu prima. Ik kijk mijn leven lang al F1 en ik heb Ratzenberger en Senna zien verongelukken en ik hoop dat echt nooit meer te zien in welke autosport (of sport algeheel) dan ook.

Dat zou geweldig zijn, ik gun het die jongen ook. Beetje geirriteerd eigenlijk hoe het algemene beeld over hem is. Eerst rijdt hij Schumacher met regelmaat om de oren terwijl iedereen hem afschrijft, want de grote Schumacher is zijn teamgenoot. Vervolgens gaat Hamilton naar mercedes en krijgt ie dat gezeik weer. Terwijl die jongen keer op keer laat zien dat hij echt bij de wereldtop hoort.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat Hamilton hem de baas zal zijn in de meeste kwalificaties ben ik wel van overtuigd maar in de race zullen ze denk ik elkaar niet veel ontlopen. Rosberg is dan toch een wat rustigere rijder en gaat denk ik beter met de banden om en ik denk dat dit in de race vaak zijn voordeel tegenover Hamilton kan zijn

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind de eerste drie (eigenlijk Rosberg ook) allemaal bazen en die gun ik het allemaal, maar Kimi misschien wel het meest. Als een van die vier wint is de race voor mij eigenlijk al geslaagd.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Leuke race. :)

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    lekkere laatste ronden van Vettel, alleen jammer van de fout op het einde anders had hij Hamilton nog wel gepakt aan het einde van het rechte stuk

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  15. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ook weer leuk dat vettel gewoon ff in een interview verteld dat hij het zo weer zou doen:thumbs: Ik hou wel van een teamfittie op zijn tijd.

Maar leuke race idd

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Voorlopig niet en dat zag er deze race (voor de uitval) ook weer niet naar uit.

Als je pole pakt, hoop je altijd op meer, maar ik had dit wel een beetje verwacht. Toch een tweede podium in 3 races bij een nieuwe werkgever, niet slecht *).

17. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Rosberg krijgt nu alle shit aan het begin zoals Schumi dat vorig jaar had.

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk dat Mercedes alleen nog maar beter kan worden. Raikonnen was vandaag ook wel goed trouwens.

Heb altijd al een zwak voor Button gehad en die reed vandaag ook sterk. Volgens mij iets van 25 ronden met een setje primes gereden. Dat is gewoon erg knap.

19. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 apr 2013
  20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina