1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2014

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Divimus, 30 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Tja maar als nu Mercedes alles wint is het ook niet leuk:lol:
    Een seizoen als 2010 en 2012 zou mooi zijn.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Beter zoiets als 1998/1999, toen er nog tot de laatste snik zo ongeveer gevochten werd voor de titel. Bijna Irvine in 1999. 8)
     
  3. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    In 2010 waren er 4 titelkandidaten bij het ingaan van de laatste race, en de winnaar was een nieuwe wereldkampioen. 1999 was een matig kampioenschap waarin de gedoodverfde favoriet halverwege het seizoen zijn been brak en uitgeschakeld was voor de titel...

    2010/2012 graag :)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor veel teams is het belangrijkste om te finishen zeggen ze. Qua betrouwbaarheid en hoeveel benzine ze gebruiken. Dit seizoen lijkt gewoon weer een frisse start te worden. Iedereen is weer vanaf nul begonnen. :)
     
  5. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Als we dan toch naar dat epische tijdperk gaan doe dan 1997_O_
     
  6. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik hoop dat Ferrari is een lekker goed seizoen heeft:)
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik duim vooral voor Williams. Lijkt me epic als ze goed gaan scoren. Niet per se WK (tenzij de wagen heel goed gaat en Massa ook), maar wat podiums lijkt me wel heel cool.
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik had dit nog niet eens gezien. Wat een mooie klassieke livery zeg!

    Ik hoop dat ook wel, het zou gewoon leuk zijn voor het team en ik gun het Massa eigenlijk ook wel. Ik heb echt wel eens kritiek op hem gehad, maar toch zou ik het leuk vinden als hij het goed gaat doen in de Williams.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik gun het Massa ook. Op 1 punt na WK geworden, en daarna tweede viool gespeeld t.o.v. Alonso. Hopelijk vindt hij nu meer zijn draai en kan hij wat moois doen.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja, men (en ik ook) vergeet nog wel eens hoe dicht hij bij een WK was. Toendertijd gunde ik het Hamilton meer (voor zover ik mij herinner), nu achteraf gezien had ik het hem eigenlijk wel gegund. Die jongen heeft ook gewoon veel pech gehad en veel gezeik over zich heen gekregen. Na het ongeluk heeft het lange tijd geduurd voordat hij een beetje op zijn oude niveau was. En nee, het is geen coureur met het talent van een Alonso, Vettel, Raikkonen, Rosberg, maar dat neemt niet weg dat hij meer talent heeft als hem vaak (vooral na zijn ongeluk) wordt aangeschreven.
    Dus ja, ik gun het hem eigenlijk meer en meer, ik ben blij dat hij een stoeltje heeft bij Williams en ik hoop dat de oude Massa toch weer echt boven komt drijven. Hier en daar hebben we een glimps ervan gezien. Nu is het een goed moment voor hem om het achterste van zijn tong te laten zien.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Precies. Afgelopen seizoen was denk ik wel een dieptepunt, zeker die crashes in dezelfde bocht in Monaco.
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Maar toch heeft hij het afgelopen seizoen ook mooie dingen laten zien. Derde plek in Spanje was netjes, 4e in Italie en Indie was ook gewoon prima. Alleen inderdaad staan daar ook weer acties als Monaco tegen over en helaas overschaduwen die ook wel weer de goede dingen die hij wel liet zien. Nou ja, hopelijk doet hij het dit seizoen gewoon een stuk beter.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Lol Horner denkt dat Mercedes de eerste wedstrijd met 2 ronden voorsprong gaat winnen. Ben benieuwd :+
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2014
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2014
  15. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Wie kan dit zich nog herinneren???:)
    1997 Grand Prix van Europa kwalificatie uitslag:
    [​IMG]
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik, live gezien. _O_
     
  17. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Hier een duidelijk filmpje van de nieuwe regels & als je de regels al kent is het gewoon een mooi filmpje :+

     
  18. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    F1anatic is een opkomende, snel groeiende Formule 1 organisatie van Erwin en Ryanne. Door middel van een Facebook pagina worden er dagelijks, 24 uur per dag, 365 dagen in het jaar artikels geplaatst over nieuwsfeiten in zowel Nederlands als Engelstalig. Samengevat zal F1anatic veel kunnen bieden op en rondom de Formule 1 waaronder, nieuwsartikelen, (hoogtepunten) videos en afbeeldingen.

    Ik vraag jullie niet gelijk om te like'n maar neem zeker eens een kijkje, na het zien van onze pagina valt er altijd nog te beslissen! :thumbs:

    www.facebook.com/F1anatic

    Divimus, bedankt voor je positieve reactie. :b:
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    And so it begins. :)
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Begint f1 alweer?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina