1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2015

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door f1freaky, 30 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Lekker hoor. :D

2. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Max gaat lekkerrrrr

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Max gaat het nog lastig met de banden krijgen

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Lekker resultaat voor Max. :)

5. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Leuke race en nice hoor die 4e plek van Max

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wow, wat een race. Denk m'n favoriet van het seizoen.
    Ondanks dat het volledig droog was, toch wat spanning met een opdrogende baan, de nodige wisselingen in leiding. Super.

Alexknl en RemcoM vinden dit leuk.
  7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Haaaah Louis watje.
    :+

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hongarije was toch net wat toffer maar deze staat op een goede 2de

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat een gigantische baas is Max!

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Rosberg is een beetje salty :+

11. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Een beetje :lol:

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Wellicht wel de beste race van het seizoen.
    Geweldige race van zowel Max als Carlos. Beide rookies hebben zich weer enorm in de kijker gereden. Ondanks de fout van Carlos.
    Verder de verwachte kampioen en gewoon verdient. Rosberg heeft het verlies van deze race toch echt aan zichzelf te danken.

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Die kan ik me niet heel goed meer herinneren. Max p4, maar verder ben ik de race ff kwijt. :p

Zeker sterk van Max en Carlos. Super start vanaf achteraan. Toen even in niemandsland en toch weer op het einde erg sterk.
    RedBulls begonnen zeer sterk, maar vielen flink terug (in tegenstelling tot de TorroRosso's).
    Vettel en Rosberg ook sterg gereden. Eerste bocht was niet zo netjes van Louis. Rosberg heeft zich zeer sterk terug geknokt, maar een dure fout op het einde kostte hem de overwinning. Beetje jammer alleen hoe die zich op het eind gedroeg met teruggooien petje.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Deels mee eens want de eerste en met name de laatste SC kwamen voor Hamilton natuurlijk op een perfect moment. Zonder die had Rosberg zich dat foutje nog wel kunnen veroorloven

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    @[2k] Snap het gooien van dat petje wel, zo van "je bent m'n baas niet ik doe m'n petje wel op als ik het zelf wil". En goed, door je eigen fout verliezen... dat is het kutste wat er is.

Max lekker. Hoopte eigenlijk dat de Mercedessen elkaar er af zouden rijden en Max nog zou opschuiven. :+

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, zou ook flink gefrustreerd zijn. Hij had het zeker wel verdiend.

17. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Natuurlijk hielp dat Hamilton. Maar Rosberg maakt op een cruciaal moment een fout. En hoewel ik Nico een leuke coureur vind, en hem ook een WK zou gunnen, zie je toch dat Rosberg net even op de belangrijke momenten wat meer steken laat vallen dan Hamilton. De start was ook weer niet ideaal, dat was de reden dat Hamilton hem er zo naast kon plaatsen.
    Ik had het echt wel leuk gevonden als Rosberg had gewonnen. Ik vond het ook tof dat hij Hamilton een beetje een koekje van eigen deeg terug gaf met een latere in haal actie. Maar dan net op dat belangrijke moment dat foutje.

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Moet wel zeggen dat Hamilton elke keer Rosberg van de baan af duwt... gewoon écht geen ruimte laat terwijl hij best wat korter in kan snijden. Wat je ziet is dat Rosberg dan aan de kant gaat, maar in een situatie andersom Hamilton niet aan de kant gaat.

19. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Dat ook inderdaad. Rosberg is een vrij nette coureur en daar maakt Hamilton ook gebruik van. Wat dat betreft moet Nico hem gewoon een keer laten staan. Dan maar beide er van af. Maar je laat dan tenminste wel aan een coureur als Hamilton zien dat ie niet met hem moet sollen.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jup, maar dan zijn je kansen nóg kleiner als Rosberg zijnde. Ik denk dat hij daar keer op keer voor vreesde omdat het vorig jaar wel een paar keer gebeurd is...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina