1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja kunnen maar beter lachen. Niet veel meer te doen.

2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Dit is echt zo fucked up, zo'n fantastische courreur in een auto die het constant begeeft......... Echt.............. :mad: Je kunt je niet voorstellen hoe hard hij weer baalt hiervan.

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Wordt nog een leuk einde. Safety car en Ham op soft vs Vettel op ultra. En natuurlijk gekke FI's die weer de spectakel verzorgen. :+

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Ondertussen:

:'-(

Rossi46, RaouLioo en ColdzeroNL vinden dit leuk.
  5. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Perez |:-
    Renault :F:
    FIA 8)

Rossi46 vindt dit leuk.
  6. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Deze plaat is de perfecte samenvatting van dit seizoen voor max

Rossi46 vindt dit leuk.
  7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Man zo'n leuk dag in zo'n mineur afsluiten. Sfeer zat er echt goed in op Spa maar na 8 rondes werd het redelijk stil..

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Vind zijn helm trouwens wel mooi, mag ie wel de rest van het seizoen gebruiken.

Rossi46 en Alexknl vinden dit leuk.
  9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Rossi46, Matrix, Alexknl en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Alonso ook weer scherp. (gaat om de comment, klikken dus)

Dex, Smok3y, Rossi46 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Als je ze hebt kan meenemen nooit kwaad nee, maar mijn reactie was op Santino die ze niet had liggen (aan de hand van zijn reactie), maar dat is tegenwoordig echt geen drama. En als langs de baan blijkt dat je ze wel wil, kun je ze altijd nog halen bij de F1 Merchandise shops.

Een discotheek is toch wel een flinke stap harder dan een F1 weekend tegenwoordig... Oordopjes in Spa waren ook zeker nodig, maar dan wel vanwege de F1 Fan Zone op dat plein bij Eau Rouge. Mijn hemel wat een tyfus herrie kwam daar uit de speakers (qua decibellen)

ps. Kut Renault.

En nog mensen die F2 volgen? Die Leclerc is echt niet meer normaal. Ik hoop dat hij in die Ferrari zit in 2019.

12. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Sauber waarschijnlijk in de plaats van Wehrlein als ik het goed onthouden heb.

13. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Yes, in 2018.

Enorm veel regen voorspeld komend weekend in Monza.

Als het weer kurkdroog blijkt te zijn verdenk ik de FOM ervan weerstations om te kopen voor valse berichtgeving :p

14. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Leclerc is het grootste talent dat de GP2/F2 gehad heeft sinds Hamilton. :thumbs:

Dex vindt dit leuk.
  15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Gisteren reed hij ook weer een dijk van een inhaalrace. Heeft dit seizoen ook al aardig wat pech gehad (dit weekend ook weer met diskwalificatie). Mooi om te zien dat hij volgend jaar in de formule 1 rijdt, helaas lijkt dit ten koste te gaan van Wehrlein. Hoop dat hij nog ergens een zitje weet te bemachtigen.

Vraag me ook af of FI volgend jaar nog wel met Perez en Ocon samen wilt blijven rijden.

16. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Echt? Ontzettend saaie gast (zowel op, als naast de baan) en ik kan hem missen als kiespijn eerlijk gezegd... Helemáál als dat betekent dat Leclerc een kans krijgt. Hetzelfde geldt voor Ericsson, Palmer en Stroll.

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Saaie gast wellicht qua persoon maar ik vind het een prima coureur. Die andere 3 die je noemt mogen inderdaad per direct weg maar ja geld he. Al was ik positief verrast van Palmer in de kwali zaterdag.

18. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Dus dit is de radiocommunicatie van Alonso tijdens de race (van onder naar beneden):

En vandaag komt het bericht naar buiten dat er niets aan de hand is met de motor (goed, relatief dan).

Ik heb het idee dat hij met de laatste races van zijn carrière bezig is.

Rossi46 vindt dit leuk.
  19. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Nieuwe spec van de motor in Monza dit weekend. Als het geen verbetering is wil Mclaren Honda laten vallen (en Alonso behouden). Als het wél een verbetering is...

20. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    *snik*

Pfff, wat mis ik die Schumacher toch rondom het F1 wereldje. Ik weet het, het was (ook) een ontzettende lul, maar die vent had iets onaantastbaars.

Deel Deze Pagina