1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik hoop dat ik geen gelijk heb maar ik heb het gevoel dat de keuze voor Honda veel te maken heeft met frustratie. Je leest dat Franz Tost lyrisch is over Honda maar het blijft weer afwachten waar Red Bull zal staan. Ik hoop dat Max vooraan kan meedoen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Lijkt mij toch echt dat Ricciardo voor een Hamilton-Mercedes of Schumacher-Ferrari achtig scenario naar Renault gaat al kan het net zo goed een Alonso-McLarentje worden :+
     
  3. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Laat hem eerst maar eens Hülkenberg verslaan. Dat gaat nog lastig zat worden, denk ik.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Nu Stroll F1 zo'n beetje een feit is.
    Wie zou bij Force India het veld moeten ruimen voor Strollie en wie gaat Williams in z'n trage kutbak zetten?
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Williams heeft geen trage kutbak.
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik denk dat ocon ergens anders heen zal gaan! Ondanks dat ik het jammer vind dat stroll nu in de F1 blijft, ben ik wel blij dat er niet een team minder op de grid staat!
     
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    *tragere?
     
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Als je ziet dat vorig jaar Massa zo'n 1 seconde per ronde sneller dan Stroll was, en Massa was al geen kwalificatiebeest, dan zie je dat met een degelijke coureur dat ding gewoon Q3 haalt zo nu en dan.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De Williams van dit jaar is slechter te besturen dan die van vorig jaar, wat hem over het algemeen dus trager maakt. Totaal onvergelijkbare situatie. ;)
     
  10. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Dan zal het verschil met een goede coureur alleen maar groter zijn
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Neemt niet weg dat het een draak van een wagen is, waar menig coureur op de grid behoorlijk slecht mee zal presteren.
     
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Dus ik had gelijk!
    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Hoop voor Williams dat je gelijk hebt Jimmy. Anders wordt hun positie de komende jaren wel heel lastig. Denk dat ze nu nog wel een Mercedes junior naast Sergej zouden kunnen krijgen in ruil voor de motoren waardoor ze het zelfstandig kunnen volhouden.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Laatst bewerkt: 8 aug 2018
  16. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Het lijkt me toch overduidelijk dat Williams de slechtste auto heeft dit seizoen? Zelfs Kubica ontkent dat niet.
     
  17. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Precies dit dus. Of Kubica valt zelf tegen en gooit het nu op dat auto wat hem goed uitkomt. Het is de F1, dus je kunt niets uitsluiten...

    Hoe dan ook, Williams heeft een giga probleem. Ze presteren nu niks, de hoofdsponsor stopt na dit jaar en de andere grote sponsor (papa Stroll) stapt over naar een ander team. Ik zou heel graag de budgetsheets van Williams in willen zien... :confused:
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik denk niet dat er een 'overduidelijk' slechtste auto is. De ene keer is het de Toro Rosso, de andere keer een Force India. De andere keer een Mclaren. Verschilt een beetje per baan, maar no way dat de Williams zo ver achter ligt als dat Stroll en Sirotkin ons doen geloven. En hell yes dat ze vaker Q2 gehaald hadden als ze a la Sauber met een paydriver + talent hadden rondgereden in plaats van alleen paydrivers.

    @Rossi46 Williams doet het financieel altijd wel redelijk dacht ik. Doen naast de F1 veel ontwikkelingen voor andere bedrijven wat veel geld in het laadje brengt. Altijd zwarte cijfers dacht ik.
     
  19. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ja maar ze hebben ook altijd wel serieuze hoofdsponsors gehad. Daarbij reden ze paar jaar terug nog heel leuk mee, scheelt veel centen. En die paydrivers hebben ze niet omdat ze zo goed kunnen sturen. Nee, Williams zit straks ook financieel in zwaar weer, kan niet anders.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
     
    McSparkle en RaouLioo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina