1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    hamilton vernederde iedereen op die baan no cap

ohnee safetycar laatste ronde byee

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Klopt, maar ja, dan moeten ze bij Latifi gaan klagen. Ongelukken gebeuren nu eenmaal, en dat kan vervelende gevolgen hebben voor de anderen op de baan en dan heb je gewoon pech.

Zonder yellow flag was Hamilton gewoon winnaar en kampioen geworden (als zijn banden het gehouden hadden), maar in deze sport heb je nu eenmaal ook te maken net rode en gele vlaggen en de gevolgen daarvan.

Vorige week had eerst Max mazzel met die gele flag (niet naar binnen, Lewis wel), en had Lewis mazzel bij die rode vlag en herstart (de boel ophouden, warmere banden, zwakke start Verstappen, etc, en mazzel bij de beslissing over dat ‘inrij’ moment), en nu lijkt het vooralsnog in het voordeel van Max uit te vallen.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Max in ieder geval niet bestraft voor het inhalen onder de SC.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Toto is dit seizoen sowieso uitgegroeid tot de grootste clown van het paddock. Wat een beetje competitie niet kan doen.

RemcoM en Jorrie vinden dit leuk.
  5. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Volgens nu.nl is het protest (beide) afgewezen dus Max is en blijft wereldkampioen.

6. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Kan alleen veranderen als Mercedes in beroep gaat bij het CAS. Maar dat zou wel heel sneu zijn voor een team dat het op de baan wil beslissen. De leiding is het hele jaar wel constant geweest in het zwak leiding geven aan de wedstrijden. Hopelijk voor de start van het nieuwe seizoen dat ze wel alle incidenten gaan doornemen en met meer duidelijkheid komen.

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Wat een kutsport man, haha. Dacht dat de VAR kut was maar dit slaat alles. Slappe zakken bij Mercedes ook.

Tyrant en Reckuuza vinden dit leuk.
  8. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ik vond t spectaculair maar verder eens ja. Zie jullie over een jr weer

9. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.344
    Das wel erg optimistisch met je ban gedrag

Yi-Long vindt dit leuk.
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    #masiout

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Masi is inderdaad niet geschikt, hopelijk pakt ie zijn biezen en is er volgende jaar een betere.

12. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Jeetje wat lekker dit!

Na jarenlang vrijdagen, zaterdagen en zondagen naar Max gekeken die simpelweg niet of nauwelijks kon winnen met daarbij altijd het vervelende gevoel dat hij met een gelijkwaardige/betere auto de beste coureur is van het hele stel. En vervolgens vandaag in een volledig kansloze positie het onmogelijke mogelijk maken.

Wat een historische sport overwinning, de film Rocky verbleekt bij Max zijn echte leven.

Wat een held! Cruyff heeft wat mij betreft een waardig opvolger als Nederlands meest geroemde sporter op deze wereldbol! Erg jammer dat hij dit niet mee heeft mogen maken dat had ik echt fantastisch gevonden.

B Tender en Yerewn vinden dit leuk.
  13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    kunnen we de sentence 'wat een apotheose' wel voorgoed verbannen danjewel

14. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.971
    Zie de vergelijking met Rocky niet echt. Was Rocky ook bevoorrecht, of doel je op het vrouwen slaan van Jos?

Tyrant en Jorrie vinden dit leuk.
  15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Reson gaat ham
    RIP WOKE HAMILTOEN

Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    No mikey nooo mikey :lol:

17. Jimmy J.

Jimmy J. Active Member

Leuk Bevonden:
    3.740
    Wat een dag was dit zeg, holy fuck. Nog nooit zo gespannen geweest bij een sportwedstrijd. De afgelopen 20 jaar praktisch geen race gemist, maar liep nu compleet te shaken bij het ingaan van de voorlaatste ronde.

RemcoM, Kimi NL, B Tender en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik had dat minder, vooral nadat je in het begin van de race duidelijk dat verschil zag in snelheid tussen Ham en Verstappen, dus eigenlijk krijg je redelijk snel het idee van ‘Als er geen gekke dingen gebeuren dan rijdt Hamilton deze redelijk straightforward uit.’

Met Perez was nog even geweldig en op het laatst kijk je beetje of die banden van Hamilton het gaan houden, maar op dat moment had iedereen zich er al een beetje bij neergelegd denk ik dat het over en uit was.

Toen dat gedoe met Latifi, yellow flag, veel onduidelijkheid, maar zodra het duidelijk was dat we nog 1 ronde zouden gaan racen en Max op verse nieuwe softs en Hamilton op afgeragde oude banden, toen was er eigenlijk geen spanning bij mij. Gewoon kijken en genieten. Natuurlijk kan het dan alsnog misgaan in die laatste ronde, maar maybe omdat het daarvoor eigenlijk al helemaal over leek dat je dan nu ook wat rustiger/rationeler/objectiever naar die laatste ronde kijkt, want opeens kreeg je dit vanuit het niets alsnog een beetje in de schoot geworpen.

19. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb de hele race eigenlijk op de telefoon gekeken. Vond er geen bal aan en zeker de beslissing om Hamilton niet naar achteren te halen na die belachelijke shortcut in ronde 1 (niet dat het iets uitgemaakt had, want Hamilton was de betere gisteren en die was er zo weer voorbij gestuurd). En toen ramde koning Latifi dat ding in de muur.

Max naar binnen voor rode banden, ik snapte daar geen kut van. Vond het maar weggegooid en dacht dat we achter de safety car zouden eindigen.

En vanaf de herstart heb ik non-stop naar de TV geschreeuwd. Mijn god <3
    Hartslag 320, helemaal kapot. Ik word geen 31 zo.

Maar maakt niet uit. Max heeft het gefixt!

B Tender en RemcoM vinden dit leuk.
  20. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.344
    De race had z'n momenten, Max die de start verkloot maar meteen kan jagen op z'n rode banden. Oh Lewis rijdt weg. Shit. Oooo Perez wat doe je nu! Nu haalt Max Lewis zeker in. Oh Lewis rijdt weg. VSC En Max krijgt nieuwe banden, nu wordt het een inhaalrace. Oh wacht Lewis rijdt weg. Nja he volgend jaar dan maar Max is ook nog nooit tweede geworden. En toen de chaos in de laatste 5 rondes. Dit had je vooraf niet kunnen voorspellen, in totaal heeft Max net anderhalve kilometer ofzo aan kop gelegen deze race.

B Tender, RemcoM en Jorrie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina