1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke niet precies een seconde. Maar het was wel steeds 0.800. 0.600. Kwam zelfs in beeld te staan een keer en dat was achter Palmer.
    Daarnaast is het lastig een dezelfde type auto in te halen en was Sainz vooral meer bezig met Palmer en contant faken etc. Dan kan je niet zomaar hem ernaast gaan zetten.

    Btw wel props naar FOM mbt tot de banden keuze. 3 verschillende types zorgt voor veel meer strategy.
     
  2. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Naja Sainz kon hem ook gewoon volgen toen ze nog vierde en vijfde lagen he ;) Ik denk dat ze ongeveer even snel waren, Max waarschijnlijk heel iets sneller. Maar als je zag hoeveel moeite iedereen had met inhalen denk ik niet dat Max zo snel Bottas en Palmer voorbij gekomen was. Hamilton kon de Torro Ross's niet eens voorbij komen bijvoorbeeld.

    En daarnaast is teamgenoten die elkaar voor laten niet iets wat ik wil zien. Fuck team-orders.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Andere set banden etc. Dat die eerst kan volgen betekend niet dat die later langzamer kan zijn. Daarnaast hadden ze beide nieuwe banden en een betere auto en motor voor het rechte stuk. Hamilton had alleen een beter auto.
     
  4. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Naja, ik denk dat sommige Nederlanders een beetje met de roze bril opzitten.

    Het oordeel van Sky:
    20 races into his F1 career and for the first time Max Verstappen has disappointed. The pace was still there - particularly in qualifying - but the petulance that blighted his performance, as well as turning the air blue over team radio, was as unedifying as it was unnecessary and counter-productive.

    His complaining was also entirely misguided: if he was so much quicker than Carlos Sainz, who was merely a tenth slower than qualifying, then why didn't Verstappen overtake his team-mate having been given permission to do so? Expecting Sainz to simply move aside was too much. "I think he showed his age. A calmer head would have finished further up the road," noted Sky F1's Martin Brundle. "That was the first sign of immaturity we've seen from Max," added Damon Hill.

    Defying second-season syndrome brings its own pressure and it was curious that Verstappen, a wise head on young shoulders throughout 2015, should have wobbled now.
    Rating out of ten: 6
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Het is natuurlijk wel goedkoop dat ze bij Sky roepen dat als hij kalmer was gebleven wel hoger was geëindigd.

    Rest helemaal mee eens
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Eerste race helaas gemist.
    Ook tijdelijk geen laptop om een herhaling te kunnen downloaden. Niet echt duidelijk nu waarom Verstappen zo veel terug viel na een 'slechte' pits.
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Max wou naar binnen maar wachtte tot hij mocht. Sainz wou ook naar binnen maar wachtte niet en kondigde vlak voor zn stop dat hij naar binnen ging. Toen mocht Max rondje later dan eindelijk ook naar binnen maar de crew was niet klaar. Dus toen Max zijn plekje in kwam zag je de crew pas naar buiten rennen en duurde zn stop 10 seconde langer oid.

    Ze gingen sowieso relatief laat naar binnen voor de mediums die ze pakten. Vettel kwam ongeveer tegelijk naar binnen en ging op de softs naar buiten. Door de late stop gingen ze dus sowieso allebei wat terugvallen, maar Max had nog een set softs over dit weekend geloof ik dus hij had daar misschien makkelijker wat mee kunnen winnen.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Half uurtje aan onboards:

     
  10. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    FIA past kwalificatie format niet aan voor Bahrein.

    Deze sport... wauw.
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik begreep dat ze wel kijken naar mogelijkheden om het te verbeteren. Prima. Vond Q1 en Q2 vermakelijk. Q3 was een aanfluiting en mogen ze per direct weer vervangen voor de 'oude' Q3.
     
  12. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    0 auto's op de baan aan het einde van Q1 en Q2. Geen enkele spanning over wie er geëlimineerd ging worden. Vrijwel niemand met de mogelijkheid zich te verbeteren van zeg, P12 naar Q3 ten koste van iemand anders. In Bahrein duurt een ronde langer dan 90 seconden, dus het wordt NOG saaier. Echt vermakelijk ja.

    Hopelijk naast Vettel ook Rosberg en Hamilton in een spijkerbroekje met nog 5 minuten te gaan straks. Trieste sport.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alonso raced niet. Vandoorne neemt zijn plaatst in.
    Heb nog met hem in een simrace team gezeten in 2012 en 2013 en tegen hem geraced. Dan is dit toch best tof haha.
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nog een groot talent erbij. Rijden aardig wat toekomstige beloftes rond dit weekend!
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ben benieuwd wat hij nou eigenlijk kan. Heb hem nog nooit zien racen, maar iedereen heeft hele hoge verwachtingen van hem. Wel logisch dat Alonso niet mag racen, hij heeft kleine scheurtjes in z'n ribben na de crash vorige week en die zijn nog niet geheeld.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    China mist die ook waarschijnlijk. Hij heeft tenminste gekneusde, maar meen ook iets gebroken, ribben en een ingeklapte long. HN vertelde het me net, die volgt dat op de voet.

    Hij kon en wilde alleen uit de auto komen omdat zijn moeder zat te kijken en die moest gerustgesteld worden.

    Blessures zijn veel zwaarder dan gedacht dus! :eek:
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Mag toch hopen dat ieder team nu snapt dat dit kwalificatie systeem niet gaat werken. Q3 was nu zelfs voortijdig ten einde
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Omdat Bernie zo nodig geld moet verdienen zodat zijn dochter een paar huizen kan kopen, waaronder één van 50 miljoen voor die klote hond van der.

    Nee, serieus: Faal systeem. Gewoon old skool rondjes rijden met iedereen op de baan, dan lijkt de kwali tenminste een beetje op een competitie.

    Maar veiligheid en dollars zullen wel voor alles gaan, zeker die oliedollars uit de zandbakken daar in het Midden Oosten.

    Een aantal jaren terug was ik best nog wel een die hard F-1 fan, maar vanaf 2005 ongeveer, bandengezeik, begon het langzaam minder te worden. Het dieptepunt kwam vanaf 2009 en nu kijk ik dus bijna niets meer.

    Meest verkrachte sport die er is, en dat doet best pijn als oud fan. Mijn favo coureur rijd al niet eens meer, doet nog meer pijn. Ik krijg hierdoor steeds meer het idee dat het nooit meer goed gaat komen met de F-1. =(
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Q2 :emo:
     

Deel Deze Pagina