1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

Rossi46 vindt dit leuk.
  2. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Even twee citaten uit een separaat topic.

Iemand zei hier Wehrlein, zodat ze eindelijk een echt 1e en 2e rijder hebben, om van het eeuwige gezeik af te zijn. Vind ik eigenlijk best een sterk argument. En inderdaad ook dat Wehrlein (niet toevallig?) de enige is die nog niet vast staat voor volgend jaar.

Anderzijds lost de visie van Racerblade ook bij RB weer een hoop problemen op. Hoewel, als ze Gasly echt zo draag hadden gewild dan hadden ze Kvyat wel laten zakken. Daarbij, is Sainz beter dan Ricciardo? Zo niet dan geven ze Riccardo niet graag aan de concurrent. Aan de andere kant, hoe lang kun je Ricciardo nog tevreden houden naast Max?

Dan Alonso nog. Ik zou het een geweldige stunt vinden! Ik gun het die kerel ook echt. Hij kan volgens mij ieder moment weg bij McLaren. Maar ome Ron is vast zo sluw geweest om daarbij wel aan tekenen dat dat enkel kan als hij dan niet naar een ander team gaat.

Vettel zou zelf dolgraag willen denk ik, maar ja, wil Mercedes zijn contract afkopen? Dat zal dan écht in de papieren gaan lopen.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zie Ricciardo echt nu niet weg gaan bij RB, laat staan dat RB hem zo maar laat gaan.Denk dat ze Kvyat tijdens het seizoen nog wel gaan vervangen door Gasly

Voor mij blijft Wehrlein met de rijders die momenteel beschikbaar zijn de enige logische keuze

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En toch scheelt het zo'n 10 miljoen per jaar gok ik nu hij wereldkampioen is tov normaal Mercedes coureur :p.

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik denk dat ze komend seizoen kiezen voor Wehrlein. Mercedes talent die nog geen stoeltje heeft en daarnaast heeft hij deze week ook test op nieuwe banden gereden samen met Hamilton en toen was Toto al op de hoogte van besluit van Nico.

6. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik ben in shock, dit zag ik niet aankomen. Jammer ook wel, had nog wel wat meer drama willen zien tussen Rosberg en Hamilton. Het begon net lekker uit de hand te lopen :)

Als Hulkenberg nou even gewacht had, had hij nu eindelijk naar een topteam kunnen gaan.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

RemcoM vindt dit leuk.
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat veel rijders zo zitten. Van lekker Nico. Net een contract verlengt of ergens anders getekend haha.
    Had hem graag gezien vorig jaar als die iets wat "losser" was en de druk van een kampioenschap winnen weg was. Had altijd het gevoel dat het voor hem meer was. Als ik er maar 1 win dat vind ik ook prima.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Haha

Yellow 13, RemcoM en Flavourlicious vinden dit leuk.
  10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk al een rijder (wie dan ook) echt naar Mercedes wil dat ze wel onder hun huidig contract uit kunnen komen

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    In ander nieuws..

12. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik hoop echt dat Hulkenberg naar Mercedes gaat, ben heel benieuwd wat die kan.
    Lijkt me eigenlijk ook wel een logische stap.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hulkenberg heeft net een paar weken geleden een contract getekend naar Renault.

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, die zal wel een beetje balen.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk er net aan dat Bottas misschien ook wel een optie kan zijn. Volgens mij is Toto Wolff zijn manager en Mercedes levert natuurlijk de motoren dus daar zal vast wel iets mogelijk moeten zijn. Zou het hem ook wel gunnen

16. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Dacht ik ook al aan maar Williams zal hun toprijder niet zomaar laten gaan vooral omdat 2e stoeltje al bezet is door een jong talent. Zullen ze ook niet snel een wehrlein bv als 2e jonge gast daarnaast willen zetten.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mercedes zal uiteraard wel een flinke korting op hun motoren moeten geven :+

:lol:

Laatst bewerkt: 3 dec 2016
  18. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Achteraf balen een hoop gasten hier natuurlijk van. Maar dit zag niemand aankomen. Sterker nog, als Nico dit jaar geen kampioen was geworden dan had hij volgend jaar gewoon nog in de Benz gezeten, denk ik.

Oftewel, hier had niemand op kunnen anticiperen.

Enige "toeval" is wel dat nou juist Wehrlein de enige is die nog niet vast staat voor volgend jaar... o_O

Ik hoop zelf echt op Alonso. Dat zou ik prachtig vinden.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Rossi46 vindt dit leuk.
  20. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ocon is misschien ook wel een optie? Het feit dat hij een contract bij Force India heeft geeft misschien ook wel aan dat Mercedes hem waardevoller vindt dan Wehrlein. Force India kan een afkoopsom voor hem ook wel gebruiken, dus zo duur zal die niet zijn.

Deel Deze Pagina