1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fortuyn grootste nederlander

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door lekkerbek312, 15 nov 2004.

  1. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    OMG Nederland is echt gek aan het worden!

    Zelfs rob verlinden heeft meer voor nederland betekent!
     
  2. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet ik mijn kinderen dit nou weer gaan uitleggen.
    Pim grootste Nederlander??
    Ik wordt gek!
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    :eek: Ik snap het niet .... wat zijn de daden geweest van Pim? Mijn persoonlijke voorkeur ging uit naar Oranje ... zonder hem geen Nederland
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja...maar of hij dan de titel grootste Nederlander verdient, ik weet het niet. Er werd al gezegd: Hij vocht voor zijn eigen hachje.

    Ik zou zelf Willem Drees of misschien Antoni van Leeuwenhoek hebben gekozen. Moeilijk te kiezen omdat het over twee personen gaat die in iets heel verschillends groot waren. Drees heeft NL heel erg geholpen na WO2, maar van Leeuwenhoek heeft eigenlijk de basis gelegd voor het bestrijden van ontzettend veel ziektes. Zeer belangrijke daden van Drees, en zeer belangrijke daden van van Leeuwenhoek. Marja, de grootste Nederlander, het is maar net wat voor soort daden je wilt zien bij zo iemand. Sommige vinden cultuur belangrijk, sommige wetenschap en andere weer politieke prestaties.
     
  5. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Grootste nederlander pim Fortuin, dat slaat echt helemaal nergens op, Hij heeft idd nauwelijks iets voor nederland betekend en de enige reden voor deze uitslag is dat onze simpele bezielde medemens (en dat zijn er een hoop) geen geschiedenis kent van voor pak en beet 1995, en dus ook geen "andere" grote nederlanders kent.
    Dat hij destijds zoveel zetels behaalde was alleen te danken aan het feit dat hij een grote bek had en overal lijnrecht tegen over stond, waardoor al die kortzichtige mensen het zo'n geweldige kerel vonden zonder te weten waar hij het in godsnaam allemaal over had.
    Het word in dit land allemaal langzamerhand nog stompzinniger als Amerika.
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    dat slaat echt nergens op alleen omdat hij vermoord is voor de rest is er niks bijzonders aan hem (natuurlijk had hij verfrissende idee en was ik ook fan van hem maar grootste nederlander? NEE!)

    en wat ik helamaal dom vind is dat sommige mensen 200 keer hebben kunnen stemmen |:-
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  7. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    pim fortuin grootste nederlander?????

    ik denk dat ik maar gaat emigreren naar amerika daar zijn de mensen minder gek denk ik |:-
     
  8. lou36

    lou36 [Kapelle36]

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Fortuyn ook duidelijk niet de grootste Nederlander. Hij was wel m'n held van de politiek destijds, maar wint naar mijn idee nou omdat het zijn moord nog vers in het geheugen ligt en de strijd tegen radicale moslims e.d. nou actueel is. Klopt ook wat dat ene vrouwtje van nummer 2 zei, er wint nou een signaal en niet de grootste Nederlander. Ze zouden dit nog eens over 10 of 20 jaar moeten houden, vraag me af of Pim er nog wel in zou staan dan.

    De Ruyter is gewoon de onofficiële winnaar voor mij! _O_
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit echt een schande .Hij is een soort van martelaar gemaakt omdat ie vermoord is.Hij heeft niks meer gedaan voor NL dan een anti multicultureel standpunt in te nemen en daarmee intespelen op de bijna massahystirie van de "nuchtere"hollander (Wilders doet nu pcies het zelfde) Het programma heeft door dit zijn geloofwaardigheid compleet verloren
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  10. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    /agrees with DuckyWarrior NL

    Eigenlijk had ik verwacht dat Van Leeuwenhoek ook wel wat hoger zou staan/zou moeten staan.

    Pffff, ik vind dat Fortuyn, Anne Frank en Cruijff niet in de lijst hadden moeten staan, Rembrandt ben ik ook niet echt helemaal positief over.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  11. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hah, zo te zien staan we ongeveer gelijk kwa dom stem gedrag. :'-(
     
  12. Raymond

    Raymond Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Pim heeft het verdient.
    IN zon korte tijd heeft hij echt wat teweeg gebracht in nederland.
    De problemen waren er al voorral in mijn buurt vlakbij,en hij zag het tenminste!
    Beter dan die klote linkse partijen die altijd met hun ogen dicht door nederland lopen met het motto van als je er niet over praat en het maar stil houd dan zijn die problemen er niet.!!
    En dat hij niet heb kunnen bewijzen om het te laten zien is niet zijn schuld geweest!!!
     
  13. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ach, de massa kiest Pim omdat het historisch besef rond de -19 ligt bij de meeste mensen.

    Misschien hadden ze de directeur van Davilex ook wel kunnen nomineren :).
     
  14. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Iemand die zich professor noemt en het niet is, verdient het niet om zo'n titel te krijgen.

    Hij heeft net zoveel gepresteerd als de gemiddelde colectant in nederland.
     
  15. Dani321

    Dani321 No-LIfer

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft het idd niet kunnen bewijzen, maar ik vindt wel dat dat je iemand moet beoordelen op zijn acties in dit geval niet op zijn praatjes. En niet de "what if" stelling nemen want hij het had voor het zelfde geld ook kunnen verknallen en doen wat ze altijd doen in de politiek (praktisch niks dus)

    Pim de grootse, ik dacht het ff niet _0/
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  16. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    vindt dit hele gedoe zowiezo een beetje kansloos. Over 50 jaar is iedereen hem weer vergeten, echte nederlanders zoals De Ruyter kennen we nog wel en die zijn in mijn opzicht ook veel beter.

    Maar goed, nederland is altijd al op korte termijn spectaculair.
     
  17. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    wie is die De ruyter eigenlijk :cool:

    ik ken die kerel niet ik ben niet helemaal bij de tijd als het gaat om de geschiedenis van nederland ;)
     
  18. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Diegene die op Pim Fortuyn hebben gestemd hebben pas een krap denkbeeld. Die man maakte gebruik van de huidige situatie (ontevredenheid mede door economisch tegenspoed) en dat deed hij erg goed. Dit is makkelijk scoren bij de meerderheid.

    Je kan misschien wel stellen dat hij een hype was, net zoals halo2 en halflife2 :9 .

    Feit is, dat heel veel mensen op een te korte termijn denken, ergo krap denkbeeld.

    Over 500 jaar kent niemand meer Pim Fortuyn. Dit zijn emotie stemmen. Valt me nog mee dat Hazes er niet in staat.
     
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG :'-( :confused:

    Verdiend met wat? met het praten over zijn plannen?

    als ik nou vorig jaar had aangekondigd dat ik het probleem AIDS kon oplossen en zo miljoenen/miljarden levens kon redden, maar alleen nog de uitvoering moest doen, was ik dan de grootste nederlander???

    Kom opzeg..........

    Ik vind het een grote aanfluiting, iemand kiezen omdat een denkbeeld had en vermoord werd!!

    Hij is gekozen omdat die vermoord is en kreeg nog is dubbele stemmen omdat v. Gogh vermoord is, bekrompenheid zeg ik je en een vergoocheling van je geschiedenis.
     
  20. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Wellicht, waarschijnlijk niet. De grote massa is gewoon dom.
     

Deel Deze Pagina