1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fortuyn grootste nederlander

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door lekkerbek312, 15 nov 2004.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    jah het is spijtig en het geeft des te meer de ongeloofwaardigheid van dit programma aan.Verder hoor ik hier aleen maar cruyf is een voetballer.Hij is veel meer hij heeft een grote foundation die veel doet voor kinderen in derdewereldlanden gehandicapten etc op het gebied van sport.Hij verdient het na mijn mening meer dan Pim fortuyn (zeg niet dat hij de grootste NLer had moeten worden of iets dergelijks)

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja hoorde het net, kwam door problemen bij KPN toch?

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Lekker belangrijk ook allemaal. We hebben het hier toch niet over een officiele titel ofzo. Men is dit waarschijnlijk nog sneller vergeten dan de laatste winnaar van Idols.

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt heel onzinnig deze verkiezing. Dat Pim Fortuijn er uberhaubt bij stond vind ik al een lachertje, maar dat het volk hem ook nog als grootste nederlander ooit ziet. Dan is het toch wel triest gesteld hier hoor. :eek: Een man die meer kwaad dan goed deed en geen enkele waarde voor ons kikkerlandje had. Ik wed dat Theo van Gogh 2e had geworden had ie eerder vermoord geweest...

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens. Al helemaal als je beseft dat het over 3 jaar nog eens lekker wordt overgedaan. Denk dat als je het over een jaar doet, dan de uitslag compleet anders is.

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Ik schaam me op sommige momenten om Hoornees te zijn :{

7. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Klinkt heel intelligent allemaal en dat is het ook vast wel, want ja, jij zegt het en jij stemde geen Pim Fortuyn, maar leer nou eerst maar eens Pim Fortuyn schrijven...

8. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    best matig!
    niet?

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ach gos leo dringt het niet tot je door dat wijzen op een spelfout een teken van zwakte is en je eigenlijk er niks tegen in kan brengen.......

10. Dabuh

Dabuh Wiep forever

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen eerst vond ik het een interessant programma. Vond zelf al vanaf het begin dat Willem van Oranje het moest worden, de vader des vaderlands. Maar ik werd zo pissig toen Fortuyn het werd. Welke achterlijke mensen vinden dit nou de grootste Nederlander ooit. Als je dit de grootste vind heb je zoiezo al geen historisch besef en moet je wel bijn vmbo doen. Echt ik maak me er echt helemaal kwaad over dat zo iemand tot grootste word gezien. Komop man over 50 jaar is iedereen hem vergeten. Willem van Oranje daarentegen wordt al honderden jaren herdacht, en is nog steeds in van de belangrijkste onderdelen van Nederlandse geschiedenis.

Sorry als ik mensen hiermee beledig, maar ik vind dit echt te dom voor woorden.

11. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Schande gewoon dat Pim Fortuyn de grootste Nederlander is geworden. Er zijn vele grotere en vele betere. Wat moesten we zonder meneeer Oranje en de mensen van de grondwet. Ronduit belachelijk is mijn mening.

12. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had het Ollie B. Bommel moeten zijn. Helaas heeft niemand het voor hem opgenomen.

Het is toch onzin zo'n verkiezing. Zeker als nu blijkt dat het organisatorisch ook een klunzige bedoeling is geweest. Ik eis een officiƫle hertelling...

Overigens ben ik wel van mening dat Pim Fortuyn een grote Nederland had kunnen worden. Helaas heeft hij het politieke wereldje niet echt op z'n kop kunnen zetten.

Dat had ik toch graag eens mee willen maken. Overigens heb ik een paar van zijn boeken gelezen. Er zaten best wel aardige ideeen tussen, ook op ICT gebied.

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    En hiermee heeft U zichzelf gekwalificeerd voor "de domste" Nederlander ooit :{

Overigens is het een erg domme verkiezing geweest, omdat Pim Fortuyn en Willem van Oranje gewoon niet te vergelijken zijn.

Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Beetje dom van je om nu niet aan te geven waarom hij nu gekwalificeerd is denk je niet? :{

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Doed ik heb zijn tekst dik gedrukt :) Vind het een beetje dom, om VMBO'rs als domme mensen af te schilderen.

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Da's waar, excusez. Had dikgedrukte tekst idd niet gelezen :9

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ja wat moet je er nu van denken ,de grootste nederlander is diegene die het best kon lullen , en de tweede was er een die anderen voor zijn ideaal liet vechten en doodgaan , terwijl hij zelf geen nederlander was.
    Ik heb 1 persoon in die hele verkiezing gemist , en dat is Karel Doorman.
    Deze moedige zeeman heeft in de tweede wereldoorlog een hopeloze strijd gevochten samen met zijn marine tegen de japanse overmacht.
    En op het laatste toen er nog uitwijkmogelijkheden voor de vloot waren , zijn deze op 29 februari 1942 hun laatste slag in gegaan , alle nederlandse schepen zijn toen vernietigd in de slag om de javazee.
    Deze admiraal die moedig met zijn mensen ten onder ging in de laatste slag had hier in deze verkiezingen wel eerder een ereplaats verdiend. :mad:

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Het is echt te grappig voor woorden dat mensen hier zitten te bitchen omdat ze denken dat ze slimmer of beter zijn dan de rest. Hoe sneu is het als je je druk gaat maken over de grootste nederlander? Kunnen jullie niet tegen je verlies? Is respect voor democratie teveel gevraagd? Meerderheid van de stemmers heeft gekozen voor Pim, daarmee wint Pim volkomen terecht dit 'spel'. Ga dan niet lopen janken dat nederland triest is geworden altjeblieft.

Maarja het zal wel erg goed voelen om te kunnen zeggen dat pim niks heeft betekend en dat alle mensen die erop hebben gestemt dom zijn. Helaas voor jou vonden kennelijk 5000 mensen Pim belangrijker voor nederland dan Willem van Oranje _0/. En guess what? Ik heb niet eens gestemd en het kan me geen HOL boeien wie de grootste nederlander is, ik moet er alleen smakelijk om lachen dat jullie hier als een stelletje slechte verliezers zitten te janken.

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    beste hordo.Het is A niet waar dat Pim fortuyn dit spelletje terecht gewonnen heeft aangezien later is gebleken dat Willem van Oranje de meeste stemmen heeft gekregen.Verder is het ook een beetje jmmr dat je het hebt over een stel slechte verliezers die zitten te janken.DAT is ozing.Wij uiten onze onvreden over dezze uitslag en snappen niet waar die vandaan komt.Verder zou ik graag van jou willen horen wat Pim fortuyn nou werkelijk heeft betekent voor Nederland.Het enige waarmee hij populariteit won waren zijn rechtste (en onconventionele) politieke standpunt en de uitspraak Nederland is vol.De mensen die op hem stemden gingen vooral voor zijn harde vreemdelingen beleid en niet voor de rest. Hij heeft Nederland verder voor de rest van de wereld aleen maar negatief in het niuews laten komen met zijn uitingen over de islam.Kortom hij heeft niets wezelijks toegevoegt aan Nederland.Zijn moord is de enige reden waarom ie in die lijst voorkomt.Kortom hij is gewoon een martelaar gemaakt.

20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Leuk hoe je zelf conclusies uit niets trekt. Jij weet als een feit dat hij erop stond omdat hij vermoord is? Laat ik eens iets raars zeggen, misschien, heeeeeeeel misschien staat hij erop omdat is gebleken dat veel mensen hem een groot nederlander vonden? Het is maar een gokje hoor, maar het lijkt mij dat ze eerst hebben onderzocht welke nederlanders voor zo'n nominatie in aanmerking kwamen. Daarnaast, hij heeft wel terecht gewonnen, toen de tijd voorbij was had hij de meeste stemmen is hij als winnaar aangewezen. Dat later nog duizenden stemmen binnenkomen doet daar niets aan af. Regels zijn regels, hij heeft eerlijk gewonnen.

En ik vind het mega fijn dat jullie je onvrede laten blijken, het is alleen zo gigantisch nutteloos. Hij heeft eerlijk gewonnen, de meeste mensen hebben op hem gestemt en hij is gekozen tot grootste nederlander. Daar kun je nu niks meer aan veranderen. Je kunt dan wel zitten miepen dat het niet hoort of dat iedereen die op hem stemde geen enkel benul heeft van wat dan ook, het enige wat je WEET is dat het merendeel op hem heeft gestemt. Het merendeel vond hem voor hun persoonlijk de grootste nederlander. Daar kun je totaal niets uit aflijden omtrend IQ of opleiding van deze groep.

Jij brengt het als een feit dat hij weinig heeft toegevoegd aan Nederland, zonder dat je aanduidt dat dit jou mening is en dat het bewijs echter wijst op een merendeel van de mensen dat hem weldegelijk belangrijk vond. Ik wordt het zo zat dat mensen hier proberen hun denkbeelden en conclusies aan andere op te dringen omdat ze zogenaamd veel beter weten wat goed voor mensen is. Jij mag nog steeds Willen van Oranje de grootste nederlander vinden, niemand zegt dat dat niet mag, maar jij zegt wel dat andere niet mogen vinden dat pim dit is.

Deel Deze Pagina