1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fortuyn grootste nederlander

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door lekkerbek312, 15 nov 2004.

  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    IK zeg A niet dat oranje de grootste had moeten worden .Ik zeg B niet dat pim het niet had mogen worden.IK vind het aleen schandalig dat ie het is geworden.Ik heb verder niks gezegt over het evenutele IQ van de stemmers op pim fortuyn ik heb aleen gezegt dat merendeel op hem heeft gestemt (toen ie nog elevend was ) om zijn stand op de imigratie.En tot nu heb jij nog geen daan aangeven die in vergelijking staat tot vele andere uit de lijst.Je zegt dat het mijn mening is maar tot dat er een werkelijk feit op tafel komt waaruit blijkt dat Nederland door heme cht iets heeft gewonnen of heeft bereikt.Verder is het feit dat de uitslag gehandhaaft word 1 maar een 2de punt is wel dat meer mensen gestemd hebben op Willem van Oranje of dit nou na of voor de show was of tijdens.door techenische problemen zijn die stemmen niet meegeteld .Maar ze zijn wel degelijk een stem meegeteld of niet.En waarom is het nutteloos om een mening te uiten? het brengt een discussie opgang .Maar ik wil nu graag een punt zien waaruit blijkt dat Fortuyn echt iets heeft betekend voor Nederland.
     
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Jij had het erover dat Willem van Oranje eigenlijk de winnaar was dus veronderstelde ik dat je liever had gezien dat hij had gewonnen.

    uhm... je zegt niet dat pim het niet had mogen worden en daarna zeg je toch dat je het vind 8). Verder zeg je op het begin dat het een schande is.

    Techische problemen zijn jammer, maar het zou hetzelfde zijn als ineens half nederland nog wil gaan stemmen om 9:10 als de stembussen om 9 uur dicht zijn gegaan en ze de uitslag weten. Zoals ik al zei, regels zijn regels, voor die tijd moesten de stemmen binnenzijn en toen het afgelopen was stond pim op de eerste plaats.

    Een mening uiten is niet nutteloos, maar het is wel nutteloos om zo verbaal tekeer te gaan tegenover iets wat democratisch verlopen is en waar je niks meer aan kunt doen. Schande dit en dat, het is geen schande want het is gewoon netjes verlopen. Sommgie mensen in dit topic worden gewoon helemaal gek, en dat is uiteraard compleet nutteloos.

    Het feit dat hij heeft gewonnen is al een bewijs dat hij iets heeft betekend voor nederland.
     
  3. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens, een meerendeel van de stemmen heeft die nu gekregen vanwege de problemen die nu in Nederland zijn, was v. Gogh niet vermoord had die veeeeeeeeeel minder stemmen gekregen
     
  4. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff hoe hopeloos zijn de mensen die op hem stemmen? als het aan pim had gelegen zat heel xboxworld ongeveer nu in het leger (iedereen die ouder dan 18 was moest volgens hem 2 jaar t leger in)
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    hordo dat ik het een schande vind betekent niet dat ik niet vind dat ie "eerlijk" heeft gewonnen.En ik had idd in mijn eeerste post duidelijker moeten zijn maar ik had al een zware dag achter de rug.En dat veel mensen op hem stemmen betekent niet dat ie perse iets voor het land heeft gedaan.Ik heb nog steeds geen enkel punt gehoord waardoor ie zich kan meten met de prestaties van bijv drees.Mensen hebben hier gestemd op een singeaal.Je ziet dat nu weer met Wilders men stemt op zijn harde standpunten (en vele ook xtreem rechtst) (bedoel hier niet nazi dingen mee maar rechtster dan andere rechtse partijen)Maar zijn partij program bestaat nog niet uit veel meer dan zijn vreemdelingen beleid,en toch heeft ie 24 zetels in de laatste peiling.Dit is na mijn mening ook de reden dat vele mensen op dit moment op Fortuyn hebben gestemt.
     
  6. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Democratie is gewoon een matig systeem dat aan vervanging toe is, dat blijkt wel uit dit soort verkiezingen. Nu is het nog voor de lol en een spelletje, maar er staat straks weer een idioot op en het halve (getergde) volk stemt hem maar al te graag naar de top. Onze bekende Duitse baas werd indertijd ook stap voor stap aan de absolute macht geholpen die hij nodig had om de hele wereld de oorlog in te trekken. In een kleuterklas is de juf toch ook de baas zonder dat de kinderen mogen kiezen? Waarom is dat in onze samenleving anders!
     
  7. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Tja, zo slecht is het niet. Je wordt verder opgeleid, je krijgt dicipline, je krijg gevechtstraining etc etc etc. Als iedereen boven de 18 2 jaar het leger in zou moeten, hadden we hier in NL binnen 5 jaar wel een aardig strijdmachtje rond lopen, mocht de pleuris eens hard uitbreken. Ik ben het volkomen eens met Hordo. Mensen die hier zitten te kniezen over hoe schandalig en belachelijk het is dat Pim de grootste nederlander is verdoen hun tijd zo erg, gewoonweg lachwekkend. Je kan d'r nix meer aan veranderen, de meeste mensen hebben op hem gestemd, simpel. En die kindjes hiero wat zeggen dat ie nix voor NL betekend heeft tikken ook niet zuiver, heeft ie de kans gehad om iets voor NL te betekenen? Nee, dus praat geen bullshit voordat je ook maar iets hebt gezien van waar die man toe in staat was. En z'n uitingen over de "islam", waren die zo verkeerd? Eerder in dit topic zei iemand "Als Pim nog leefde, leefde Theo ook nog, denk daar maar eens over na." <-- Denk daar indd maar eens over na. En Pim gaan vergelijken met Hitler vind ik al helenmaal waanzinnig, hoewel Hitler ook lang niet zo door en door slecht was als mensen denken en op TV te zien krijgen......
     
  8. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Pig Josh, mag ik vragen hoe oud jij bent?
     
  9. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Pim vergelijken met Hitler slaat inderdaad nergens op, maar de grootste duivel in de geschiedenis van Europa verdedigen gaat er bij mij niet in. Hitler is veel slechter geweest dan je op tv te zien krijgt. Ik neem aan dat je nooit een concentratiekamp bezocht hebt?
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een ijzersterke redenatie zeg pig josh :als pim leefde leefde theo ook nog.Ik geloof niet dat het tot je doorgedrongen is maar Fortuyn is vermoord door een milieu activist en van goch door en extremistische moslim.en het blijkt ook dat je totaal niks af weet van de politiek .Fortuyn zat geloof ik alo zon 25 jaar in het vakt (als ik het me goed herinner) genoeg tijd dus om wel wat te doen.Denk na voordat je wat post van de quote als pim leefde leefde theo ook is de domste die ik tot nu toe gehoord heb.
     
  11. XeoN

    XeoN Guest

    Mja, bullshit. Hitler had ook goeie dingen. Ik zal hem niet schoonpraten voor wat hij en andere nazi kopstukken hebben gedaan. Maar hij had zeker ook goeie dingen.



    BACK ONTOPIC !
     
  12. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Een sterke modebewustheid valt hem inderdaad toe te kennen, en ik denk dat hij ook wel dagelijks zijn tanden poetste. Maar daarmee houdt het ook wel weer op.
     
  13. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Zijn snor zag er ook altijd zeer verzorgd uit!

    Het gaat hier niet om namen maar om denkbeelden en het soort personen die je daarmee bereikt.

    Elke schreeuwerd met of zonder haar (Wilders en Fortuyn) kan mensen mobiliseren, maar ik ben er van overtuigd dat ze het politiek gezien nooit zullen redden!
     
  14. XeoN

    XeoN Guest

    Denk je dat je grappig bent met zijn snor?
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Las ik vanmorgen in de krant:
    "Fortuyn niet de grootste Nederlander wegens een technische storing bij de kro! "
     
  16. XeoN

    XeoN Guest


    Ik weet het. In mijn ogen is Willem V. Oranje echt de grootse Hollander. ;)
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Hoezo? Je oom had toch een mooie snor? :D
     
  18. 60 Yen

    60 Yen Monetary Disaster

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Al die nazi's voelen zich weer op hun pik getrapt. Ik stel voor, alle radicalen (ook die Janmaat voetenvegers) het land uit. Oppakken, deporteren en te werk stellen!

    Ik bedoel, hoe kan nou zo'n vervelende kale homo gekozen worden tot grootste Nederlander. Die LPF-ers zijn gewoon een stel domme varkens die de geschiedenis niet kennen. Die fucking Mat Herben natuurlijk: ' Nou ja, de kogel kwam van links, blabla, de mensen, blabla, toont aan, blabla....' . Why geen fucking Thorbecke (ofzo), maar Pim Fortuyn heeft NIETS betekent. Jochies zoals Pig Josh zijn al helemaal leip geïnformeerd, Pim Fortuijn heeft gezegd de dialoog aan te moeten gaan met extremistische moslims en dat is wat anders dan wat Wilders schreeuwt.
     
  19. 60 Yen

    60 Yen Monetary Disaster

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde laatst over de sterfte van een kind bij de geboorte. Zullen we die maar tot grootste Nederlander stemmen? Nee, zeg jij waarschijnlijk. Volgens jouw redenatie zou dan dat kind ook wel hoge ogen gooien in de verkiezing, want hij zou misschien tot veel in staat zijn. Schreeuwen is een ding, doen een tweede.
     
  20. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent lekker zeg. Jij loopt zeker ook nog te roepen dat Pim Fortuyn hele volken generaliseert. Als dat zo is, ben jij geen haar beter. En hoezo is-ie vervelend? Zei die soms dingen die een beetje gevoelig lagen bij links? Of was het omdat jullie de waarheid niet wilden zien? Grootste Nederlander gaat wat ver, maar om dat zo te verwoorden, gaat wel wat ver. Miss moeten ze jou s deporteren en te werk stellen, dat wilde je toch zo graag?
     

Deel Deze Pagina