1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fortuyn grootste nederlander

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door lekkerbek312, 15 nov 2004.

1. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zullen we gewoon on-topic blijven!

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik vind dit een kinderachtige reactie jouwerzijds. Het nijgt naar het mateloos zwakke en je bevestigd hiermee juist het vooroordeel dat je wilt ontkrachten. Als je wil muggenziften vind ik dat natuurlijk goed. Het geeft alleen aan dat je niet in staat bent inhoudelijk te reageren.

Moet ik hier nog iets over anussen plaatsen om het niveau nog verder te verlagen?

3. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Tuurlijk, denk je dat je daar zoveel wijzer van zal worden? Je zou natuurlijk ook op m'n profiel kunnen kijken, lijkt me wat handiger.

Laatst bewerkt: 17 nov 2004
  4. Dat PF grootste Nederlander is geworden vind ik onterecht.

Hij heeft helemaal niets gedaan.

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hij heeft wel iets gedaan, maar of het nodig was is een tweede.

6. Eerke

Eerke Fantasy realm

Leuk Bevonden:
    0
    Pim was niet mijn keuze en ook niet van de meeste nederlanders als je het nieuws hebt gevolgt hij heeft eigenlijk geeneens gewonnen maar Willem van Oranje.

Ik heb het trouwens niet gevolgt vind het namelijk grote onzin de grooste nederlander bestaat niet.

7. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik probeer aleen te laten zien dat je irritant bent door je mening er door te drukken met allerlei irritante cijfers...

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Oh, je vind het vervelend als ik onderzoeken aanhaal die aantonen dat het de media, en het zwijgen na de dood avn fortuijn waren die hem uiteindelijk stemmen opleverden? Lees je de krant en wist je alles al of hoor je liever gene dingen weer je het niet mee eens bent? Kwam jij niet eerst met niet kloppende percentages, gebaseerd op niets, om jouw punt te bewijzen? beetje flauw om dan te vallen over die recente cijfers.....

Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2004
  9. Victor

Victor Guest

Foute telling. Willem van Oranje heeft eigelijk gewonnen. of is dat al gezegd?

10. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ja :) (was trouwens best fors verschil nog he?, beetje vreemd)

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eeehm, cijfers liegen niet. Of hoor jij liever one-liners? 8)

12. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    best wel lollig, nu is een duitser de grootste nederlander:D

13. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    "Pim Fortuyn de grootste nederlander"; me moeder vertelde het me toen ik thuis kwam. Mijn angst was dus waarheid geworden. Pim Fortuyn is op een democratische manier verkozen boven onze aller vader; Willem van Oranje. Eerste reactie; Democratie is de dicatuur der meerderheid.

De reden dat Pim Fortuyn is gekozen heeft, naar mijn idee, 1 reden; de man zei dingen die mensen op dit moment denken m.b.t. intergratie en etnische onderwerpen. Hij was de enige die in het openbaar uitkwam voor de mening die blijkbaar door velen gedeeld werd en nog wordt. Door de stijgende drijging van terrorisme uit naam van religie zijn mensen gestrekt door de woorden die Pim Fortuyn zei over in dit geval de Islam. Door dat Pim z'n kont tegen de nederlandse kribbe gooide en de poldermodellen ten ziele beargumenteerde won de man bij vele mensen het hart. De hoofdoorzaak dat Pim de grootste nederlander is geworden moet worden gezocht in de maatschappelijke problematiek en niet in wat de man zozeer gedaan heeft voor het land en/of het volk.

Mijn keus was Willem van Oranje. De ontstaansgeschiedenis van Nederland begint bij deze man en zijn strijd met de spanjaarden. Misschien hebben de mensen die op Pim Fortuyn hebben gestemd wel geen flauw idee m.b.t. vaderlandse geschiedenis, of hebben ze toch enkeld en puur alleen oogkleppen op.

Groeten..

Laatst bewerkt: 18 nov 2004
  14. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Willem van Oranje streed niet MET de Spanjaarden maar TEGEN. Kan je wel zeggen dat de mensen die op PF gestemd hebben tijdens het programma geen flauw benul hebben van de vaderlandse geschiedenis, maar jij bent vervolgens zo onnauwkeurig (ervan uitgaande dat je het wel andersom bedoelde) dat je jezelf niet goed verwoord.

15. TheWalrus

TheWalrus Guest

Beetje muggezifterig Tom......

16. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ok, het was flauw, maar ik viel meer over die opmerking dat de minder begaafde mensen op Fortuyn stemden, dat sloeg nergens op...

18. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Zelfs dat valt nog te bewijzen hoor! Ik heb geen precieze cijfers, maar als je je bedenkt dat alle bush stemmers ook een gemiddeld lager iq hebben dan de Kerry aanhangers...
    Fortuyn was gewoon een populist, die inspeelde op wat het grootste deel van de Nederlandse bevolking wilde horen. En het grootste deel van NL is nou eenmaal ***. Laat ik het anders zeggen: 80% (o.i.d.) doet vmbo. Ook vergt het naar mijn id iets meer verstand/intelligentie om bij je politieke keuzes niet alleen aan jezelf te denken, maar je ook in te leven in andere groepen die in dit land leven.

19. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry maar daar ben ik het niet mee eens. Pim Fortuyn wilde het politiek debat terugbrengen. Veel mensen die op het vmbo zitten weten niet eens wat een debat is! (no hard feelings though). En ik weet niet of je zijn laatste boek wel eens heb ingekeken, dat is echt niet bestemd voor de minder begaafde mensen hoor...

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    LOL en daarmee spreek je het ged8 goed van Fortuyn tegen fortuin wou de politiek naar iedereen brengen hoog IQ of laag IQ _0/

Deel Deze Pagina