1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boneatom

    boneatom Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    had zelf iets van 51.40 met een honda c550 moest 2 pitstops maken aangezienik gecrashed was een keer :'-(
     
  2. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Mischien een rare vraag, maar die wagens die jullie painten zijn die gekocht?
    Ik kan alleen mijn eigen wagens painten ik heb verder geen car gekocht alleen maar gewonnen auto's in de career mode.
    En ik rijd eigenlijk alleen met mijn Golfje GTI Zover de eisen dat toelaten natuurlijk. Je kan niet alles met die ene auto rijden...

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  3. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo bedoelde ik het ook niet. :) Natuurlijk is een goed afgestelde TV erg belangrijk. Maar in het geval van Forza2 zie ik men vaak op de fora de tip geven om te spelen met instellingen zoals scherpte, contrast etc zelfs als de TV al goed afgesteld was. Dan ben je gewoon aan het proberen te kartels te verdoezelen terwijl dit ten koste van van de algemene scherpte/beeldkwaliteit. Puur vanwege 1 spel je (goede) beeld instellingen omgooien gaat nergens over. Maar genoeg geluld, ik ga hem eens testen. :b:
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Er is geen verschil. De reden waarom mensen DENKEN dat de full version mooier is, is omdat circuits als Sebring en Suzuka er gewoon een stuk beter uitzien dan Mugello. Toen ik het voor het eerst speelde zei ik ook tegen de gene met wie ik in de chat zat: zo, dit ziet er veel beter uit. Maar toen ik op Mugello aankwam dacht: jemig wat lelijk.
    Mugello is gewoon het lelijkste circuit waardoor de full version mooier lijkt omdat daar wél mooie circuits in zitten.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Waarom maakt de pit geen bumpers die eraf zijn gevlogen? En ik zie soms 1 persoon bij de pit staan en soms geen? =(
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die RWD auto's zijn fokking moeilijk met het stuur :eek: (wss ook met de controller, maar dat weet ik dus niet :9)

    iemand tips?
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad waar, sommige tracks zien er wel wat beter uit. Toch vind ik dat er veel te weinig tracks zijn. Ik mis vooral tracks als Spa, Sarthe en Monza. De Game had eigelijk ook wel Champcars mogen hebben en een paar van de tracks waar die op rijden.
     
  8. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    er zullen wel tracks bijkomen in downloadable content ;)
     
  9. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb heel vaak dat ik als ik live wil racen dat ik dan heel veel races niet kan joinen, hebben jullie daar ook last van??
    En daar dan ook een oplossing voor?
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nou, als ik in m'n eentje op de baan rij in 'Free Run' ziet 't er precies hetzelfde uit hoor [​IMG]

    Gelukkig is dit maar 'n mening ;)

    Heb ik ook, echt zwaar irritant. Vind het online gebeuren in Forza 2 tot nu toe überhaupt maar zwaar kut...

    Je kunt ook nergens zien of je 'n beetje een goeie verbinding hebt met bepaalde hosts enzo, of zie ik iets over het hoofd?
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Sebring is rot circuit met de R8! :+
    Heb altijd wel érgens een punt dat ik er nét af ga..dan push ik net iets te hard. En dan zit ik weer iets boven de Target time. Maargoed, we blijven doorgaan! :cool:
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Race met je controller, met stuur zijn die auto's niet te corrigeren!
     
  13. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik heb ook al geprobeerd om bepaalde poorten open te zetten op mijn xbox, omdat ik ook geen tournaments kon rijden, maar ook dat lukte niet van harte, maar als ik alle poorten open zet dan doet ie het...
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Juist wel.
     
  15. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen dat je NAT op Moderate staat, check dat ff. Er is een topic om de NAT op Open te krijgen.



    Edit:

    Klik
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb m'n besluit genomen. Ik ga voor de Logitech DriveFX. Morgen maar 's even de MediaMarkt binnen lopen.
     
  17. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Doseren met gas geven en remmen en zorg dat je in de juiste lijn zit.
    Liften wil ook weleens helpen in een flauwe bocht.
    Mocht het nog niet lukken...doe dan gewoon ABS en TC aan ;)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben dus gewoon slecht? :+

    Volgens mij staat alles aan. Maar als ik bv. ook die reactie van JeePee lees zal ik nog heel veel moeten gaan oefenen met dat stuur. Ik heb dat ding namelijk ook pas 1 dag.

    Dat doseren met gas en remmen is nog best moeilijk :eek: Ik 'denk' nog te veel met mijn vingers ipv mijn voeten
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Als je moeite hebt met RWD omdat je achterkant steeds weg springt bij het uitkomen van een bocht (<- ik neem aan dat dat gebeurd) dan is er maar 1 oplossing: minder gasgeven als je optrekt. Dat is namelijk altijd sneller dan volgas optrekken en spinnen ;) Wat ook helpt btw is: je moet geen D klasse naar de S of U tunen. Houd met tunen de auto altijd in zijn orginele klasse, of één klasse sneller, en denk niet alleen aan turbo's en superchargers, want braking en handling zijn net zo, al niet meer belangrijker.
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    |:-

    Laat maar, volgens mij snap je niet hoe het werkt als een ontwikkelaar maar met 1 auto en 1 baan rekening hoeft te houden itt de 300 auto's en weet-ik-hoeveel banen in Forza 2.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina