1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    JPRaceGamer, kijk even hier: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=68792
    Ik ben er zelf nog niet zeker van om Forza te gaan kopen maar als ik hem ooit nog eens ga komen denk ik dat ik toch ook wel om een stuurtje ga. Tegen de dat ik er dan omgaa zullen die ook wel al afgeprijsd zijn.

2. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ JPRacegamer: Sorry dat ik het zeggen moet maar zoals GraveHeart al zei gaat dit Topic over FM en je zit echt constant over GT4 te praten hoe geweldig die is enz.
    Dus bij deze..

3. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En we hebben weer wat anti-edit hoeren in deze thread :{

Anyway, wat maakt het nou uit of een stuurtje nou 900 graden draait. Daar kijken mss twee of drie mensen van op maar de rest zal het lijkt me een worst wezen. Ik ga sowieso niet voor een stuurtje. O-)

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik denk ook niet dat veel dat gaan doen. Zo'n suurtje is wel cool maar wel duur. Alleen als je een echte racefanaat bent zou ik het doen.

5. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou zeg ik idd wel dat het lekker belangrijk is voor de 2 of 3 mensen die ervan op kijken, maar ja, dat zijn denk ik ook de enigen die zo'n stuurtje kopen :+

6. JeePee

JeePee Guest

Hij is wel erg lang hoor (breed, hoe je het wil noemen), dat stuurtje van Xbox. Ik heb een PlaySeat, en ik betwijfel of hij daar wel op gaat passen.

Zoals ik al zei: Op dat GT forum zitten bijna alleen maar n00bs die er geen verstand van hebben.

Er zijn meer dan genoeg mensen die een Driving Force Pro hebben. Hij was zelfs enige tijd niet meer te verkrijgen in NL.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2005
  7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enne wie bedoel je daarmee ? :{

Ik ga denk ik niet voor een stuurtje: Vrij duur en ben het niet gewend. :p

8. JeePee

JeePee Guest

Het wend heel snel, alleen wel jammer dat hij zo duur is ja :{

9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja..toch vind ik het meer voor Race-Fanaten. Is ook bij PGR2 Live: Zijn al die ''onverslaanbare'' mensen die met zo'n stuurtje Racen. :)

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Presies, de prijs is eenf flink nadeel ervan. Als MS slim is brengen ze een combo van Forza met stuurtje (en of xbox) uit voor een relatief lage prijs (doen ze misschien ook wel, wie weet). Lijkt mij vrij irritant zo'n stuurtje. Heb geen plek om hem te bevestigen en met een stuurtje op schoot lijkt me ook niks. Veel te laag en zal veel heen en weer bewegen omdat hij los staat.

11. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..dat van dat Stuurtje + FM Lijkt mij een erg goed idee. :) Maarja, of ze dat doen..:confused:

12. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen die hun na hun post nog een post maken omdat ze nog wat te zeggen en dus niet editten. Heel vervelend

13. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke. Nee gewoon een vraagje hoor. ;) Maar ik begrijp nog steeds niet welk hoesje ze gaan doen, ik heb al 2 verschillende: check nummer in mijn beginpost en ook 1 van de Limited Edition die daarna via een Site werd Gepost. :)

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gewoon die jij in je beginpost hebt staan. Die rooie in ieder geval.

15. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik hoop het die vind ik echt Gruwelijk. 8) Die andere is ook wel oké. :D

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die rooie toch wel mooier. Niet dat het me veel boeit maar dat is wel leuk. Die SC CT gaat er ook leuk uitzien.

17. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Stuurtje + xboxx hmmm... denk ik niet hoor. Als die samen in 1 doos moeten. Staat heel de winkel vol door 2 dozen. Forza + stuurtje zou kunnen, ze komen tegelijk dus dat zou goed kunnen. Maar toch heb ik zoiets niet vaak (eigelijk nog nooit *) ) gezien.

18. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Feordor schreef:

Is dat zo? Ik race gewoon met de controller en ik ken nog een paar top10 lui van Pgr2, maar die racen ook allemaal met de controller.

Verder heb ik dat stuurtje 2 dagen gehad, maar dat ding ging egt alle kanten op, op mun schoot. 10x niks vond ik het. Doe mij maar de originele grote logge Xbox-controller :).

19. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er gewoon mee leren rijden je kan veel beter gas geven en sturen.

20. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk vooral het sturen dan. Op de controller stuur ik met het D-pad ( platte knop ) en dat gaat best hoekig. en met de thumbsticks kan ik al helemaal nix. Gas geven kan prima met de grote controller, omdat dat je met die trigger best goed gas kan doseren.

Ik ben wel gewend om met een stuurtje te rijden op de pc, maar dan klem je dat ding aan je bureau vast. Een stuur op schoot is voor mij egt nix.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina