1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door scarluuk, 7 sep 2011.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Die derde picture is awkward 8) Is het een hobbo?

2. JeePee

JeePee Guest

Je zusje is wel gegroeid zeg.

3. Remco

Remco Guest

Ok, dat doen we dus ook nooit meer 8)

Iets met schoenmaker en leest dan maar:

4. JeePee

JeePee Guest

Geen goede foto's zegt 'ie dan...
    Leg die lat toch niet zo hoog man! :p

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Remco zocht naar kabouters!

Archeology by MerijnG, on Flickr

Mijn Tokina is eindelijk opgestuurd. Hopelijk heb ik hem voor kerst nog terug.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Je ging in December naar Londen toch? Wanneer, zelf ook tijdens het Kerst weekend. Heb zin om foto's te maken. :cool:

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja Londen idd.

HULP! HULP! Ik kan een 24-70 L voor 780 kopen! Doen of even wachten?

8. Remco

Remco Guest

Hoeveel meer gaat het je kosten wanneer je even wacht?

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Laatst bewerkt: 4 nov 2011
  10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Nouja, dan verkoopt hij hem aan iemand anders.
    Jij had hem voor 800 toch?

Ik weet niet of dit zo'n beetje de laagste prijs is dat je aan kan komen tweedehands. Maar ik vind 780 best netjes klinken.

Anders moet ik dan een andere deal zoeken. Maar ik wil niet achteraf denken van kut. Dat was wel een mooie deal geweest.

11. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het een erg mooie prijs, oftewel langs gaan, testen en kopen als je het mij vraagt!

12. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dus ik probeer op het moment een mooie entry-level camera te vinden voor het vriendinnetje voor haar verjaardag. (Ze wil uiteindelijk wel serieus gaan fotograferen, dus leek een entry-level voor de gehele feel wel een mooie starter) Ik twijfel zelf een beetje tussen de D3100 en de Canon 550D. Over het algemeen lijken ze vrij gelijk aan elkaar dus ik denk ik check hier maar eventjes of er toevallig een overwegende voorkeur is in het topic hier.

13. JeePee

JeePee Guest

Doen Bonnie! Je koopt toch ooit een fullframe. Dan MOET je die lens gewoon hebben :p Wat zou de reden zijn om het niet te doen? Je wilt wachten op die 2de versie?

Canon heeft de 1100D en de 550D die je zou kunnen overwegen. Beide camera's zijn niet echt met de D3100 te vergelijken, die zit daar precies tussenin namelijk. De D3100 is dus beter dan de 1100D en slechter dan de 550D. De 550D is ook een stukje duurder dan de D3100.

Met al die camera's kun je als beginner prima overweg op de auto-stand en naarmate je verder wil bieden ze daar ook de mogelijkheid voor. Een kwaliteitsverschil tussen foto's is er amper trouwens. Het zit hem vooral in de bediening, de stevigheid en de functies. Mooie foto's maken kunnen ze allemaal.

Ik geloof trouwens dat niemand hier een van die Canons heeft (wel de voorgangers van beide types). Peter Aragorn en ik schieten met de D3100. Zie sig voor foto's.

14. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm een middenweg lijkt me dan wel ideaal voor d'r zoals ik het hoor. En qua prijs maakt dat het voor mij ook wat aangenamer :+
    Het blijft al in al toch een starter camera en van wat ik gelezen had is dat de D3100 toch nét wat gebruikersvriendelijker was, vooral in de display. Denk dat 'm dat dan wordt.
    Bedankt voor het snelle antwoord! :)

15. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    De D3100 heeft idd een soort 'uitleg-modus' op de camera zelf zitten. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik deze nog nooit gebruikt heb. Verder een erg fijne camera, check mijn sig voor foto's.

JeePee, ik kon door vervelende omstandigheden helaas niet naar de rally komen... Hoe was het?

16. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf heb de Canon 550D.
    Ben er zelf dik tevreden mee, mede door Magic Lantern wat voor mij het toestel meer waarde geeft.

17. JeePee

JeePee Guest

Dat is dit weekend pas man 8)

18. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Huh?! Ik dacht afgelopen weekend. Omgeving Hengelo he?!

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Vrijdag kan ik de 24-70 L ophalen :D

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Congratz! Prachtige lens :)

Deel Deze Pagina