Mooie foto JeePee, zoals Tom al zei erg clean en dat is het fijne aan deze foto!
Top gedaan!
Oh, ik ben effe benieuwd, vandaag zijn de laatste twee 5DmkII's verkocht bij mij op het werk. (saturn)
Was jij er daar 1 van Bonnie?
Edit: ik ga btw in januari een investering doen in mijn 1 mansbedrijf, een RED Scarlet videocamera.
4K filmen (resolutie 4x groter dan Full HD 1080p) 120fps (5x tijd vertragen) RAW FILMEN!!! en om Henrive blij te maken, die camera kan HDR filmen

Daarbij heeft de camera een Canon EOS mount en ga ik er een 24-70L bij halen samen met een 35mm 1.4 (samyang, analoog) en een Sigma 8-16mm.
De sigma heeft een reden: ik kan ook 1080p filmen, alleen op die resolutie kan ik namelijk 120fps schieten, maar de camera verkleint het beeld niet, hij zoomt gewoon in op het binnenste van de sensor om zo de 1080p resolutie te behouden.
Dit houd dus in dat 1080p een cropfactor heeft van 4x, oftewel de groothoeklens (12-24mm Tokina) die ik nu heb zou dus op slowmotion stand een 48mm lens worden op zijn wijdst

Oftewel, om dat een beetje tegen te gaan heb ik gekozen voor de sigma om zo in de breedste stand een 32mm lens te hebben.
Nu nog een tele-lens, maar zit nog te twijfelen welke ik daar voor ga kiezen.
Klik om te vergroten...