1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door scarluuk, 7 sep 2011.

1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @Scarlett: Ik heb ook een auto, kan in totaal 4 man in (ja hij is groot zat voor 5, maar in het midden zit je voor geen meter).

Ik kan op zich wel op 10 en 24 maart.

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Een van de eerste testjes met de 60d
    Focus ligt nog niet helemaal goed, maar vond hem wel goed gelukt

Nose by Bas Wouters, on Flickr

3. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ga voor 11-18-25 maart. Liever geen zaterdag ivm werk.

4. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Hmm was er eerst een beetje tegen heel dit idee vanwege een te grote groep maar begin het wel steeds een leuke idee te vinden!
    En als we dit dan toch gaan door zetten dan ga ik ook voor 11, 18 of 25 maart.
    Het liefst zo snel mogelijk de datum vast zetten dan kan ik er vrij voor regelen :)
    Oh, en wat voor locaties willen we dan? industrie, residentie, ziekenhuis? noem maar op en ik ga kijken wat ik kan vinden.

@Gdzr, vind de toning niet heel fijn, de compo wel!

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Op mn telefoon is hij ook een stuk donkerder. Straks ff kijken of ik hem nog wat kan finetunen.

10,11,24,25 maart kan ik. Auto weet ik nog niet. Als ik de definitieve datum weet kan ik dit wel zeggen.

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    De 18 doe ik sowieso niet. Ben dan om 8-9uur s´morgens terug van dik feest. De 11e denk ik ook liever niet, want nu zijn de planningen om dan zelf misschien een party te geven de 10e.

Dus wat mij betreft de 25e

Laatst bewerkt: 1 feb 2012
  7. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    25e vind ik ook een mooie datum. Heb overigens ff op het werk gekeken en ik hoef geen zondag in maart te werken :)

8. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    --

Laatst bewerkt: 28 jan 2017
  9. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    11 kan ik ook wel hoor :) 18 alleen niet :)

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @Scarlett: Beter opletten met het uitje 8) Leslie.....:cool: Zet mij voor de 25e er ook maar bij.

Volgens mij woont iedereen wijd verspreid? Van Alkmaar tot aan Almelo en Eindhoven?
    Lekker in Eindhoven afspreken, richting Belgie/Duitsland trekken en daar wat foto's schieten.

In de avond in Eindhoven wat eten?

11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn camera kan wel weer eens een goede locatie gebruiken. Dus ik heb zeer zeker zin in een fotografie uitje.

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    De 25e it is dan denk ik?
    Ik vind 's avonds ergens eten wel een goed plan.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Morgen gaat het (hopelijk hier in A'dam ook een laag) sneeuwen, dus zin om met mijn camera op pad te gaan. Enige tips voor bescherming van de camera of dergelijke, zal zeker ongetwijfeld vochtig worden.

14. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ooit met -10 een bos ingegaan terwijl er 40 cm verse sneeuw lag. Camera's kunnen wel tegen een stootje hoor. Zou alleen niet zo gauw weten wat je kan doen als het daadwerkelijk sneeuwt op het moment van foto's maken. Boterhamzakjes ofzo :+

15. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom drie barcodes op de doosjes van mijn lenzen. Welke moet ik nu opsturen naar Canon?! Aaargh, vervelend :9

16. JeePee

JeePee Guest

Lees m'n post op de vorige pagina ;) (#1307)

Edit:// Ja tuurlijk! 2 pagina's terug dus

Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2012
  17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Thanks, zal daar wel op letten. Had laatst namelijk ook last van condens tijdens wat regen, maar dat kwam om dat ik van buiten weer meteen overstapte naar een warme kamer met mijn camera in mijn hand. :+

18. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Wat betreft het uitje:

EINDHOVUUUH! En 's avonds lekker hamburgers eten bij die frietkiet, yeaaaah.

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Is er een manier om een koptelefoon aan te sluiten op mijn 60D? Moeten namelijk een reclame gaan filmen en gebruiken mijn 60D daarvoor. Met externe RØDE microfoon

20. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil ook zo'n RØDE microfoon gaan kopen denk ik. Heb je echter ook weer allerlei verschillende in, ook in redelijk dezelfde prijsklasse... Welke gebruik jij Gdzr?

Deel Deze Pagina