1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Remco, 12 mrt 2012.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Zijn hier mensen op Instagram?

Heb even zitten spelen met een paar fotos die ik op Bali heb genomen en dit is een deel ervan......

Meningen worden erg gewaardeerd........

Instagram: amarnax

Tempel vlakbij een vulkaan op een uurtje rijden van Besakih Complex

UluWatu Tempel aan de zuidwest kust van Bali

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie het dan allemaal over de flipside? Ik zit namelijk nog te denken aan zo'n slingshot tas. Lijkt me iets makkelijker te hanteren dan zo'n flipside.

3. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Wat heb je nou voor dat geheugenkaartje betaald? 350, zoals geroepen wordt?

Vind instagram wel tof, meer als 'dagboek'. Voor serieuze fotografie wat minder. Vind je composities wel tof, vooral de laatste.

4. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
  5. Remco

Remco Guest

Ik vind het sausje iets te makkelijk, net als zo'n lompe HDR.

6. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind de toning bij die serie die ik postte absoluut niet storen.

Groot verschil is wat mij betreft ook wat 'in de camera', of in dit geval, tijdens het fotograferen wordt gemaakt, of achteraf. Dan is het een sausje ja.

7. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik verwoord het niet helemaal goed denk ik. Ik bedoel te zeggen dat ik het meer zie als gimmick, als gadget. Absoluut mooi om series mee te maken, zoals jij al postte (erg tof trouwens, die serie), maar niet iets om bij opdrachtgevers mee aan te komen. Leuk als creatieve uitspatting dus.

En het sausje, tja. Op zich wel erg makkelijk. Wel toffe resultaten vaak.

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Zeau, lowepro is binnen.

Grootte is perfect, niet zo massief als die crumpler, maar ook niet te klein zodat mijn tele niet past. Even nog wat stoeien met de indeling, maar die flipside is wel erg handig. Tas hoef niet meer neergezet te worden en je pakt binnen notime je camera er uit.

Statief bevestiging is ook fijn! :cool:

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik twijfel tussen de flipside en de slingshot. Bij de slingshot kom je volgens mij iets sneller aan je camara dan bij de flipside. Al is het bij de flipside wel weer zo dat je direct toegang hebt tot al je spullen. Wat ik bij de flipside ook wel prettig vind is dat de rits die toegang geeft tot de inhoud van de tas als het ware tegen je rug zit. Grijpgrage handjes wordt het zo wat lastiger gemaakt om er iets uit te pakken.

10. Remco

Remco Guest

Waar je bij de slingshot rekening mee moet houden is, dat 'ie maar over 1 schouder gaat. Dat was voor mij de reden om de flipside te halen.

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik las idd ergens dat het op den duur wat ongemakkelijk kan worden met alle gewicht op 1 schouder. Wat dat betreft is de flipside idd wat meer comfortabel.

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wat zijn de verdere voordelen van de slingshot dan? Ik vind een vak aan de zijkant persoonlijk niks. Constant bang zijn dat de rits wel goed zit, en iedereen kan er nog vrij gemakkelijk bij. De eerste keer dat ik een foto zag van de flipside was ik gelijk verkocht. Compact, maar nog wel ruime inhoud, diefstalveilig en erg fijn bereikbaar. Als je op vakantie bent waardeer je wel dat niemand een rits open kan trekken.

Oke nu stoppen we met de flipside. We lijken Tom wel ;)

Laatst bewerkt: 15 jun 2012
  13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nja grootste voordeel is dat je snel bij je camera kunt. Maar als ik dat zo hoor heeft de flipside toch wat meer voordelen.

Dus ik denk dat ik daar dan maar voor ga:b:

Laatst bewerkt: 15 jun 2012
  14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
  15. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind die eerste wat flets. Wel erg vette compo!
    Tweede is awesome, wel wat blauwig.

Over die tassen, mijne kan zowel als rugzak, en als over de schouder gedragen worden. Kan je lekker afwisselen. Jealous much?

16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
  17. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Gelukkig dat canon en Nikon totaal geen lenzen van elkaar kopiëren :+
    Maar wel een topbereik voor fullframe hoor!

18. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
  19. JeePee

JeePee Guest

20. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Fijne plaat JP! Er staat trouwens ook een aardig artikel in de Focus van deze maand, of zo'n autosport-fotograaf, Frits van Eldik. Wel tof om te lezen dat dat ook weer een hele andere tak van sport is (fotografie dan :p).

Deel Deze Pagina