Ah daar was je al van op de hoogte, Wilde het net gaan posten toen ik je andere post las.
---
Zelf heb ik besloten om niet weer dezelfde fout als anderhalf jaar geleden te maken (Nikon D5100 gekocht in plaats van de D7000.) en ga met de mediamarkt actie dan ook een D600 kopen.
Op gebied van objectieven zit ik voorlopig wel goed met de 50mm f/1.8G en 105mm f/2.8G VR Micro (Ook de 35mm f/1.8G blijft redelijk bruikbaar)
Ook al zal het wellicht wat overkill zijn voor wat ik momenteel doe aan fotografie, Het bied wel meer ruimte voor groei en toekomst en nu kan ik nog makkelijk over naar Full Frame/De D600 want alle veel genoemde nadelen/beperkingen van deze camera zitten ook in mijn huidige en zijn geen punten waar ik mij aan stoor.
En om nu alsnog een D7000 te kopen gaat mij geheid weer spijt gevoelens opleveren.
Laat maar komen die 'BTW weg ermee' actie.
Edit: Die 'BTW weg ermee' Dagen zullen niet lang op zich laten wachten volgens mij, Vandaag zijn in de loop van de dag namelijk de D7000 en D600 in prijs verhoogt in de webshop (Had beide al een paar dagen openstaan. En beide waren voor de oude prijzen nog gewoon op voorraad dus daar ligt het niet aan.) D7000 van 749,- naar 819,- en D600 van 1639,- naar 1699,-
Dacht dat Mediamarkt er zo trots op was dat ze nooit de prijzen verhoogde voorafgaand aan deze acties?
Het zal mij verder een zorg zijn, De prijs van de D600 zakt zonder hun ook vanzelf wel naar de prijs die ik ervoor betalen wil.
Laatst bewerkt: 10 jan 2013