1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Remco, 12 mrt 2012.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Haha ja ik weet het. De 24-105 is wel een lekkere allround lens en mocht ik ermee aan de slag gaan met filmen dan is die ook ideaal. Daarnaast is het een mooie lens om te kijken naar wat voor primes/lenzen ik daarnaast nodig ga hebben en ook om te camera door te krijgen. Ik wil het aantal lenzen naast mijn 24-105L tot een minimum beperken: Macro (100mm 2.8L), WA (17-40L idd) en dan nog een xxMM lens.

De 5D is een flinke uitgave idd, helemaal voor een eerste DSLR, maar voor de lange termijn is het (imo) de beste optie. Ik zie namelijk geen heftige veranderingen aankomen m.b.t. de 7DII omdat dat veel te duur zou worden en dat zou het nut van de 7D verwaarlozen, want de kracht daarvan was toch de prijs/kwaliteit/mogelijkheden en de XXD serie trekt mij niet dus de 70D kan me gestolen worden.

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Mooie aankoop Cookie :)

Ik ben erg content met mijn D700 nog, ik mis het filmen alleen. Ga het ook echt wel nodig hebben binnenkort. Zit nu naar een GH2 te kijken, voor het filmen. Met de hack(s) geeft dat cameraatje geweldige beelden.

3. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Het wordt echt steeds gekker gewoon 8) Ze hadden de camera deze week binnengekregen maar deze was dusdanig gehavend (onder de krassen en 2500 foto's op de teller) dat ze hem gelijk weer hebben teruggestuurd. Dus hij is nu direct vanaf Canon besteld omdat ze hem niet meer hadden in het magazijn en dinsdag hoor ik de levertijd ervan maar als deze te lang op zich laat wachten dan ben ik er klaar mee. Normaal heb ik al niet zoveel geduld maar dit zijn wel bizarre omstandigheden op deze manier en ze hadden me ook best wel even kunnen bellen van de week want nu kon ik zelf weer bellen.

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, klinkt als een demo modelletje of iets... Cookie koopt weer 's wat! 8)

5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Mooiste was nog dat die zei: "Ja...als het nu om een camera van 5 tientjes ging..."

Ja ook dan mot ik nog geen indeukte doos en krassen erop 8)

6. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Gaan we nu dit hele topic vollullen met geartalk? Boriingg

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Hoort toch ook bij fotografie? Of je moet het zoals Tweakers willen zien hier, dat je echt nooit iets anders mag noemen wat niet 100% met het topic te maken heeft. Sowieso was ik nu ook wel klaar met mijn updates en ik zie wel wanneer/of alles binnenkomt, daar ga ik het forum verder ook niet meer mee lastig vallen :)

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn nieuwe achtertuin:

De Achtertuin by Gielt, on Flickr

En net een spelletje Hide and Seek, maar eigenlijk random strangers.

Flon by Gielt, on Flickr

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Post lekker wat je wil, beter dan niks Cooks. Leuke stuff in ieder geval als je het ooit nog binnen krijgt, ben benieuwd naar je foto's. Zelf al maanden mijn camera niet meer gebruikt, binnenkort even vakantie boeken ergens heen volgende maand, dan kan mijn camera weer aan. 8)

Lol, dacht check Tweakers even in testcasefoto's, wat een gezeik om Peter's foto. :emo:

Laatst bewerkt: 2 feb 2013
  10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Linkje?

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
  12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een gezeik he :+ Ik kom daar ook nooit weer :9

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Peter had zijn eigen foto na 2 comments waarin duidelijke kritiek stond bij het showcase topic gezet. De foto is mooi, maar ook weer niet zo spannend dat het en showcase is. Het is nogal gewaagd om na 2 comments zelf je foto daar te plaatsen.

De comments daarna was een eindeloze discussie wanneer een foto wel of niet showcase waardig is.

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt. Maar als ik dan enkele foto's erna zie, dan denk ik: Mijn foto is zeker niet minder, maar wordt wel meteen compleet afgezeken. Maar goed, het is Tweakers he.

15. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Een kleine foto van paar weken terug. Groter wordt ie ook niet beter, want het is een crop, maar vond de kleuren wel leuk ^^

16. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Volgens mij alleen maar veels te kritische hobbyisten :p

I like! Fijn sfeertje.

17. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Zeikerds zijn het gewoon daar :+

18. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Laatst bewerkt: 5 feb 2013
  19. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    ty ^^

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Nieuw lensje, omdat ik een prime als standaard walk-around wil. Kon niet wachten op die nieuwe 30mm welke wss toch te duur wordt, maar voor de huidige 1.4 30mm gegaan

Test shot van m'n kat

Deel Deze Pagina