1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Het hotel ligt er een eindje buiten, maar de uni zit er redelijk middenin. Kan alleen zo 1-2-3 geen plattegrond van het parcours zelf in Luik vinden.

Edit: Optie 1 vind ik nog steeds prima.

2. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Fijne foto's man, lekker!

Het is niet dat de stad hermetisch is afgesloten, ofwel?

@ Luuk, waar ligt het gebouw precies? Misschien kunnen we gewoon het centrum vermijden, danwel om Luik heen rijden.

Idd, ik vind dit niet echt een goede reden om het uit te stellen.

EDIT: Ik snap nu pas dat het om een wielerronde gaat, haha. Dat verklaart het een en ander.

3. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Ik zou 't ook jammer vinden om uit te stellen, heb er tbh best naar uitgekeken =o

Btw, ik kom 9.43 aan op Eindhoven Centraal, 't kan eventueel een half uur eerder nog, maar dit is vroeg genoeg toch? =o

4. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Volgens mij is dat wel een prima tijd!

Laten we dan de andere locatie(s) doen. Kan je niet een nieuwe combo maken anders, Luuk?

5. Remco

Remco Guest

Is goed, dan wordt het Antwerpen. Waar in Breda meeten we dan?

6. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Laten we tot nu toe optie 1 nemen en ik ga kijken of ik nog een andere combo kan vinden die interessant is, maar kan niet garanderen of ik nog iets anders vind die goed is.

Edit: op het station aan de voorkant is het makkelijkst, Breda is wel een hell opzich maar als je de auto tegenover het station bij de subway parkeert zit het wel snor :)

Laatst bewerkt: 23 apr 2011
  7. Remco

Remco Guest

zit er geen carpool langs de snelweg of zo?

8. JeePee

JeePee Guest

Rond 10 uur op Breda station dus?

Heb tomtom bij dus als jij de adressen hebt Luuk komen we er wel.

9. Remco

Remco Guest

Mooi, dan kan ik achter jou aan tuffen :)

10. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Oh Breda, ik dacht Eindhoven

Edit: Ben dr 10.05 dan
    Edit2: Lol, als je bij Wie is online kijkt zie je jullie allemaal in 'fotografie' kijken XD

11. Remco

Remco Guest

Carpool plaats anyone?

12. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Moet ik naar Breda komen? Zal ik met je meereizen vanaf Tillie Luuk?

13. JeePee

JeePee Guest

Zo te zien is er op het stationsplein in Breda een op/afhaal plek, naast de bussen? Voor de subway is nogal weinig parkeerplek volgens streetview namelijk :p Want dan zet ik het wagentje daar neer. Iemand die weet of dat een beetje gaat?

14. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik dacht dat die op en afhaalplek alleen voor Taxi's was maar goed als je daar heen rijd dan komt dat wel goed hoor :)
    En voor de subway gewoon half op de stoep zetten is goed genoeg hoor haha :9

Nieuwe locs zijn op gestuurd naar de chauffeurs, over carpool plekken weet ik niks helaas.

@Tom, ja is goed jong! om 09:37 vertrekt de trein vanuit Tilburg naar Breda dus als je rond die tijd daar bent :)

15. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Aight, dan pak ik de intercity van 09.02 uit Eindhoven!

16. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Merijn komt volgens mij ook uit die richting? Als ie er nou voor zorgt ook rond die tijd in Tillie te zijn dan kan hij ook alvast mee :)

17. Remco

Remco Guest

't gaat weer lekker soepeltes allemaal.. 8)

Bij mij thuis zitten ze ook gigantisch te zeuren, omdat het op 1e paasdag is enzo. Op zich vind ik het ook wel zonde dat ik nu niet met m'n gezin kan zijn, aangezien Pasen wel heel veel voor mij betekent, alleen ik wil ook wel heel graag weer urbexen. Ik vind het echt lastig.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2011
  18. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Last minute work 4 the win!

Maargoed, je moet doen waar jij je goed bij voelt hé remco, als je mee wilt hartstikke gezellig maar als je thuis blijft is dat ook goed en zal niemand er moeilijk om doen denk ik.

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Dus ik meet jullie eerst in Tilburg? Hoelaat moet ik daar zijn dan? Gaan we dan vanuit daar met zijn 3en met de trein naar Breda?

Ik vind het leuk als Remco meegaat! Maar je moet het idd zelf weten. Ik geef geen zak om pasen, dusja :p

20. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Even een quote van mezelf: :+
    Ik zorg ervoor dat ik daar op tijd ben dus laat maar weten wanneer jullie aan komen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina