1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

Remco Guest

Ja, ik ga toch mee. Sociale contacten staan op dit moment op een laag pitje en jullie zijn op een vreemde manier best belangrijk voor me. Tot morgen! Ik ga pitten :)

2. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    gaat goed jongens :). Ik hoop dat alles en iedereen op de juiste plek en op tijd er is. Heel veel plezier en ik hoop binnekort weer een keer mee te mogen. Kijk uit naar de pics!

3. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ga de stad in , zie jullie morgen!, haha

4. JeePee

JeePee Guest

Daar hebben ze 2de paasdag voor uitgevonden toch? :p

Ik vertrek morgen om een uurtje of 8. Dan moet ik rond 10'en wel in Bredaatje zijn. Tof jongens, heb er zin in.

Ik kom trouwens aankakken in een zwarte Fiesta MK6 (65 pk jonguh, 17 seconden naar de 100) en ik zal er ongeveer uitzien zoals op deze foto. Weten jullie mij ook weer te vinden. Parkeerkplekje zoek ik wel uit morgen.

5. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Prima prima, gaat goed komen! ik ga ook pitten haha.
    Tot morgen!

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga denk ik rechtstreeks naar breda, niet eerst naar tilburg, dan moet ik te lang wachten. Waar spreken we af dan? exact? Gewoon buiten in het zonnetje doen :p

Edit: En is het bij deze lokatie verstandig om wandelschoenen/ sterke schoenen aan te doen? Welke locatie doen we nu precies eigenlijk?

Laatst bewerkt: 24 apr 2011
  7. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon de voorkant van het station, dan vinden we elkaar vast wel! en zeker buiten in het zonnetje ja!

8. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Wat een fijne trip was dat weer boys (and girl) !
    Leuk om je eens ontmoet te hebben, JeePee.

Foto's volgen zsm :D

Volgende keer dus Land van Ooit, en de keer daarna horrorlabs? Wil ik zo graag heen :)

9. JeePee

JeePee Guest

Eensgelijk! Was een mooie dag vandaag :)

maar WHAT THE FUCK was dat opdraaien A27 Remco? 8) Wij hadden toch gewoon groen of wat?

10. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Even een snel foteautje:

11. Remco

Remco Guest

Dat was echt te ziek voor woorden! 8)

Ik was echt blij dat ik niet kort op je zat, anders was ik zwaar de lul geweest 8)

12. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    JeePee, volgens mij heb ik mijn fietssleutel en mobiel in je auto laten liggen, klopt dat? :+

@Tom, ik zou hem toch even draaien, zo vind ik m een beetje raar :9

13. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ooh slimmerd, nu kan ik je niet bellen. Niet dat je opnam, maargoed. Is er geen XBW pakketjeskoerier?

Over de foto, ik heb hem ook vergeleken met een gedraaide versie, maar vind dit veel toffer. Ik vind standaard alles recht zetten een beetje sufjes.

14. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ah ok vandaar, vind het zelf alleen raar overkomen ipv. mooi maar dat is mijn mening ;)

Hier een pre-edited versie van JeePee en mij, hij is nog bij lange na niet klaar (shirt moet nog goed weg gehaald worden want die print staat gewoon niet op deze pic en er komt nog wat bloed bij en dat soort dingen)

15. JeePee

JeePee Guest

Idd 8) Die dude links van mij was ook vrij scherp. Maar reed die ene nou door rood of niet? :p

Hehe ja klopt. PM je adres maar ff, stuur ik ze op.

En holy fuck wat een vette plaat!! Echt ziek _O_

16. JeePee

JeePee Guest

Thanks voor de info over Photomatix scarluuk! Net even mee zitten spelen:

Kan morgenavond pas verder met bewerken helaas.

Edit:// na Luuk's tip:

[spoiler1][​IMG][/spoiler1]

Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2011
  17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Vette HDR! Alleen wel heftige Pruple fringing bij de raamkozijnen.

18. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Graag gedaan JeePee en bedankt! :)
    Nog 1 top over de CA wat Gerjan ook al zegt, even van te voren een lenscorrectie erover halen in Lightroom anders wordt de CA ook 3x versterkt en dat levert dat op en dat is gewoon jammer.

19. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Ik zie al leuke foto's =D & Omg, k was pas om iets van kwart voor 3 thuis, terwijl ik vandaag moest werken; ben echt moe!

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Kwart voor 3 's nachts? Wat heb je uitgespookt? :p

Vette HDR JeePee. Vooral dat groen springt er uit. Het lijkt wel alsof hij niet helemaal recht staat.

@ Luuk: tsja, wat zal ik nu is zeggen. Valt niet veel te zeggen eigenlijk ^^. Ben benieuwd hoe de final eruit komt te zien!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina