1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Wow, very nice remco _O_

2. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Gave foto's indeed~ Ik vind het ook leuk dat ze zo sepia zijn, maakt 't erg sfeervol

3. Remco

Remco Guest

Mijn doel was bij de laatste foto om die nostalgische mediterrane sfeer naar voren te brengen.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ....Dat gevoel kreeg ik er totaal niet bij eerlijk gezegd, maar dat kan ook aan mijn beperkte referentiekader liggen :+
    (kreeg meer een Texas gevoel, als ik niet wist dat je in Italie was)

OT:
    Heb een topaankoop gedaan i.m.o. Ik zocht namelijk een grotere cameratas ivm de vakantie naar mexico en de 55-250 IS lens die ook mee gaat.

Onderstaande tas (2e hands) gekocht:

Crumpler Muffin Top Half

Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  5. Remco

Remco Guest

Panorama van Siena

Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2011
  6. JeePee

JeePee Guest

Oehh die is gaaf! :D

7. Remco

Remco Guest

Thanks!

This Needle And Haystack Life, nieuwe set te zien hierzo :)

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Die is idd erg mooi.

Waarmee maken jullie die panorama's dan?

9. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Wanneer was je in Italië? Leuke foto's, al vind ik de foto's van de personen net wat saai zo sepia.

10. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Remmie! Niet al een groothoek bestellen, als je een redelijk budget hebt, is er namelijk ook nog de sigma 8-16! Even wat info:

http://www.digifotopro.nl/artikel/2329459/review-sigma-8-16mm-f4-5-5-6-dc-hsm

Vind ik zelf een erg toffe lens, ragscherp!

Eerst foto van Italië is erg tof!
    EDIT: andere ook, liep alweer een pagina achter!

@ Luuk, awesome stadsfoto!

What about tomorrow trouwens? Kom je nog?

11. Remco

Remco Guest

Ze horen bij een serie, en ik wil er graag een geheel van maken. Het is trouwens geen sepia, dat is een stuk bruiner ;)
    Bedankt voor de opmerking. Ik ga er even naar kijken. Die is wel gelijk weer 200 duurder dan de lens die ik nu op het oog heb...

Nieuwe set op Flickr: Violinist in Siena

12. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Je moeder is een stuk bruiner! :+

Nee nette serie hoor :) vind die panorama prachtig!

@Tom, weet niet wat het weer morgen doet?
    Als het geen goed weer is dan kunnen we beter volgende week doen, dan ben ik ook klaar met stage dus dan heb ik geen vaste tijd dat ik naar huis hoef.
    Kunnen we het in een keer af maken helemaal!

13. Remco

Remco Guest

En pats!

Bedankt Tom!

Wat zijn de plannen boys? Verder met Face Down? :)

@ Luuk, welk programma gebruik jij eigenlijk voor panorama's? Ik zoek altijd van die trials, momenteel gebruik ik ArcSoft's Panoramamaker 5.

14. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja is goed, doen we het volgende week! Ik kan alleen donderdagavond, dus houd die maar vrij!

Heb je hem gekocht? Awesome! Mag ik hem testen een keer? haha, wil hem namelijk ook ook aanschaffen!

15. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Remco

Remco Guest

Zeker weten dat je em mag testen! Moeten we maar even meeten :cool:

17. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Lekker dan!
    Even op gezocht op internet en deze lens komt er behoorlijk goed uit ja, wil hem zeker ook een keer testen haha.
    Enige nadeel wat ik heb kunnen vinden over deze lens is dat er geen screw-on filters op kunnen en dat je dus met filter houders moet gaan werken als je tenminste daar gebruik van wilt maken.

En ik gebruik op het moment AutopanoGiga, maar vind het nog niet het meest ideale programma voor panorama's.
    Tot nu toe wel de beste van de software die ik er voor heb geprobeerd.

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Zomaar:

1.
    2.
    3.
    4.

19. Remco

Remco Guest

Ja, ik had het ook al gezien. Het maakt niet echt uit. Ik heb tot nu toe alleen een keer met een polarisatiefilter gewerkt en dat beviel voor geen meter, dus ik zal er niet heel veel last van hebben. :)

Hm, ik zal eens naar dat programma kijken. Hoewel die Panoramamaker van van ArcSoft ook prima werkt, alleen ik heb niet echt zin om het te kopen. Misschien hebben ze wel een trial van een nieuwere versie. Programma is echt al 3 jaar oud volgens mij 8)

edit: @ Bonnie: 2 is fucking vet. Heerlijk die kleuren. Het geeft zo'n Mission Impossible briefing sfeertje, voor mij dan. 8) Echt tof!
    Bij 4 is er volgens mij wat misgegaan. Die man is een beetje z/w uitgevallen..

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2011
  20. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat heb ik expres gedaan bij deze. Vond het juist wel iets aparts hebben. Ik vind de foto met huidskleur wat saaier ogen.

Zijn er geen opties in Lightroom om een bepaald stuk uit te knippen en daarvan de kleuren te bewaren ofzo? Aangezien de tegels ook wat geel/oranje gekleurd waren en ik deze graag zwart wit wilde. Moet dit echt allemaal met dat inkleur dingetje? Ik zou graag de personen volledig zwart wit willen hebben, en verder de kleuren zo laten.

Oh en bedankt ofcourse! Foto nummer twee was zo'n beetje de eerste foto van mijn nieuwe 50mm.

Laatst bewerkt: 18 mei 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina