@Math1js
Woohoo Nifty Fifty!
Mijne moet ik op sturen voor reparatie, de focus ring heeft hardstops gekregen bij ieder klein stukje focus dus ik kan geen soepele focus pulls meer maken
1e clip zag er wel nice uit qua kleuren, 2e vond ik wat minder.
Btw, oproep aan alle DSLR filmers! binnenkort (deze zomer ergens) gaan we een meeting organiseren met een grote groep HDSLR filmers (voortaan is HDSLR kennelijk het woord voor filmen met een DSLR camera) en daarbij hebben we geregeld dat Philip Bloom ook komt! (Philip Bloom is een van de top camera mannen met een HDLSR camera, op het moment werkt hij zelfs bij LucasFilms om met zijn HDSLR als 2e camera te filmen bij zijn nieuwe film Red Tails, google zijn naam maar eens)
Misschien dat jullie het ook leuk vinden, meer info volgt.
Ten 2e ben ik van plan binnenkort een clip te schieten voor een bekende rapper (naam mag ik helaas nog niet kwijt maar hij is groot in NL) daarvoor wil ik eigenlijk meerdere HDSLR's gebruiken, wie o wie wil mij hierbij helpen?
Reisonkosten vergoeding en eten/drinken kan geregeld worden maar of er een centje aan te verdienen valt is nog de vraag aangezien ik het ook vrijwillig doe.
Wat krijg je er voor terug? een clip die op TMF wordt uitgezonden en een plaats in de credits.
Laat maar weten wie er interesse heeft!
Klik om te vergroten...