1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
  2. JeePee

JeePee Guest

Idd!

Ik heb weer rally gehad gisteren. Ik merk zelf dat ik het pannen steeds beter onder de knie krijg. Hoef veel minder foto's weg te gooien vanwege bewegingsonscherpte. En ik zei laatst nog dat langer dan 1/40 bijna net ging, nou fuck dat, 1/20:

Even een beetje uitkateren vandaag en dan de rest nabewerken. Heb ook een aantal HDR's van onze eigen wagen die volgens mij wel aardig gelukt zijn :)

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil een keer met jou mee naar een rally JeePee! Vet man!

4. Remco

Remco Guest

Vet hoor JeePee, je wordt er echt snel beter in inderdaad! :)

Verveling:

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Afgelopen donderdag naar Zandvoort geweest waar mijn broer z'n racemotor over het circuit stuurde. Zelf wat foto's gemaakt.

meer op flickr

Laatst bewerkt: 19 jun 2011
  6. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Vind de eerste een fijne emotie uitstralen, de tweede te geforceerd. Uitsnede van de tweede is wel wat fijner, kijkt fijner weg. IMO

7. Remco

Remco Guest

Zelfportretten blijven ook lastig. Vooral omdat ik ook nog goed moet mikken met de afstandsbediening. :cool:

Maar bedankt voor de feedback :)

8. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik weet er alles van. Ik kan zoiets als wat jij net liet zien echt niet namaken hoor, op het gebied van gezichtsuitdrukking dan, haha

9. Remco

Remco Guest

Ik had er echt veel gemaakt, maar ik merk dat ik snel een beetje verveeld kijk in de camera, in plaats van een sterke blik. Dus ik heb vrijwel alles weg moet gooien. :+

/edit: m'n zusje is er een stuk beter in:

Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2011
  10. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind ze rommelig overkomen (achtergrond, compositie etc.), en het licht vind ik ook niet mooi.

Ik denk dat je wel beter kunt. :)

11. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    I agree. Die achtergrond doet veel..

12. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik vind de achtergrond eerlijk gezegt wel wat hebben. In ieder geval niet storend, het klopt wel in het geheel.
    Misschien je zus nog verder van het doek weg zodat het net iets mionder opvalt.

Wat ik wel storend vind is dat ze er volgens mij niet helemaal scherp opstaat.

13. Remco

Remco Guest

Soms is het roeien met de riemen die je hebt. Achtergrond in combinatie met het overhemd vond ik wel leuk. Dat rommelige was juist de bedoeling, een beetje het huishouden van Jan Steen gevoel.

Maar ja, het blijft lastig. Ik maak de foto's met 1 hand, omdat ik haar steeds moet sturen en moet zorgen dat ze goed kijkt. Dan heb ik nog een gaar lampje en lakens als achtergrond. 8)
    Het zijn geen excuses, ik denk zelf ook wel dat ik beter kan. Ik vond het wel een tof resultaat op een verveelde zondagmiddag :)

Wel bedankt voor de feedback. Ik heb liever dat mensen gewoon eerlijk zijn dan dat ze zeggen dat ze 't wel tof vinden, terwijl dat eigenlijk niet zo is. :)
    Het licht is ook gewoon dramatisch :+

14. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik denk dat een lamp(je) op je zusje en eentje op de achtergrond best veel had gescheelt. Verder zijn de foto's wel gewoon kicken hoor!

15. Remco

Remco Guest

Da hek nie, jonge! :cool:

Bedankt man! :)

16. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga mee met de rest, maar je bent wel goed bezig Remmie!
    En natuurlijk heb je wel licht, vast wel ergens een bureaulampje wat je kunt gebruiken toch?
    Zo'n ding doet wonderen! :9

17. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Remco, was het al gelukt met VistaPrint? Ik snap die laatste portretteb wel trouwens, het rommelige vind ik wel passen in het geheel. Je zusje is ook enigszins rommelig gekleed namelijk. Ziet er stoer uit!

Over filters: Is Hoya kwalitatief goed genoeg, de HMC-versie? Voor een 18-55 en een 70-300, heb ik daar de 'slim'-versie dan van nodig?

18. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    @ peter: ik heb nog filters liggen. 2 van B&W 58mm en 1 van Dorr digital 72mm

Mocht je interesse hebben laat het even weten via pm

19. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, beide te groot. Moet 52mm en 67mm hebben :9

20. Remco

Remco Guest

Ja, het is inmiddels gelukt. Er zijn 1000 visitekaartjes onderweg :)

Bedankt man! :) Stoer was ook wat ik voor ogen had ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina