1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Leuk joh, zit nu op tapatalk op mijn iPhone en die kent het fenomeen spoiler niet dus heb deze en de vorige pagina kunnen genieten van de foto's van tom en mij :+

2. Remco

Remco Guest

lichtere versie

en die aan het water. Ik weet niet zo goed wat ik er nou mee aan moet. Ik vind 'em wel aardig, maar ik had er wat meer van verwacht :)

3. Remco

Remco Guest

4. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Van alle prachtige kleuren die op Luuk terug te vinden zijn kies je de kleur rood van de camera, come ooon! :+

EDIT: Beetje ninja-editen hé!

5. Remco

Remco Guest

Komt 'ie nog een keer:

Haters gonna hate

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Beschermklepje op de 7D? :eek:

Er zat btw geen zonnekap bij mijn Sigma lens, kijk ik op de site van Sigma....fucking 45 euro voor een originele.

Dan houd ik het wel bij mijn cheap ass Ebay ding :mad:

7. JeePee

JeePee Guest

tja... als je een 5D in je handen hebt :+

Next:

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Zoals jullie misschien weten was ik al een tijdje in dubio over een DSLR en twijfelde over de 1000D en 1100D, en later zelfs de 550D.

Nu kwam ik op het idee om toch maar voor een tweedehands 450D te gaan, omdat er veel nauwelijks gebruikte rondzwerven. Wat me opvalt is dat dat model echt nog enorm in trek is, zeg! Ze worden echt behoorlijk vaak bekeken en er wordt aardig op geboden. Ben er iig bijna zeker van dat ik daarvoor ga, helemaal als je ze voor de helft van de prijs van de D550 en een stuk minder dan de (sowieso mindere) 1100D kunt vinden.

Remco, jij hebt toch ook een 450D?

9. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Twee analoge shots als preview voor mijn foto's:

Heb ook nog een analoge serie van Auswitz II Birkenau , maar die is voor de helft mislukt. De wel gelukte shots scan ik zsm in.

(het wordt overigens echt tijd voor een negatievenscanner zie ik, pfoe)

10. Remco

Remco Guest

Jep, en hij bevalt enorm. Prima instapmodel. Houd er rekening mee dat je niet kunt filmen met de 450D :)
    Toffe foto zeg, kolere!
    Leip, die foto's zou ik wel willen hebben :)

11. JeePee

JeePee Guest

Gewoon een goed model hè :cool: Hier nog een:

Vond je uitdrukking op deze toch iets vetter dan op die plaat waar je links staat :)

Die analoge shots zijn vet Tom! Ben benieuwd naar de rest.

12. Remco

Remco Guest

Nice. Ik ga een grote postercollage maken met alle foto's die van mij genomen zijn. :)

Luuk, heb je dat filmpje nog voor mij, inclusief Arti's lulverhaal? :)

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er hier mensen die een Canon 550D in combinatie met een statief gebruiken?

Zoja, welk statief gebruik je?:p

Ik heb een Canon 550D + 18-55 en 55-250 mm lenzen en kwam zelf de Hama Star 63 tegen op internet. Niet zo verschrikkelijk duur. Maar kwalitatief oke?

Hebben jullie ervaring hiermee?

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dat heb ik (voorlopig) wel uit m'n hoofd gezet. Als ik wil filmen dan moet ik wel voor de 550D gaan, want de filmfunctie van de 1100D stelt totaal niks voor, en die is me iets te prijzig als instapmodel.

15. JeePee

JeePee Guest

Welke camera je hebt maakt niet zo heel veel uit qua statief (zolang je geen 1Ds met loodzware lens hebt). Hama zijn leuke instap statieven maar verwacht geen hoge kwaliteit. Veel plastic (en dus geen al te lange levensduur) en met zware windstoten zal het ding niet heel stabiel zijn, maar voor gemiddeld gebruik gewoon prima statieven!

Ik ga gewoon lekker door met uploaden trouwens :cool:

16. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Eclipse bar @ Barcelona:

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Tof! Lekker uitzicht vanaf die club zo te zien!

Ik heb er ook weer 5 bewerkt. Staan op Flickr. Ga ze nu niet hier posten.

18. Remco

Remco Guest

Qua kleur en scherptediepte een prima foto, ik vind alleen de DJ er een beetje als een zoutzak bij staan en ook het publiek ziet er nu niet echt uit van: 'woehoe, helemaal leip!'

19. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    KLopt, en klopt. Publiek ging toen nog niet echt los, DJ's zijn een verhaal apart, die poseren niet allemaal, en het licht was kut. Ben er ook niet echt tevreden over, maar vond het wel leuk om aan jullie te laten zien!

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

En episch profielfoto schieten:

Oh wat kijken mensen je vreemd aan als je midden op de weg stil zit voor tientallen seconden. 8) Nog niet helemaal tevreden. Ik wil graag zo lang en smooth mogelijke lijnen krijgen, maar ik vind die flare rond de blauw-witte straatlantaarnen echt verschrikkelijk. Maar goed, dit was de generale repetitie om de camera settings uit te proberen. Ik wil namelijk een dergelijke profielfoto schieten op een van de drukste kruispunten van de stad. Dat moet dan snel gaan, want ik denk niet dat men blij is als ik ga zitten kloten op de middenberm van 'turn 13', oftewel de oprit van Esplanade Drive. :p

Edit: Hmm, het is het toch net niet. Wellicht is een close-up met een groter diafragma toch een betere keuze...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina