1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Ik vind 't maar een vaag plaatje :+ Hoe kunnen alle draaiende delen scherp zijn, met een onscherpe achtergrond? Lijkt wel of een stilstaande foto van jou over een panningshot is geplakt ofzo :p

Ik zou voor glans kiezen trouwens. Komt je fiets er het beste uit denk ik. Maar eigenlijk moet ik m'n mond houden want ik heb helemaal geen ervaring met zoiets :+

2. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, je heb bijna gelijk. Ik rijd daar maar 20 km, en heb de rest zelf gedaan in photoshop. Zal vast niet geweldig zijn, maar ik vind het wel cool O-)

Dit is trouwens nog slechte versie. De andere is wel wat beter.

Laatst bewerkt: 10 aug 2011
  3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Maandag op Zandvoort geweest. Daar wat plaatjes geschoten. Tot een uur of 11:00 was het weer super kut, maar daarna was het gewoon de hele dag mooi \o/
    Meeste platen hebben vrij hoge shutterspeed omdat ik plaatjes wilde hebben die ik kon houden.

img (7:cool: by geert_1987, on Flickr

Zie flickr voor de rest.

Laatst bewerkt: 10 aug 2011
  4. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nu vraagt die vrouw van de bruiloft of ze ''alle" foto's mag hebben. Jezus, ga ik niet doen natuurlijk. Wordt hier moe van..

5. JeePee

JeePee Guest

Ga je iets doen met die foto's dan? Persoonlijk heb ik na een dag fotograferen liever één leip shot en de rest mislukt, ipv allemaal net niet.

@ Tom,
    Echt iets om moe van te worden inderdaad. Moet je weer gaan uitleggen waarom niet alles geschikt is om op te sturen. En wtf moet ze met 1800 foto's :confused:

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ach stuur ze gewoon alles in RAW :9. Snapt ze vanzelf waarom jouw zelfgekozen 600 genoeg en het mooist zijn ;)

7. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Nu gewoon duidelijk zijn, dat ze dit krijgt, voor dat bedrag, en dat ze daar al erg blij mee mag zijn voor dat bedrag.

8. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik ben net begonnen met fotografie. Heb nu een Canon 550D met 17-50mm f2.8 Tamron lens en een 55-250mm Canon lens. Ik heb hier vooral mee zitten lurken.

In juli ben ik naar London gegaan, mijn camera meegenomen en heb ik vooral veel uitgeprobeerd. Er zat veel crap tussen en de foto's die ik zelf nog wel redelijk vind wil ik graag delen om feedback op te krijgen :)

Here they are:

1

2

3

4

5

6

7

Laatst bewerkt: 12 aug 2011
  9. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Same here, zo ga ik ook vaak te werk ;)

En ja, wordt er moe van , pfoee.

Gheghe, maar dan krijg ik alleen maar meer gezever.

Precies wat ik ga doen.

Gaaf hoor, i'm impressed.

10. Remco

Remco Guest

2 en 3 zijn favoriet :) Mooie kleuren

11. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Thanks both!

Ik ga zaterdag naar Denemarken. Twijfel of ik een statief moet kopen.

12. Remco

Remco Guest

Als je van plan bent om ook 's avonds te gaan fotograferen, zou ik het zeker niet laten. Een statief is imo net zo belangrijk als een lens. In ieder geval voor de dingen die ik tof vind om te fotograferen :)

13. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
  14. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    Ik heb een manfrotto en ben er weg van. Kan hem zelfs helemaal kantelen zodat ik recht naar beneden een foto kan maken wat handig is voor macro. Verder is het gewicht wat een statief kan dragen belangrijk, met de lenzen die je nu hebt is het geen probleem, maar als je een grotere telelens hebt kan het zijn dat een lichter statief omvalt. Kan je wel weer verzwaringszakjes onderhangen maar wat je beter kunt doen is inverseren in een goed statief. Manfrotto heeft mooi spul die van mij was betaalbaar maar als je meer geld hebt krijg je meer mogelijkheden. Verder is de kop ook belangrijk, wil je snel kunnen draaien omdat je ook actie fotos neemt is een bal goed. Wil je precies scherpstellen kan je beter schroef verstellen. Oh en nummer 2 was m'n favoriet van je foto's.

http://www.youtube.com/watch?v=X-6wW1XC_Ko zie hier hoe mn statief werkt. Heb met die zwenkarm al leuke dingen gedaan, uit een raam hangen of voor macro's.

Laatst bewerkt: 11 aug 2011
  15. Remco

Remco Guest

Mooi ding inderdaad, Luuk heeft ook zoiets, alleen dan nog uitgebreider volgens mij 8)

Die van mij is wat meer standaard, maar dan ook meer dan de helft van het geld. :)

16. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    Enige nadeel hij is wat aan de zware kant, maar heb het geld niet over voor een carbon.

17. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Die ik had gelinkt is nog zwaarder, dat gaat m ook niet worden haha.

Het is wel veel geld ja. Maar ga nu geen cheapo kopen, daar krijg ik spijt van. Morgen even naar de MediaMarkt om te kijken welke ik prettig vind.

18. JeePee

JeePee Guest

Toffe foto's Styl3dd! Alleen nummertje 4 is nogal scheef :p

19. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Nr 2 en 6 vind ik leuk

20. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9