1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    mooi zo, eens kijken wie er allemaal nog meer mee wilt!

tot nu toe:

ScarLuuk
    Gdrz

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Volgende keer op de Northwestern of Cornelia Marie he? ;):+

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nr.1 by far je beste foto van die set.

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    En toch vind ik de bewerking te, te veel dichtgelopen zwart zoals Sognare ook vaak heeft.
    En de horizon staat scheef. :9

Het idee is wel erg mooi en filmisch, alleen die hekken en andere palen ofzo komen op mij wel wat druk/storend over.

5. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Nog andere mensen die volgende week zin hebben om mee te gaan fotograferen? is ook zo'n kut opkomst als we maar met z'n 2en zijn 8)!

6. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar en wanneer?

7. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Tot nu toe nog geen idee, ergens volgende week. ik ben zoiezo heel de week vrij dus wanneer komt voor jou/jullie het beste uit? en waar? tja, weet iemand nog een gave fabriek die leeg staat ofzo? zouden we misschien daar kunnen gaan fotograferen.

8. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb ook wel zin om mee te gaan. Het liefst wel in de buurt aangezien ik geen ov heb, wel een auto. ik heb de komende week ook nog vakantie. In groeseind in Tilburg zijn ze flink aan het slopen, wel gewoon huizen, maar daar is ook wel iets te fotograferen.
    En is voor mij een mooie manier om iets aan mijn zeer afwezige kompositievermogen te doen.

9. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Is een optie, maar mocht je mee willen en we gaan toch ergens anders heen heb je het voordeel dat ik in Goirle woon en dat we dus samen met de trein kunnen en dat je dan korting hebt van mijn ov:)

ik zie net een mooie locatie eventueel. de verlaten leerfabriek in Oisterwijk.

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Wat zeggen jullie van vrijdag?

11. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Vind ik een mooie dag!:)

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Verzamelen in tilburg ofzo?

13. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    vrijdag kan prima. verzamelem op het station in Tilburg. Kunnen ook met de auto er naartoe rijden...

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    en dan de tijd nog :p

rond 12 uur verzamelen? Waarschijnlijk zijn we wel ff bezig daar, dus ik stel voor om daarna ff wat te gaan eten bij de mac..

15. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Vind ik een goede.
    Met de auto vind ik ook een mooi plan en dan de kosten voor benzine gewoon delen door de personen die mee gaan.
    bij de mac eten heb ik nooit problemen mee :9
    Ik zoek ondertussen nog wat reserve locaties in de buurt mochten we er niet in kunnen of andere problemen tegenkomen kunnen we altijd nog in de buurt iets proberen :)

Tot nu toe de mensen die mee gaan:
    ScarLuuk
    Gdzr
    Nusti

Splatman, wil jij ook mee?

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik ga ff proberen of ik de auto van mijn opa en oma kan regelen, dan kan ik gewoon naar tilburg rijden. En vanaf daar verder. 1 auto is zat toch :p

Er zit daar ook een groot meer in de buurt. Misschien dat dat ook iets is.

Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  17. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    ja 1 auto is meer dan zat hoor :9

Ik zal dat meer eens op zoeken, bedankt voor de tip!:)

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik kan met de auto. Dus dat is mooi!. Ik ga hem dan rond 12 ophalen. Ben dan denk ik rond 1 uur in tillie. Zullen we dan bij Nusti thuis afspreken?

19. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja vind ik ook goed, als nusti even zijn adres (als hij het hier mee eens is tenminste) dropt via een PM kunnen we dat doen.
    Anders kunnen we altijd nog op station af spreken of bij mij thuis.
    Ik woon in Goirle wat onder Tilburg ligt en dat is 10 min met de bus vanuit station Tilburg dus dat kan ook nog altijd als reserve optie :)
    Als er nog meer mensen mee gaan is mijn huis wel een handige locatie omdat die bus tegenover mijn huis stopt :9

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    De horizon is wel scheef ja, dat klopt. Als dat recht was, had het er mooier uitgezien.

Ik persoonlijk heb geen problemen met de hekken en palen. Komt bij niet storend over. Het voegt juist iets extras.

Als het alleen maar een man was met op de achtergrond een horizon, dan had ik het persoonlijk niks gevonden. Dr zijn duizenden van zulke shots.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina