1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    @Mr Xeno: we zouden vergelijkende foto's kunnen maken, maar dan weet ik nu al de uitslag. Scarluuk heeft met kop en schouders bovenuit de beste spullen. Dat wil niets zeggen over de foto's maar wel over de tekening, contrast, purple fringing etc....

2. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Nee maar wat we wel zouden kunnen doen is 1 object kiezen, en alle 3 afzonderlijk daar een foto van maken om te kijken hoe wij dat brengen individueel als je begrijpt wat ik bedoel.

3. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is zeker leuk, ieder zijn eigen perspectief....

4. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fuckzooi, het gaat mij niet lukken helaas moet vrijdag ook ergens zijn voor een opdracht.

kunnen we volgende keer niet een meer centralere lokatie kiezen :p baal er wel van dat ik niet kan en dan was nusti tenminste niet de enige met een Nikon :p

5. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    jammer man, volgende keer kiezen we een meer centraal gelegen plek zodat jij minder hoeft te reizen :)

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    idd. Een keertje Utrecht ofzo..

7. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Hey jongens ik heb net even op een urbex forum (urbex staat voor fotografie van vervallen gebouwen enz.) en gevraagd hoe we daar het beste binnen kunnen komen alleen we zitten met een probleem.
    Sinds kort is er beveiliging op het terrein (niet iedere dag, maar wel een aantal dagen maar ze konden me niet vertellen welke dagen precies) en er is nu een stil alarm op een paar deuren.
    We kunnen het er op wagen maar daarvoor moeten we over een paar hekken klimmen en riskeren we een boete van 50 euro.
    Mijzelf maakt het niks uit want ik vind het wel gaaf maar er wordt me wel duidelijk verteld dat het best lastig is geworden om binnen te komen voortaan.
    Je kunt ook de gemeente 100 euro geven en dan mag je daar heel de dag fotograferen in 1 van de hallen maar dat blijkt tevens de lelijkste hal te zijn... dus dat is ook geen optie vind ik.
    Wat doen we? wagen we het er op of zoeken we een andere locatie?

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Misschien even zoeken naar alternatieven, en dan vrijdag ff bespreken.

9. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    We moeten inderdaad ffe kijken dan.
    Ben nu nog wat locaties aan het zoeken in de buurt van Tilburg via dat forum.

10. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je ff pm'en welk forum dat is ? :)

11. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik stuur 'm nu ;)

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Godver***. Mijn opa belde net op dat hij om half 2 in het ziekenhuis moet zijn vrijdag. En dat hij dan rond half 3 weer terug is. Dus dan moeten we het wat later doen. Of ik moet met de bus en trein, maar dat is echt een gekloot.

13. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Hmm dat is niet handig want als je nog om half 3 naar Tilburg moet komen is de dag al verreweg voorbij...
    Is openbaar vervoer echt geen optie dan? (hoe kut het ook is :+)
    En de Leerfabriek wordt echt geen optie denk ik want de hoofdhal (met de machines) daar zit een stil alarm op.
    De andere hallen kun je zonder problemen binnen komen dus als we dat ook goed vinden kan dat nog.
    Daarnaast de Philips gebouwen in Eindhoven is ook nog een optie. Staat ook leeg sinds een hele tijd.
    En anders, tja in de Buurt van Turnhout zitten mooie gebouwen. Is vanuit Tilburg ongeveer even ver rijden als Eindhoven plus daar is de regeling anders en kunnen we geen boete krijgen als we worden aan gehouden :+

Edit: zie ook net dat er een soort kasteeltje leeg staat met een paar mythes eromheen dat het er spookt in Vught. het heet Zionsburg, misschien ook de moeite waard?

Laatst bewerkt: 1 sep 2010
  14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Hebben jullie morgen iets te doen, want dan heeft hij hem niet nodig. Zou een hoop schelen.

EDIT: Pm anders ff je msn adres, is wat makkelijker.

EDIT: Ik ga wel met de trein. Ben er dan wel makkelijker. Kwartier met de trein naar tilburg cs.

Laatst bewerkt: 1 sep 2010
  15. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb morgen helaas al iets anders.
    Hoe laat spreken we nou precies af vrijdag? aangezien je toch met openbaar vervoer komt.

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    rond 12 uur ofzo?

17. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Is goed, ik wacht wel om 12 uur met mijn fiets op het station dan kun je achterop springen en fietsen we naar Nusti :+

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Oke zuiver ;)

19. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    kunnen we met mijn auto ergens naar toe.

Ik ben net even door groeseind gefiets, en dat is niet echt interessant.

Dat zionsburg in vucht klinkt echter wel leuk...

Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  20. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    We kijken morgen wel, neem mijn macbook mee met locaties erop :)

P.s. Gdzr: Je kunt mij morgen beneden in de hal verwachten bij de kluisjes in Tilburg.
    je kunt mij herkennen omdat ik expres mijn camera om mijn nek hang om op te vallen :)

Tot morgen jongens!

P.s.s. Heb speciaal voor morgen nog een gasmasker weten te bemachtigen 2e hands :D gaaf voor foto's op locatie!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina