1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Klinkt nice!

Oja even voor zaterdag: vergeet geen zaklampen mee te nemen!

[Ik had er net 2 gekocht ( 80 cent bij de action, chill) blijken er knoopcelbatterijen in te moeten, die ik niet heb. Anders had ik er eentje over. Of er moet iemand die batterijen hebben liggen?]

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb zaklampen genoeg. (;

3. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Hoezo zijn er nog geen lantaarn palen in Schijndel?:+
    Ik neem een zaklampje mee en nog een tip, voor degene die het hebben neem iets van werkschoenen mee ofzo.
    Dit in verband met spijkers, glas en andere meuk is het toch handig soms om stevige/werk schoenen te hebben :)

4. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Klopt, en voedsel. Misschien zit er geen supermarkt in de buurt, en we zijn wel een tijd weg. Misschien kunnen wij zaterdagavond boodschappen doen in Schijndel?

5. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Vind ik een goede, gewoon effe drinken en eten voor iedereen en de kosten gewoon splitten door alle mensen die mee gaan :)

Ik heb voor zekerheid ook een mini-EHBO kitje bij en een multi-tool voor als we eventueel vast komen te zitten, je weet maar nooit :9

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Huh, wtf, we gaan toch niet twee dagen? Hoezo hebben jullie het over een zaterdag? Het is toch gewoon zondag de 10e? Heb ik nu iets gemist?

7. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Het is zondag de 10e ja, maar ik blijf in Schijndel pitten want anders red ik het niet met de trein :+

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja oke, dat dacht ik eigenlijk al, en Tom1 woont ook in Schijndel dan?

Maar het eten en drinken doen we dus samen?
    Gewoon zakken broodjes met vlees en kaas dan ofzo plus wat blikjes drinken?

Ik vind het allemaal goed, maar laat maar wel iets weten voordat er geen eten geregeld is anders neem ik zelf wel een lunch mee :)

9. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja we gaan gewoon de dag daarvoor boodschappen doen en dan komt het wel goed.
    Zo niet, dan laten we natuurlijk iets weten!

P.s. Ik heb wat nieuwe foto's geupload in het Mooie/Leuke/Grappige zelfgemaakte(!) Foto's Dus snel kijken jullie allemaal!:9

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Zet ze is hier neer. We gaan dat topic boycotten. :p
    Als wij boodschappen gaan doen moet je wel eerder komen luuk. Anders zijn de supermarkten dicht.

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Natuurlijk wel de broodjes van Van Doorn ;)

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Haha :cool: Daar hebben ze echt pracht ovens inderdaad. (ovens waren het toch 8))

*heeft daar nog nooit iets gehaald*

13. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja is goed joh, maar daar spreek ik je morgen wel over, ga nu slapen, ben kapot!8)

Oh en alsjeblieft:9

Heb vandaag mezelf buiten gesloten, maar had wel gelukkig me camera in mijn tas dus maar besloten om wat te gaan fotograferen.

Edit: Van de 1e foto heb ik de verkeerde Geupload, hier lopen de kleuren nog een beetje naast de lantaarn paal. de goede versie komt snel online!

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik onderhoud/repareer alleen bakkerijmachine's , ik wil met ovens niets te maken hebben.
    Wij hebben een paar maanden geleden de hele oude bakkerij naar Schijndel verhuist.

Foto's zijn gemaakt met mijn iPhone 3G , ik neem mijn DSLR niet mee op karwei.

Van Doorn (oude bakkerij).

De hele installatie staat sinds 5 Juli in Schijndel.

Neerlandia (Koekjes fabriek).

15. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Komisch, ik wist niet eens dat het bestond.

Wat ook erg toevallig is, mijn vader woont in Schijndel, en werkt in Borne, waar jij woont. En koopt misschien wel producten van de machines die jij hebt gezet, haha.

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dat is nog is toeval.

17. Remco

Remco Guest

Wil iemand mij nog even PM-en hoe laat ik waar moet zijn en wie allemaal met mij meerijden? :)

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Iedereen rijd met jou mee. :p We zijn namelijk met 5 man totaal.

Luuk die is al bij mij. tom is ook in schijndel. Moeten we nog ff goed afspreken.
    Bonbridge woont in gestel, 1 dorp verder. Dus die moeten we daarna nog even ophalen.

19. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En toch baal ik als een stekker...

Misschien in november :)

Goeiemorgen btw

20. Remco

Remco Guest

Oh, sorry hoor! :+

Geef me maar een gewoon een straat- en een plaatsnaam, dan kom ik er wel :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina