Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
  2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nu alle foto´s ongeveer uitgezocht, er zijn er 26 die de moeite waard zijn. Dus die gooi ik dan maar op flickr. Haha best veel nog eigenlijk.

Hier is setje nummer 2:
    Niet bewerkt, dus hij staat nog scheef.
    Buitenkant
    Een niet al te scherpe Bas:
    Binnen

3. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Vind die 1e en de laatste erg vet BB, keep on the good work!
    En ga nou maar eens Lightroom gebruiken want ik denk wel dat je het in je hebt om je foto's nog vetter te maken!
    Dus weg met JPEG en kom maar op met RAW ;):)

4. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Eventjes 1 van mijn foto's die ik al online heb gegooid overnieuw bewerkt, ik vond dat er meer uit te halen was en vind het zelf geslaagd:

5. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Wil er de volgende keer ook zeker bij zijn! Ik moet helaas teleurstellen dat er uitstel is met het aanschaffen van mijn 7D, maar ik probeer hem nog voor dit jaar te halen! Moet lukken.

6. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik baal er wel van als ik de foto's zie dat ik er weer niet bij kon zijn, ze zijn erg goed gelukt! ik ga zelf binnenkort ook maar weer eens op pad ofzo heb te lang stil gezeten qua fotografie, hier mijn laatste xD

7. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ach joh, volgende keer gewoon er voor zorgen dat je mee kan!:9
    Leuke foto trouwens, had hem ook al op flickr gezien:)

Hier nog een kleine export van een paar andere foto's van zondag:

Edit: nog een groot deel met een export, weer in een spoiler:

Laatst bewerkt: 14 okt 2010
  8. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    de 1na laatste is echt waanzinnig! De rest is ook top hoor daar niet van:9

9. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja daar ben ik ook erg tevreden over!
    Dat shot heb ik ook gemaakt toen ik nogal op een ongemakkelijke plek stond, namelijk op een dun richeltje boven een bak met grind van 4 a 5 meter diep.
    En ik met mijn hoogtevrees vond dat niet zo'n pretje, vandaar dat ik mezelf effe omgedoopt had naar Xboxworld Broekpoeper :+
    En Merijn en Remco huppelen vrolijk over die richeltjes alsof het een stoeprand is 8)

10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Helaas verneukt Flickr een hoop aan de kwaliteit, desalniettemin:

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Bovenste is mooi. Alleen moet je hem even recht draaien. onderste is geen reet aan. Sorry.

#2 Vind ik een beetje twijfel geval. Als de stof nou helemaal door ging tot aan de grond. Dan was het een veel betere foto geweest.

12. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Bovenste is echt vet!
    Vond het zelf erg jammer dat we daar geen foto's meer konden maken omdat het donker werd omdat dat natuurlijk echt vet was met al die machines

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Heb er hier ook nog een paar:

Laatst bewerkt: 15 okt 2010
  14. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    1e is vet, 2e is echt poep :+

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Haha. Vond het wel lachen.Want in de originele foto zag je geen details. Alleen een paar witte vlekken.

Die ene foto doet het trouwens wel goed op Flickr. Die met dat stof.

16. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oooow wat vet zeg! Echt elke keer dat ik die foto's zie baal ik nog harder!

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond de tweede zo slecht nog niet, die is ook helemaal niet bewerkt. Het was misschien wel iets mooier geweest als de linker kant van de trap ook nog zichtbaar was door de stof.

Ik vond de laatste ook nog wel grappig, maar hij is niet bepaald goed genomen. Het effect had leuk kunnen zijn, maar er mist scherpte en de achterwand komt niet mooi over. Ik vond hem nog wel leuk, maar nu weet ik hoe andere er over denken :D

@ Die laatste van jou, had je niet zo'n zelfde foto gemaakt met een silhouet van een van de pijpen er op? Dat lijkt mij een leuker geheel geven, nu is er aan de horizon niks te zien. De kleuren zijn gaaf, maar met een silhouet maakt het denk ik iets indrukwekkender.

Hier nog twee, ik vind ze eigenlijk helemaal niet zo heel goed gelukt, maarja mijn Flickr moet ik toch eens een keer opschonen. Ik gooi er immers alles op wat ik wil "bewerken".

18. Remco

Remco Guest

@ BB: Ik vind die 3e van je eerste reeks juist wel vet!

@ Bas: heb je ook nog wat foto's met juist heel veel kleur? Want daar ben ik wel benieuwd naar, je laat nu namelijk heel veel zwart-wit zien. Is ook tof, daar niet van, maar ik wil ook wel de andere kant zien. :)

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Heb ik wel ja :). Zal zo ff posten.

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nog even over die 50mm 1.8 lens van een paar pagina's terug. Ik zat er toevallig al over te denken binnenkort een 50mm lens te kopen, maar zie nu dus dat hier meer mensen voor de 1.8 zijn gegaan boven de 1.4? 1.4 is wel 200 euro duurder, maar kreeg het idee aan de hand van reviews dat het dat wel waard was. Vraag me af of iemand ervaringen heeft met beide lensen of me kan vertellen of de meerwaarde van die 1.4 lens ook echt 200 euro is. :)

Overigens wel hele vette foto's hier. Geeft toch een behoorlijk aparte sfeer, vooral met al dat 'grijze'. Echt een plek waar ik ook ooit nog eens zou willen komen. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina