De bewerking die nu over die foto heen zit heb ik gedaan maar vond het eigenlijk niet zo mooi haha
Tom vond de bewerking ook niet mooi weet ik nog wel.
Had hem eigenlijk onbewerkt moeten door sturen naar Gdzr maar ik was weer eigenwijs
Kleuren in het echt leken hier wel veel op hoor! alleen even wat versterkt in nabewerking.
Deze foto was namelijk ook net na zonsondergang gemaakt, dat helpt ook wel want dan is er geen zon in beeld die toch nog dingen belicht wat bij Remco zijn foto's is.
Ik heb inderdaad de 50mm F1.4 maar zit je te twijfelen en vind je geld zo'n issue ga dan zeker voor de 1.8!
De grootste reden dat ik de F1.4 heb (inmiddels, heb ook heel lang met de 1.8 gedaan) is vanwege de focus.
Aangezien ik mijn DSLR ook gebruik om te filmen had ik een lichtgevoelige 50mm lens nodig waarmee ik goed handmatig kan focussen en dat lukt gewoon niet met de 1.8.
De 1.4 is beter gedempt en voelt soepeler aan waardoor ik beter en soepeler manueel kan focussen.
De scherpte tussen die 2 lenzen liggen dicht bij elkaar waarbij zelfs de 1.8 bij de lichtgevoelige standen staat zoals 1.8 en 2.2 hij misschien nog wel scherper is dan de 1.4 lens.
Laatst bewerkt: 28 nov 2010