1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Hoeveel foto's heb je gemaakt dan?

2. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    It's over 9000!!!!!
    Of gok ik dan mis luuk?

3. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Haha nee ik heb in 4 dagen tijd zo rond de 700 foto's geschoten met 2 body's en daar zitten redelijk wat HDR's tussen dus uiteindelijk valt het wel mee (aangezien ik in Terre Rouge er zo'n 800 had geschoten op 1 dag 8))
    Heb nu ook wat meer tijd genomen voor de foto's ipv run 'n gun.
    De andere mannen hadden leuke speeltjes bij, waren twee 5D MkII aanwezig met het benodigde rode glas 8) (2x 16-35 F2.8 MkII, 1x 24-105 F4 IS) allemaal L lenzen dus ja.
    De ander had een Nikon (welk model weet ik niet maar ongeveer gelijk aan de canon 7D) met Sigma 10-20 F3.5 en een nikkor 17-55 F2.8 IS
    Daarnaast waren er genoeg 50mm 1.8 aanwezig behalve ik want ik heb de 1.4 :+

4. Remco

Remco Guest

Zet de man die zelf nog amper iets heeft laten zien van TR.

5. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik bel je nog ;)

Jummi!

ZeGt ;) Er zat niet veel meer boeiends bij. Ik laat alleen mijn topfoto's zien.

Zoals een bekende fotograaf ooit zei: "The only difference between a good photographer and a professional is that the professional doesn't shows his lesser pictures." (of zoiets:p)

6. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik bel je nog ;)

Jummi!

ZeGt ;) Er zat niet veel meer boeiends bij. Ik laat alleen mijn topfoto's zien.

Zoals een bekende fotograaf ooit zei: "The only difference between a good photographer and a professional is that the professional doesn't shows his lesser pictures." (of zoiets:p)

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dubbele post jonge!

Maar wat doen we de 19e?

8. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Aangezien er een behoorlijke aanmelding was denk ik dat het handiger als we in 2 groepen splitsen.
    Ik begeleid 1 groep en dan moeten we 1 van de elite groep de andere begeleiden :9
    Ik zat te denken dat Tom dat zou kunnen doen omdat hij daarna de meeste ervaring heeft met Urbex?
    Maar dat moeten we maar even kijken.
    Ik ben een paar locaties aan het op sporen en zorg er voor dat ik eind van de week iets van 2 locaties in de buurt van elkaar heb gevonden dan kunnen we elkaar af wisselen.
    Groep 1 gaat naar locatie A en groep 2 gaat naar locatie B en na een aantal uur wisselen we van locatie, lijkt me handig in ieder geval!

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dat is wel een goed plan ja! Misschien ff wat uitstellen? zodat we wat meer tijd hebben...

10. Remco

Remco Guest

Hm, ik vind dat eigenlijk best kut. Ik vond het vooral ook erg gezellig. Nu voelt 't echt als een excursie. Ik vind iedereen van Terre Rouge ontzettend tof, en dan vind ik het best jammer als ik dan een deel de hele dag niet zie. Maar dat is mijn mening..

Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2010
  11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Daar ben ik het grotendeels mee eens. Ik wil ook graag met jullie alle ("Terre rouge groep") op pad, maar nieuwe mensen lijkt me opzich ook wel leuk, ik vind ook niet dat je mensen moet weigeren die graag meegaan. Het wordt alleen wat onpersoonlijker en misschien daarom ook iets minder gezellig.. daar heb je gelijk in.

2 groepen is dus wel oke denk ik. Maar dan vind ik persoonlijk niet dat die twee groepjes mijlen ver van elkaar verwijderd moeten zijn. Het moet geen verplicht evenement worden waar iedereen een kleur shirt aan trekt om bij elkaar te blijven.

Het moet naar mijn idee vooral gezellig en leuk worden. :)

12. Remco

Remco Guest

13. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    begint ergens op te lijken! Er zit een zeer goede vooruitgang in :D

Er zit een kans in dat ik een Sigma 17-70 F2.8-4.5 DC Macro goedkoop over kan kopen, dus een mooie vervanger voor mijn kitlens.

En zeer waarschijnlijk ook een 50D darbei :D

14. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met hoeveel man gaan we eigenlijk?

Zijn het er misschien 2 of 3 "nieuwe" mensen meer dan het "elite" groepje.

Moeten we gesplitst gaan in twee groepen zodat iemand de groep kan begeleiden?

1 groep op 1 locatie. Gewoon op pad gaan en zelf een beetje kutten. Alleen zal je er niet zijn. En als hetzelfde groepje van de vorige keer met elkaar op stap gaan dan gaan de anderen die nieuw zijn op stap met elkaar.

Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Kijk is naar de post van Luuk :p.

Maar we zijn met 7-8 man geloof ik. Dit is echt te veel als je lekker rustig aan wil doen.

16. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je?

Als je er met 8 man ben is het dan erg als die zich opsplitsen?

Uit hoeveel man bestond het groepje van de vorige keer? 5 man? En dat was niet te veel?

17. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1: ScarLuuk
    2: Gdzr
    3: Bonbridge
    4: Remco
    5: Scarlett
    6: Vincent R
    7: Tom

7 man... 2 nieuwe....

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Nee. Want toen was het een gebouw van ik denk 300 meter lang. En er waren 3 bij gebouwen! Dus reken maar uit! Luuk heeft volgens mij wel een goede foto van het gebouw

EDIT: Ik zeg alleen dat als het niet opgesplitst word dat het dan te veel word. Daarom zie de post van luuk. 2 locaties dicht bij elkaar.

19. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja laat maar.

We zien het wel.

Maar ben het dus wel met remco eens...

20. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
Topicstatus: