1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb ook een auto geregeld! Dus nu de rest nog! We kunnen ook afspreken voor de mensen die niet naar schijndel komen, dat we ff in den bosch afspreken. Op het station! Ik weet niet waar iedereen woont? Iemand uit het noorden kan misschien ook eerst naar remco gaan, en dan door naar schijndel

2. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Ik woon in Den Haag en het kost me dus ongeveer anderhalf uur (denk ik?) om daar te komen, ik kan dus niet HEEL vroeg afspreken, ik weet niet wat jullie in gedachten hadden?

Misschien kan ik bij iemand blijven slapen die wat dichter in de buurt woont daar, maar moet ik wel eerst kijken of ik iemand daar in de buurt ken XD (vast wel xP)

Laatst bewerkt: 7 dec 2010
  3. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik haf ook aangegeven dat ik mischien mee wilde gaan. De 19e kan ik wel, maar ik moet uit apeldoorn komen. Hoelaat en waar?

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Wat je misschien wel kan doen is met de trein naar rotterdam, en dan met Vincent mee rijden? Als je dat durft :p Haha.

@ Luukiee09
    Ik weet niet wat het slimst voor je is. en of Remco een stukje om wil rijden, naar nijmegen byv.

5. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Dat is wel een beetje eng idd ;p & ik weet niet eens hoe hij eruitziet xp

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Maar dat weet je van niemand :p. Anders moet je met de trein naar den bosch komen, en dan pikken we je daar op het station op?

7. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    maar hoe weet je dan dat je het goeie meisje meeneemt? xD (zonder de context is dit echt een gekke zin XDD)

8. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Camera om je nek?:+

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je hebt 100en foto's op internet staan, zij weten dan denk ik echt wel wie jij bent. :+

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik zeg gewoon in welke auto we zitten of bij staan. En we hebben dan toch je 06. Dus dan kunnen we je wel bellen

11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Fotoruil?

Hé maar Scarlett, heb je het ook al aan uw ouders gevraagd? Aangezien zomaar met 6 vreemde jongens meegaat toch wat raar is. Mijn zusje zou dat nooit zomaar mogen denk ik.

Niet lullig bedoeld natuurlijk. Van mij mag je absoluut mee. Dan hoeft Remco ditmaal geen model te spelen :+

Dus als je eerst wilt weten wie iedereen is kunnen foto's wel helpen toch?

12. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Ah, dus jij bent een van die tachtig bezoekers die ik tot nu toe via xbw heb gehad. xD

Ik vind dat iedereen die meegaat mij een duidelijke foto moet sturen (per PM of zo) ;D

Enne @ bonbridge, ik ben niet heel duidelijk tegen m'n ouders geweest. xD Het is ongeveer zo: "ik heb afgesproken met + noemt wat namen + en we gaan daar en daar heen."
    en dan komt de welbekende vraag als ze de namen niet kennen: Ken je hun dan al?
    Waarop ik zeg: "Jaaa tuurlijk, ik ga altijd met hun naar *noemt maar wat*"
    ouder(s): "Oke, wel voorzichtig doen heh & vergeet je mobieltje niet"

:D

En btw, zo'n model ben ik niet, maar ik wil het natuurlijk wel proberen xD

Laatst bewerkt: 8 dec 2010
  13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Het komt wel goed! Haha. Maak je niet druk. en Luuk heeft volgens mij een groepsfoto gemaakt in Luxemburg. Staat volgens mij ook al in dit topic. Ik zal hem ff opzoeken straks. dan weet je meteen wie: Luuk, Remco, Bonbridg, Tom1the one en ik zijn.

14. Remco

Remco Guest

Jammer, vind dat best tof altijd \o/

@Scarlett, reken maar dat je vroeg moet vertrekken. Ik moest de vorige keer rond half 6 weg.. 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2010
  15. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Gelukkig is vroeg opstaan nooit een probleem voor me:
    :emo:

16. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    playah allles.

en batties..

Top, klinkt goed.

Nein, ik moet waarschijnlijk die zaterdag foto's schieten (betaald) in de kroeg in Eindje Gramma. Als dat niet doorgaat ga ik mee naar Panique bitchies!

17. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    @Tom:

Ach joh we zien wel.

En btw je nieuwe avatar is echt baas!:lol:

@Remco:

Je mag nog wel model spelen hoor als je dat wilt ;):9

@Scarlett:

Je moet er wat voor over hebben hé:9

18. Remco

Remco Guest

Fuck yeah! Ik doe speciaal een hoody aan voor dat duistere, maar oh zo stoere effect :cool:

19. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelaat is het dan, wat daarop kan ik besluiten of ik mee kan gaan of niet :p

20. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo eng ben ik niet hoor... En ik bijt niet:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina