1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Ja gaat lukken en hoelaat ongeveer?

2. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt helemaal aan hoelaat we moeten verzamelen...*)

3. Remco

Remco Guest

Ongeveer dan en dan bij deze of gene ;)

4. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aha _0/

5. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
  6. JeePee

JeePee Guest

Net even geschoten met een Nikon D3100 van m'n ma. Vraag dat apparaat ook voor kerst :) Dat ding maakt standaard echt relaxte foto's (heb me totaal niet in de instellingen verdiept, dit is gewoon standje 'auto', straight out of the box) Mocht ik dat ding zelf ook krijgen ga ik dat zeker wel doen en heb ik er een hobby bij denk ik!

7. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit iedereen in z'n rukbunker.

Leuke foto JanPeter

8. JeePee

JeePee Guest

9. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Beeld werkt inderdaad best wel goed door de complementaire kleuren (ik ben net een beeldanalyse aan het schrijven en ik word gek 8)). :)

Ook weer voor mode, 1 uit een serie van 3, maar ga een reshoot doen op basis van deze en een andere.

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Niet iedereen zit elke dag op xbw :p

11. Remco

Remco Guest

hm, apart. In iPhoto ziet 'ie er mooier uit.

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik keek laatst op een andere PC even op mijn Flickr pagina, zie ik daar dat al mijn foto´s extreem gekleurd zijn. Daarna checkte ik ze thuis op de PC en ook daar waren ze veel te fel gekleurd. Beetje jammer, hier op mijn laptop zien de kleuren er naar mijn idee goed uit, maar ga ik op een andere PC kijken dan is het een groot gekleurd kinderfeestje... :mad:

13. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Bewerk je op een laptop dan? Daar moet je dan sowieso snel mee ophouden. :)

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Hoezo dat?

15. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Omdat laptopschermen kut zijn en niet goed weergeven wat er echt met je foto gebeurt, dus dan zien je foto's er dus echt altijd anders uit op andere beeldschermen. Als je gaat printen krijg je dan waarschijnlijk ook dat het er anders uit ziet dan op je scherm.

Op een Macbook kan het op zich nog wel maar liever ook niet.

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dan zou het op een iMac ook niet goed zijn. Dit is namelijk hetzelfde scherm als wat er in een macbook zit. Heb zelf een macbook Pro. En heb eigenlijk nog nooit zo'n goed scherm gezien, ook niet in losse monitoren.

17. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Nouja, qua keiharde technische dingetjes ga ik er niet op in want daar weet ik niet zoveel van omdat het me nooit zoveel interesseert. Ik weet alleen wel dat het pas in een les gezegd werd (mbt kleurmanagement) alleen ik lette niet echt op, maar ik geloof die man op zich wel wat dat betreft aangezien hij belachelijk veel nutteloze dingen weet. 8)

/edit:

een macbook heeft toch niet dezelfde beeldhoek als een imac?

Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    dat weet ik zo niet. Maar het panel wat in de schermen zit is wel het zelfde. Daarnaast kan je de schermen kalibreren voor kleur management.

19. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Oké korte update, Theatre bizarre gaat niet door, de verkoper is die dag bezig met iets en heeft geen zin om die sleutel langs te brengen of iemand anders langs te laten komen.
    Ik heb wel een ander alternatief voor locatie die we met zijn allen kunnen bezoeken, namelijk spookdorp Doel.
    Wat denken jullie hiervan?
    Het is een dorp dat dus helemaal leeg staat.

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Vind ik ook prima. Daar hebben we het al een keer over volgens mij. Hoe laat zullen we afspreken? 10 uur vertrekken bij mij?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina