1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Cool. De kerstman is zo aardig geweest mij een D3100 met een 15-105 lens te schenken :D I think I've got a new hobby!

2. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Tof man, ik wil ook wel zo'n kerstman die mij dat geeft:9 helaas doen wij niet aan zo'n kerst xD

Edit:
    Jeuj, de nieuwe Zoom binnen! Tom staat er in en de winnende foto van mij staat er in (H)
    Xbw neemt de fotobusiness over!:9

Laatst bewerkt: 25 dec 2010
  3. Remco

Remco Guest

I'm sorry, please forgive me! <3

Auto geroggeld :)

4. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Nice (H)

5. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Het maakt mij niet uit hoelaat we gaan. 9 uur is prima,
    Mag nog wel eerder. Als we met zonsopgang bij de lokatie zijn dan heb je ook erg mooi licht.
    @ luuk, Ik kan je iig oppikkEn

6. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Oké super!
    We kunnen daar nog vroeger heen maar houd er wel rekening mee dat de zon om 08:46 op komt en het een rit van 2 uur is ongeveer!
    Ik vind het best als we nog wat vroeger vertrekken hoor :)
    We moeten even kijken wie er allemaal rijden, aangezien Remco wel een big-ass grote auto heeft dan kunnen we evt. met 1 auto, scheelt jou ook weer benzine Nusti ;)
    Maargoed, ik zal jullie 2 even PM'en met het adres, dan hebben jullie dat alvast mochten we toch met 2 auto's gaan.

7. JeePee

JeePee Guest

M'n eerste foto's :)

8. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Mooie foto's, 2e is met een mooi lijnenspel bij het logo, goed gedaan!

Over donderdag weer even,
    Ik heb net even Vincent en Tom gesmst, van Vincent moet ik nog wat horen maar Tom heeft laten weten dat hij mee gaat mits hij een beetje op tijd terug kan zijn.
    Ik heb gerekend vanuit het feit dat het half 5 donker wordt dat we daar dus weg gaan, reis is ongeveer 1,5/2 uur nou laten we daar nog een half uur bij tellen met pech dan zouden we 7 uur terug zijn dus dat zou wel goed moeten komen.
    Scarlett zou misschien ook nog mee gaan maar die laat nog wat weten want die wist het nog niet.

Betreft vertrektijd, rond 7 uur hier weg rijden? dan zouden we daar rond 9 uur zijn en de zon gaat om kwart voor 9 op dus komen we mooi met het licht aan, en hebben we de gehele dag de tijd :)
    Er is genoeg te zien maar nogmaals, als je een zaklamp hebt neem hem mee!
    De gangen zijn echt donker en sommige mijnschachten kun je nog kleine delen in maar daar is dus geen licht, ik heb 2 zaklampen bij (maglite 3D en een lamp voor op mijn hoofd) maar neem dus mee als het kan!

Remco heeft zijn auto geroggeld en Nusti heeft ook nog een auto ter beschikking.
    Het handigst lijkt mij als we verzamelen in Tilburg en vanuit daar door rijden naar de locatie.
    We kunnen op station verzamelen, bij mij thuis of bij Nusti (als hij daar voor open staat?)

Wat doen we met eten? Ik heb woensdag niet veel tijd maar als het echt niet anders kan vind ik nog wel een gaatje waarin ik eten en drinken kan kopen, wie zou dit anders kunnen doen?

Zo weer een lap text, laat maar weten wat jullie er van vinden of suggesties ;)

Prettige kerst nog btw!

9. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Als ik meega denk ik dat het wel een probleem gaat worden om zo vroeg erbij te zijn, want ik ben (in ieder geval deels) afhankelijk van tram en trein, eh

10. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    me too, ik ben woensdagavond in Schijndel, dus 7 uur in Tilburg gaat hem niet worden denk ik :mad:

11. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Oja, niet aan gedacht, doh 8)
    Als jullie even laten weten hoe vroeg/laat jullie aanwezig kunnen zijn? kunnen we daar op in spelen :)

Vincent heeft inmiddels laten weten er helaas niet bij te kunnen zijn, hij moet namelijk werken die dag.

12. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    T duurt voor mij ongeveer 2en half uur om met de trein in tilburg te komen, alleen als ik een beetje optijd wil zijn betekent dat dat ik lopend naar t station moet :eek: (duurt denk ik minstens een uur) want tram rijdt niet zo vroeg al volgens mij

13. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Den Haag naar Tilburg is maar een uur en een kwartier hoor.

/edit: je woont in den haag toch? 8)

14. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Het lijkt me het makkelijkst om bij het station af te spreken als daar meer mensen aankomen, om nu eerst weer langs mij te komen mag wel, maar schiet niet op. We moeten maar even kijken hoe dat we het doen met de auto's. Als het met 1 kan scheelt dat een hoop kosten. De benzine kosten wordt op zo'n afstand gewoon verdeeld (ga ik tenminste van uit)

Zaklamp heb ik hier wel liggen, een goede waterdicht en een cheap-ass led. ik neem ze beide wel mee.

Even een andere vraag. Ik heb 0,0 ervaring met HDR bewerkingen. Iemand een goed programma. Hoeft niet gratis, het liefst wel :).

15. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Prima hoor, Centraal station it is :)
    Voor HDR gebruik ik Photomatrix pro, is wel betaald maar werkt hartstikke goed!
    Is een van de meest gebruikte HDR bewerkingssoftware dus tja dan heb je het wel gelijk goed te pakken.

16. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Oh dan heb ik verkeerd gekeken! Maar alsnog, ik kan niet zo supervroeg erbij zijn! Ik ga nu ff kijken hoelaat trams rijden

17. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan altijd toch nog wel met de fiets naar het station?

18. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Ik heb gekeken naar de vertrektijden van de tram en die gaan opzich wel vroeg. Ik kan dan op zn vroegst 8.04 in tilburg zijn?
    @lukkiee09, ligt eraan, met dit weer zie ik dat niet zo zitten

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Tot hoelaat gaan jullie?

Ik moet donderdag om 18:00 werken, en was van plan om naar de Beeksebergen te gaan.

Ik vind het alleen zo verdomd zonde om niet met jullie weg te kunnen. Ik denk niet dat jullie in gedachte hebben om twee keer hetzelfde te willen doen.

20. Janna

Janna 190

Leuk Bevonden:
    0
    Oooooit ga ik ook een keer mee!

@Scarlett ben je meteen niet meer het enige meisje, tenzij je niet wilt delen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina