Ok, nu mijn mening, het is zeker een kunst om van 1-0 achterstand een 1-2 van te kunnen maken, maar dat hadden hebben ze dan ook zeker wel gedaan zonder enige valsspel, dus je kan en mag er gewoon niet over zeuren.
Hoezo is de vrije trap niet goed genomen door Zidane?
Als hij, net als jullie, heeft kunnen zien dat James verkeerd stond (misschien stond hij helemaal niet verkeerd) dan is het toch logisch dat hij de andere hoek kiest???!
Frankrijk is zeker goed, maar ze hadden zonder Zidane zeker niet kunnen winnen (als je alleen naar de laatste 2 minuten kijkt). Maar hey, dat is voetbal, ik heb altijd al geroepen: Alles kan gebeuren met voetbal.
Ik gun het Frankrijk wel, waarom niet?
Ik was voor Engeland, omdat zo een beetje iedereen voor Frankrijk koos, met zogenaamd de beste aanvallers in de wereld. Ze hebben anders de wedstrijd eergister zeker niet gewonnen door de goede samenwerking van de aanvallers. It was all about Zidane.
Persoonlijk vind ik hem bij de allerbeste horen, hij heeft altijd goede controle over de bal en werkt alles zo meesterlijk af.
Oh jah, nog 1 punt:
Als ze tijdens het voetballen helemaal geen fouten maken, hoe kunnen ze dan ooit van elkaar winnen? ---> is voor de mensen die vonden dat James, Beckham enz. een fout maakten. Heel dom idd, maar geen reden om de overwinning van Frankrijk een beetje af te kraken.
Als er nog vragen zijn, kan ik ze erg laat beantwoorden aangezien ik geen inet heb.
Laatst bewerkt: 15 jun 2004