1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Frankrijk Mazzel?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 14 jun 2004.

1. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Rooney.. Nee he. Wat een oetlul is dat. Veel te bijdehand en heeft wat tegen de Franse negers. (Ik niet hoor voordat er weer mensen beginnen over het onderwerp negers) Echt een egotripper is dat.

2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    waar slaat dit op, ten eerste is dit een xbox site en geen voetbalsite
    ten tweede is voetbal een stomme sport btje achter een bal aanlopen en dan weer schoppen.

greetz me(neit boos worden)

3. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ei...... het staat toch bij sport enz... Voetbal is toch een sport. Dan zijn toch alle sporten dom 8)

Beetje tegen een bal aanslaan, beetje tegen elkaar aanslaan, beetje nutteloos rondrijden/varen/fietsen.

Ik denk dat je wel snapt waar ik naar toe ga _0/

4. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Die vrije trap was puur kwaliteit! Strafschop zie ik altijd als geluk maar ja die vrijetrap was erg mooi

*ik was ook voor Engeland :cool: arrogante kut fransen }:] wel respect naar zidane! beste kerel

5. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Nou sorry, maar was dit zeker weten Frankrijk en geen Duitsland!? Wat een puur geluk. Heeft Frankrijk nou eigenlijk een echt goede kans gecreerd? Ok, misschien Engeland ook niet, maar ik vond de Engelsen veel gecontroleerder spelen. Het spel van Frankrijk vond ik maar niets. Ze bleven maar die bal rond spelen, zonder dus één kans. T Lijkt Nederland wel... Alleen vrees ik dat Nederland NIET zulk geluk heeft :)

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Nee maar. |:- Deze reactie slaat ergens op.... en dat zegt iemand met maar 3 posts in Xbox gerelateerde fora.

7. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    AMEN my friend.........

wel jammer :p

8. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    In dat geval is xboxen ook maar suf, een beetje op een paar knopjes drukken...

9. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is .... een .. Xbox ??? :confused:

10. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Hou het ff on-topic. Is wel zo fijn.

11. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    idd
    Heb deze thread gepost om over voetbal te praten :)

12. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind dat Frankrijk gewoon die klasse heeft die andere landenniet hebben. Maybe Brazilië maar toch. Frankrijk speelde echt wel beter dan Engeland.

13. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt het aan mij of had Frankrijk veel meer kansen.

14. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Ja maar Engeland speelde op een gegeven moment heel verdedigend om die 1-0 te behouden.

15. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Het was niet echt een fout van de keeper he, het was gewoon een slechte bal van gerard (hij was het toch)? Wat kon de keeper doen, het was immers een terugspeelbal. Misschien met zn handen naar voren, maar een indirecte vrije trap van die plaats is ook een doelpunt. Wel mooie wedstrijd :)

16. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    1 zin: Onverdiend, en heel erg veel mazzel...

17. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Ja...
    Ik gun het Engeland ook meer als die Fransen maar de beste wint he...
    Maar dit was gewoon mazzel

18. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin, Zidane is van ongekende hoge klasse. Zijn enige nadeel is dat hij denkt dat zijn mede spelers over dezelfde techniek en klasse bezitten als hijzelf. Maar Zidane mag echt wel in het rijtje Maradonna, Pele en Van Basten komen te staan.

Die vrije bal was never nooit te makkelijk genomen. De bal draaide over de muur en daalde heel snel. Dit was juist niet de hoek van de keeper.

Over de wedstrijd heel simpel. Ik vind Frankrijk samen met (door gisteravond) Zweden de twee beste ploegen van het EK. Maar tegen Engeland verdiende ze niet om te winnen. Engeland had geen grote kans weg gegeven en wist wel te scoren, nog mooi ook. Jammer genoeg schiet die halve zool van Beckham die bal niet snoeihard in de kruising.

19. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Ok, nu mijn mening, het is zeker een kunst om van 1-0 achterstand een 1-2 van te kunnen maken, maar dat hadden hebben ze dan ook zeker wel gedaan zonder enige valsspel, dus je kan en mag er gewoon niet over zeuren.

Hoezo is de vrije trap niet goed genomen door Zidane?
    Als hij, net als jullie, heeft kunnen zien dat James verkeerd stond (misschien stond hij helemaal niet verkeerd) dan is het toch logisch dat hij de andere hoek kiest???!

Frankrijk is zeker goed, maar ze hadden zonder Zidane zeker niet kunnen winnen (als je alleen naar de laatste 2 minuten kijkt). Maar hey, dat is voetbal, ik heb altijd al geroepen: Alles kan gebeuren met voetbal.

Ik gun het Frankrijk wel, waarom niet?

Ik was voor Engeland, omdat zo een beetje iedereen voor Frankrijk koos, met zogenaamd de beste aanvallers in de wereld. Ze hebben anders de wedstrijd eergister zeker niet gewonnen door de goede samenwerking van de aanvallers. It was all about Zidane.

Persoonlijk vind ik hem bij de allerbeste horen, hij heeft altijd goede controle over de bal en werkt alles zo meesterlijk af.

Oh jah, nog 1 punt:
    Als ze tijdens het voetballen helemaal geen fouten maken, hoe kunnen ze dan ooit van elkaar winnen? ---> is voor de mensen die vonden dat James, Beckham enz. een fout maakten. Heel dom idd, maar geen reden om de overwinning van Frankrijk een beetje af te kraken. ;)

Als er nog vragen zijn, kan ik ze erg laat beantwoorden aangezien ik geen inet heb.

Laatst bewerkt: 15 jun 2004
  20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vind het echt weer Frans geluk hoor. Engeland vond ik, nadat de Fransen wel goed begonnen, heel goed en behoudend spelen, die goal van Lampard was verdiend. Het was opzich wel een open wedstrijd daarna, maar vond niet dat de Fransen het het verdienden om te winnen. Maargoed ze hebben wel vaker dat geluk. Als het aan mij ligt mogen ze echt wel snel het toernooi uit..

Deel Deze Pagina